Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Andrzeju, Kolega mój stwierdził że jemu wsio rawno w czym lata - zważywszy że latamy głównie poniedziałek piątek.
To żeby miał chociaż tą wygodę to dostanie największy jaki jest kurnik Spojkaru i do tego pojedyncze fotele, żeby miał gdzie trzymać lodówkę.
Rama będzie robiona na myku, bo już Niemcy jak masz w DR 950 to 1100 nie bardzo chcą ładować. Choć i tak staramy się nie przeładowywać aut o więcej jak 10% (wszyscy znamy realia) bo nie jesteśmy samobójcami.
To żeby miał chociaż tą wygodę to dostanie największy jaki jest kurnik Spojkaru i do tego pojedyncze fotele, żeby miał gdzie trzymać lodówkę.
Rama będzie robiona na myku, bo już Niemcy jak masz w DR 950 to 1100 nie bardzo chcą ładować. Choć i tak staramy się nie przeładowywać aut o więcej jak 10% (wszyscy znamy realia) bo nie jesteśmy samobójcami.
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Będę wdzięczny jakbyś podrzucił na mail czy PW specyfikacje tej 50, co UNI zaproponowało dokładnie w tej cenie no i czas oczekiwania.
Pozdrawiam .
Pozdrawiam .
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
A to akurat żadna tajemnica, proszę uprzejmie:
IVECO DAILY 50C18 Himatic
Dopuszczalna techniczna masa całkowita 5200kg / rejestracyjna 3500kg
Rozstaw osi 4750 mm
Silnik EURO 6: moc maksymalna 180KM (132kW) w zakresie 3000 – 3500 obr / min, maksymalny moment obrotowy 430Nm w zakresie 1500 – 2800 obr / min, pojemność 3,0 litry, 4 cylindry w rzędzie, łańcuch rozrządu, 16 zaworów (4 na cylinder), bezpośredni wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem common rail do 1800 bar, turbosprężarka o zmiennej geometrii VGT, intercooler system recyrkulacji spalin EGR, filtr cząstek stałych DPF, system SCR przeglądy co 50.000km lub raz w roku.
Skrzynia biegów: 8V 470A HI-MATIC 8-biegowa-automatyczna
Układ hamulcowy: tarcze na obu osiach (przednie wentylowane), dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem podciśnieniowym
Instalacja elektryczna: napięcie znamionowe 12V, akumulator 110Ah, alternator 150A Ogumienie / koła: 195/75 R 16, podwójne koła tylnej osi
Rama pojazdu: podłużnice ze stalowych profili „C” połączone rurowymi poprzecznicami, Wymiary podłużnic: szerokość 70mm, wysokość 174mm, grubość ramy 4mm
Zawieszenie przednie: niezależne z drążkiem skrętnym umocowanym do podłużnicy ramy pojazdu zintegrowanym z teleskopowym amortyzatorem dwustronnego działania,
Zawieszenie tylne: sztywna belka, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, hydrauliczne dwustronnego działania
Naciski na osie: przednia 2100 kg w wersji wzmocnionej, tylna 3700 kg
Komfort w kabinie kierowcy i pasażerów zapewniają: lusterka szerokokątne z zespolonym kierunkowskazem - elektrycznie sterowane i podgrzewane, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, komputer pokładowy z wyświetlaczem monochromatycznym, pionowa regulacja kierownicy,
Bezpieczeństwo jazdy gwarantują systemy:
ESP 9 - stabilizuje tor jazdy zapobiegając wynoszeniu na zakrętach,
ASR - zapobiega poślizgowi kół napędowych podczas ruszania na śliskiej nawierzchni,
ABS - zapobiega zablokowaniu poszczególnych kół podczas hamowania,
EBD - rozdziela siłę hamowania pomiędzy osią przednią i tylną,
HHC - zapobiega staczaniu się pojazdu przy ruszaniu pod górę,
MSR - zapobiega zablokowaniu kół napędowych wskutek hamowania silnikiem w wypadku nagłego puszczenia pedału gazu lub nieodpowiedniej redukcji biegu,
HRB - zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym przy gwałtownym hamowaniu,
LAC - rozpoznaje rozmieszczenie ładunku względem poszczególnych osi,
TSM - zmniejsza kołysanie się przyczep,
RMI&ROM - systemy zapobiegające przewróceniu pojazdu i utracie stabilności
HFC – zapobiega zmniejszeniu skuteczności hamowania w przypadku przegrzania hamulców
Bezpieczeństwo bierne pasażerów: poduszka powietrzna kierowcy
Pozostałe wyposażenie: immobilizer w kluczyku, zbiornik adblue 24l, przyciemniane szyby, obrotomierz, wspomaganie kierownicy, wlew paliwa zamykany na kluczyk, koło zapasowe wraz z koszem, światła dzienne, schowki na desce rozdzielczej oraz uchwyty na puszki, kieszenie na butelki w drzwiach, kolor kabiny niebieski IC257.
Wyposażenie dodatkowe ujęte w cenie pojazdu: Pakiet International:
• Zagłówki pełne tapicerowane, logo Daily
• Fotel kierowcy amortyzowany, pełna regulacja (kąt oparcia, odsunięcie, wysokość i pochylenie siedziska - 4 stopnie), podparcie lędźwiowe, podłokietnik
• półka nad przednią szybą, • klimatyzacja automatyczna,
• Radio cyfrowe DAB z MP3, sterowanie przy kierownicy, Bluetooth, wejścia USB/AUX, komunikacyjna ze smartfonem (aplikacja)
• Uchwyt centralny na dokumenty i smartfon/tablet 4-10 cali z gniazdem ładowania USB
• Kierownica pokryta skórą
• Kierownica z przyciskami obsługi wyświetlacza/radia/Bluetooth
• tempomat
• zbiornik paliwa 200l
• światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów wzmocnione tylne zawieszenie
CENA CENNIKOWA POJAZDU: 166 530 PLN + VAT
CENA PO RABACIE: 132 800 PLN + VAT
Kabina sypialna Spojkar 98cm + owiewki boczne: 6100 PLN + VAT
Spojler 30cm nad kabinę sypialną: 700 PLN + VAT
IVECO DAILY 50C18 Himatic
Dopuszczalna techniczna masa całkowita 5200kg / rejestracyjna 3500kg
Rozstaw osi 4750 mm
Silnik EURO 6: moc maksymalna 180KM (132kW) w zakresie 3000 – 3500 obr / min, maksymalny moment obrotowy 430Nm w zakresie 1500 – 2800 obr / min, pojemność 3,0 litry, 4 cylindry w rzędzie, łańcuch rozrządu, 16 zaworów (4 na cylinder), bezpośredni wtrysk paliwa pod wysokim ciśnieniem common rail do 1800 bar, turbosprężarka o zmiennej geometrii VGT, intercooler system recyrkulacji spalin EGR, filtr cząstek stałych DPF, system SCR przeglądy co 50.000km lub raz w roku.
Skrzynia biegów: 8V 470A HI-MATIC 8-biegowa-automatyczna
Układ hamulcowy: tarcze na obu osiach (przednie wentylowane), dwuobwodowy układ krzyżowy z zaciskami pływającymi i wspomaganiem podciśnieniowym
Instalacja elektryczna: napięcie znamionowe 12V, akumulator 110Ah, alternator 150A Ogumienie / koła: 195/75 R 16, podwójne koła tylnej osi
Rama pojazdu: podłużnice ze stalowych profili „C” połączone rurowymi poprzecznicami, Wymiary podłużnic: szerokość 70mm, wysokość 174mm, grubość ramy 4mm
Zawieszenie przednie: niezależne z drążkiem skrętnym umocowanym do podłużnicy ramy pojazdu zintegrowanym z teleskopowym amortyzatorem dwustronnego działania,
Zawieszenie tylne: sztywna belka, resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, hydrauliczne dwustronnego działania
Naciski na osie: przednia 2100 kg w wersji wzmocnionej, tylna 3700 kg
Komfort w kabinie kierowcy i pasażerów zapewniają: lusterka szerokokątne z zespolonym kierunkowskazem - elektrycznie sterowane i podgrzewane, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, komputer pokładowy z wyświetlaczem monochromatycznym, pionowa regulacja kierownicy,
Bezpieczeństwo jazdy gwarantują systemy:
ESP 9 - stabilizuje tor jazdy zapobiegając wynoszeniu na zakrętach,
ASR - zapobiega poślizgowi kół napędowych podczas ruszania na śliskiej nawierzchni,
ABS - zapobiega zablokowaniu poszczególnych kół podczas hamowania,
EBD - rozdziela siłę hamowania pomiędzy osią przednią i tylną,
HHC - zapobiega staczaniu się pojazdu przy ruszaniu pod górę,
MSR - zapobiega zablokowaniu kół napędowych wskutek hamowania silnikiem w wypadku nagłego puszczenia pedału gazu lub nieodpowiedniej redukcji biegu,
HRB - zwiększa ciśnienie w układzie hamulcowym przy gwałtownym hamowaniu,
LAC - rozpoznaje rozmieszczenie ładunku względem poszczególnych osi,
TSM - zmniejsza kołysanie się przyczep,
RMI&ROM - systemy zapobiegające przewróceniu pojazdu i utracie stabilności
HFC – zapobiega zmniejszeniu skuteczności hamowania w przypadku przegrzania hamulców
Bezpieczeństwo bierne pasażerów: poduszka powietrzna kierowcy
Pozostałe wyposażenie: immobilizer w kluczyku, zbiornik adblue 24l, przyciemniane szyby, obrotomierz, wspomaganie kierownicy, wlew paliwa zamykany na kluczyk, koło zapasowe wraz z koszem, światła dzienne, schowki na desce rozdzielczej oraz uchwyty na puszki, kieszenie na butelki w drzwiach, kolor kabiny niebieski IC257.
Wyposażenie dodatkowe ujęte w cenie pojazdu: Pakiet International:
• Zagłówki pełne tapicerowane, logo Daily
• Fotel kierowcy amortyzowany, pełna regulacja (kąt oparcia, odsunięcie, wysokość i pochylenie siedziska - 4 stopnie), podparcie lędźwiowe, podłokietnik
• półka nad przednią szybą, • klimatyzacja automatyczna,
• Radio cyfrowe DAB z MP3, sterowanie przy kierownicy, Bluetooth, wejścia USB/AUX, komunikacyjna ze smartfonem (aplikacja)
• Uchwyt centralny na dokumenty i smartfon/tablet 4-10 cali z gniazdem ładowania USB
• Kierownica pokryta skórą
• Kierownica z przyciskami obsługi wyświetlacza/radia/Bluetooth
• tempomat
• zbiornik paliwa 200l
• światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów wzmocnione tylne zawieszenie
CENA CENNIKOWA POJAZDU: 166 530 PLN + VAT
CENA PO RABACIE: 132 800 PLN + VAT
Kabina sypialna Spojkar 98cm + owiewki boczne: 6100 PLN + VAT
Spojler 30cm nad kabinę sypialną: 700 PLN + VAT
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Dzięki wielkie. Jakbyś jeszcze podał 4 rzeczy :
1/ Wymiary paki.
2/ Czas oczekiwania w tej konfiguracji.
3/ Kolor niebieski, metalik, ile za to dopłaty masz za to i ile czas oczekiwania na kolor mniej więcej ?
4/ No i ile to bydle będzie ważyć i ile oficjalnie możemy na to zapakować ? .
1/ Wymiary paki.
2/ Czas oczekiwania w tej konfiguracji.
3/ Kolor niebieski, metalik, ile za to dopłaty masz za to i ile czas oczekiwania na kolor mniej więcej ?
4/ No i ile to bydle będzie ważyć i ile oficjalnie możemy na to zapakować ? .
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Andrzeju:Dychu pisze:Dzięki wielkie. Jakbyś jeszcze podał 4 rzeczy :
1/ Wymiary paki.
2/ Czas oczekiwania w tej konfiguracji.
3/ Kolor niebieski, metalik, ile za to dopłaty masz za to i ile czas oczekiwania na kolor mniej więcej ?
4/ No i ile to bydle będzie ważyć i ile oficjalnie możemy na to zapakować ? .
Ad 1. Brak paki - planowana jest zabudowa 6.15x2,45x2,80.
Ad 2. Ok. 2,5 miesiąca na ramę z kabiną.
Ad 3. Ten niebieski jest w cenie - jest to dokładnie ten sam jaki mam w pozostałych autach. Nie przedłuża oczekiwania na realizację.
Ad 4. Bez skrzyni ok. 2,5 tony. Ładowność gotowego auta w papierach ma być ok. 1000 kg. Ładowność realna - pszczoły luzem.
Docelowo w aucie będzie jeszcze hak i tacho montowane zapewne w fabryce bo taniej.
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Dzięki wielkie Krzysztofie. No mam zagwózdkę bo własnie rozmawiam z UNI i kombinuje co będzie idealnym wyjściem.
Stwierdziliśmy z Tomaszem, że najlepsza opcja to 35 w Spojtraku czyli spanie tyłu, 8 EP i do tego w zamówieniu jest już oryginalny hak 3.5t i specjalne dedykowane tachho pod busy czyli jak lecisz na pusto, tacho wyłaczone. Dlaczego tacho ?
Ano kuknij co nam po głowie chodzi :
http://allegro.pl/nowa-przyczepa-plande ... l#thumb/10
Natomiast ja jeszcze myślę o innej opcji a mianowicie czy zamiast takiej przyczepki nie dobrać przyczepki kontenera który by też załatwił sprawę i tu np. :
http://allegro.pl/nowa-przyczepa-furgon ... 21910.html
Co do koloru to masz zajebisty i też taki chce ale tu padła informacja, że kolor dodatkowo 5.000 netto i czas wydłuża do 1.5 miesiąca, nie wiem jak to u Ciebie ale ja mówię o takim zestawieniu :
Oczywiście mówimy o tych osłonach bocznych w kolorze i metaliku czyli wszystko co widzisz na fotce.
A specyfikacja i cena w załączniku: Masz inny charakter pracy i raczej z tego co rozmawialiśmy, ugruntowaną pozycję na rynku więc nie masz takiego stresa jak ja . Natomiast z takim autkiem spokojnie mogę zdradzić swoja kobiete i mogę w nim mieszkać nawet 3 miesiące . Za tacho dedykowane pod busy przy zamówieniu, 2.800 netto, bez zamówienia ponad 4.000 . Jak wiesz, ja i Tomasz to po dużych więc u nas nie ma stresa, że B+E, że zestaw ponad 15 metrów długości itd. ale taki zestaw i za taką kase, uważamy, że zrobi robotę a czas pokaże czy myliliśmy się . Mam cudne warunki do życia a i cudne ładunki też porywam za cudną kase , oczywiście mówimy o zestawie nie solówce .
A taką bym chciał deskę : Z takim wyświetlaczem i żadnych wiejskich niebieskich dodatków na desce .
Stwierdziliśmy z Tomaszem, że najlepsza opcja to 35 w Spojtraku czyli spanie tyłu, 8 EP i do tego w zamówieniu jest już oryginalny hak 3.5t i specjalne dedykowane tachho pod busy czyli jak lecisz na pusto, tacho wyłaczone. Dlaczego tacho ?
Ano kuknij co nam po głowie chodzi :
http://allegro.pl/nowa-przyczepa-plande ... l#thumb/10
Natomiast ja jeszcze myślę o innej opcji a mianowicie czy zamiast takiej przyczepki nie dobrać przyczepki kontenera który by też załatwił sprawę i tu np. :
http://allegro.pl/nowa-przyczepa-furgon ... 21910.html
Co do koloru to masz zajebisty i też taki chce ale tu padła informacja, że kolor dodatkowo 5.000 netto i czas wydłuża do 1.5 miesiąca, nie wiem jak to u Ciebie ale ja mówię o takim zestawieniu :
Oczywiście mówimy o tych osłonach bocznych w kolorze i metaliku czyli wszystko co widzisz na fotce.
A specyfikacja i cena w załączniku: Masz inny charakter pracy i raczej z tego co rozmawialiśmy, ugruntowaną pozycję na rynku więc nie masz takiego stresa jak ja . Natomiast z takim autkiem spokojnie mogę zdradzić swoja kobiete i mogę w nim mieszkać nawet 3 miesiące . Za tacho dedykowane pod busy przy zamówieniu, 2.800 netto, bez zamówienia ponad 4.000 . Jak wiesz, ja i Tomasz to po dużych więc u nas nie ma stresa, że B+E, że zestaw ponad 15 metrów długości itd. ale taki zestaw i za taką kase, uważamy, że zrobi robotę a czas pokaże czy myliliśmy się . Mam cudne warunki do życia a i cudne ładunki też porywam za cudną kase , oczywiście mówimy o zestawie nie solówce .
A taką bym chciał deskę : Z takim wyświetlaczem i żadnych wiejskich niebieskich dodatków na desce .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Heh dłużyca tutaj na zdjęciach mam na haku 11m długą i dmc 2600kg, i bez tacho bo ciągnie osobówka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Jaka ładowność tej przyczepki?
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
Akurat to tutaj to jest przyczepa socjalna, małe pomieszczenie na toaletę, średnie socjalne z szatnią, i największe jako biuro. Przypuszczalnie bez wyposażenia z samymi skrzydełkami do załadunku szacuje na ok 1500kg ładowności przy dmc 2600kg.
Re: Jaki bus do 3,5 t 10 ep ?
O turbosprężarce dużo informacji jest zawartych na stronie https://reparts.pl/blog/turbosprezarka- ... ego-sluzy/ są według mnie przydatne