Cześć
Doświadczenie:
Francja każda droga, polna, płatna, ekspresowa, nawet wiem gdzie we francji stoi statua wolności oraz ile kosztują tunele z włochem i wiem również ile ""kosztuje"" tunel od Pau na hiszpanię i czemu tam nie jeździć z ADR !
Inne kraje trochę mniej poznane ale dobrze objechane.
WŁASNY GPS z dokumentacją każdego dnia gdzie jechałem/byłem/stałem etc.
UDOKUMENTOWANE doświadczenie, tzn, pudło cmr z prawie każdego kraju EU, ile lat ? Za dużo.
ADR, 2 smsy dziennie wymagam od naganiaczy/spedytorów (ci drudzy to normalni ludzie, ci pierwsi/lepiej omijać), sms z adresem załadunku i drugi z adresem rozładunku, ja również odsyłam 2, pierwszy że ładna pogoda, drugi że rozładowane.
Kolizje wypadki karalność problemy:
- 2 x wjechały we mnie inne pojazdy na parkingu kiedy byłem na pauzie, w obu przypadkach nie moja wina.
- niekarany
- nie palacy
- nie cpajacy
- nie chlajacy
Atuty:
- własna działalność
- nigdy nie pocięta plandeka
- nigdy nieokradziony
- robota zawsze wykonana w normalnym trybie
Wymagania (moje, jako kierowcy, nie do negocjacji):
- lepsza dniówka niż średnia na rynku busiarskim/olx etc.
- kabina TYLKO z tyłu typu spojkar/twin cab itd.
- drogi płatne P/IT/CZ/AT/SLV/SLO (chyba że krótki dolot 50-100 km od granicy, poza portugalią!!!)
- brak wytyczania tras przez spedytorów/szefów
- normalna umowa, współpraca dla Osoby X, nie dla żon, synów szefa, załatwiam z jedną osobą
- brak przemęczania, 1200-1500 km = PAUZA po rozładunku, limit km w miesiącu
Dodatkowe informacje:
Nie wyjeżdżam na wyjazdy KRÓTSZE niż 1-2 miesiące, zazwyczaj jest to 6-10 tygodni, potem zjazd 7-20 dni w zależności od mojego samopoczucia.
Auto pod dom, nie oddaje auta na 2 dni, nie jeżdżę tym autem więcej jak 50km/7 dni kiedy mam wolne (jeżdże w celu spakowania się, wymian oleju itd.)
Miejsce mojego urlopu zajazdowego to Śląsk.
Pozdrawiam serdecznie
Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
- polskachiny3godziny
- Użytkownik
- Posty:15
- Rejestracja:6 kwie 2018, o 17:11
- Samochód:Scania3,5t
- Firma:Trans
- Uprawnienia:A+A
- niedzwiedz123
- Użytkownik
- Posty:160
- Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02
Re: Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
Ile to jest w zlotowkach srednia na rynku busiarskim/olx?
- polskachiny3godziny
- Użytkownik
- Posty:15
- Rejestracja:6 kwie 2018, o 17:11
- Samochód:Scania3,5t
- Firma:Trans
- Uprawnienia:A+A
Re: Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
Tyle co płacą średnio na busie dniówke + 10-20 złotówek za dzień.
- niedzwiedz123
- Użytkownik
- Posty:160
- Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02
Re: Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
Przepraszam za pytanie, ale czy... ty masz autyzm?
Re: Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
Z tego co czytam ,to kolega raczej bojażliwy jest. Przy własnej działalności i takich wymaganiach to tylko swoje auto kupić i latać po EU. Wtedy sam jezdzisz jak chcesz,spisz kiedy chcesz,autostrady latasz jakie chcesz i gdzie tylko chcesz.System jazdy mozesz sobie nawet 50/2 zrobic.polskachiny3godziny pisze:Cześć
Doświadczenie:
Francja każda droga, polna, płatna, ekspresowa, nawet wiem gdzie we francji stoi statua wolności oraz ile kosztują tunele z włochem i wiem również ile ""kosztuje"" tunel od Pau na hiszpanię i czemu tam nie jeździć z ADR !
Inne kraje trochę mniej poznane ale dobrze objechane.
WŁASNY GPS z dokumentacją każdego dnia gdzie jechałem/byłem/stałem etc.
UDOKUMENTOWANE doświadczenie, tzn, pudło cmr z prawie każdego kraju EU, ile lat ? Za dużo.
ADR, 2 smsy dziennie wymagam od naganiaczy/spedytorów (ci drudzy to normalni ludzie, ci pierwsi/lepiej omijać), sms z adresem załadunku i drugi z adresem rozładunku, ja również odsyłam 2, pierwszy że ładna pogoda, drugi że rozładowane.
Kolizje wypadki karalność problemy:
- 2 x wjechały we mnie inne pojazdy na parkingu kiedy byłem na pauzie, w obu przypadkach nie moja wina.
- niekarany
- nie palacy
- nie cpajacy
- nie chlajacy
Atuty:
- własna działalność
- nigdy nie pocięta plandeka
- nigdy nieokradziony
- robota zawsze wykonana w normalnym trybie
Wymagania (moje, jako kierowcy, nie do negocjacji):
- lepsza dniówka niż średnia na rynku busiarskim/olx etc.
- kabina TYLKO z tyłu typu spojkar/twin cab itd.
- drogi płatne P/IT/CZ/AT/SLV/SLO (chyba że krótki dolot 50-100 km od granicy, poza portugalią!!!)
- brak wytyczania tras przez spedytorów/szefów
- normalna umowa, współpraca dla Osoby X, nie dla żon, synów szefa, załatwiam z jedną osobą
- brak przemęczania, 1200-1500 km = PAUZA po rozładunku, limit km w miesiącu
Dodatkowe informacje:
Nie wyjeżdżam na wyjazdy KRÓTSZE niż 1-2 miesiące, zazwyczaj jest to 6-10 tygodni, potem zjazd 7-20 dni w zależności od mojego samopoczucia.
Auto pod dom, nie oddaje auta na 2 dni, nie jeżdżę tym autem więcej jak 50km/7 dni kiedy mam wolne (jeżdże w celu spakowania się, wymian oleju itd.)
Miejsce mojego urlopu zajazdowego to Śląsk.
Pozdrawiam serdecznie
A tak na poważnie twoje wymagania to czysta mżonka, nie ma firm idealnych.
ps.
Kabinę to z renault magnum lub daf xf bym sobie zażyczył. A co jak już to po całości.
- 0liwski2nd
- Użytkownik
- Posty:154
- Rejestracja:10 maja 2018, o 13:41
- Samochód:Master
- Firma:prywatna
- Uprawnienia:Z
Re: Szukam roboty Bus 3,5 kat B UE.
Przecież kolega chciał sobie podnieść tylko swoje EGO....jumper pisze: Z tego co czytam ,to kolega raczej bojażliwy jest. Przy własnej działalności i takich wymaganiach to tylko swoje auto kupić i latać po EU. Wtedy sam jezdzisz jak chcesz,spisz kiedy chcesz,autostrady latasz jakie chcesz i gdzie tylko chcesz.System jazdy mozesz sobie nawet 50/2 zrobic.
A tak na poważnie twoje wymagania to czysta mżonka, nie ma firm idealnych.
ps.
Kabinę to z renault magnum lub daf xf bym sobie zażyczył. A co jak już to po całości.
też jestem zdania, ze skoro ktoś otwiera działalność na BUSA... i jeździ dla kogoś to coś nie hallo..... Działalność otwieramy jeśli chcemy jeździć dla siebie...