![Pan Zielony :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Zawstydzony :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Zawstydzony :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Znak zapytania :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Śmieje się :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Śmieje się :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Zawstydzony :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Zawstydzony :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
No właśnie o nich mówiłem... Tylko jak nazwać tę półprzyciski.. stąd nazwałem jeden lewym a drugi prawym.. Wydawało mi się to zrozumiałe.. ale wiem, ze często trudno jest przelać myśl na papier/ekran...jarekvolvo pisze:Hmmm..., mam coś nie tak.... . Półprzyciski mam tylko w manetce wycieraczek po prawej stronie. Poza tym tylko sterowanie radia na kolumnie i prawe i lewe guziki do tempomatu w kierownicy - z tego żadna reakcja...
Najpierw wyklikaj opcję NASTAW ZEGARjarekvolvo pisze:No, niestety, coś jest do doopy...... . Nie daje się wybrać opcja przełączania H/M... za to chwilami zapala się kontrolka "autostartu" ( który i tak nie działa) i miga w takt cyferek zegarka...