wysokosc 3metry-Frejus i Francja
- adrian80
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:9 lut 2018, o 20:52
- Samochód:Master
- Firma:Trans
- Uprawnienia:B,C
witam wszystkich, czy wysokosc 3m dotyczy calego busa czy kabina z kurnikiem moze miec np.3,20cm a paka musi miec max 3metry aby leciec na karnecie przez Frejusa lub taniej autostradami we Francji??? dziekuje z gory za rady i odpowiedzi, pozdrawiam
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: wysokosc 3metry-Frejus i Francja
Tak w temacie to z moich obserwacji wynika że mierzona jest tylna część auta
Zawsze mnie rozwalały 3m auta, to tak jak by ktoś codziennie u żaby płatnymi jeździł, kupują ludzie takie auta, a później stoją bo za niskie i ładunki się nie mieszczą, przecież na takiej zabudowie nawet 2m wysokości na pace nie ma, nominalna wysokość paki to minimum 2,3m a sugerowana 2,5-2,6.
Zawsze mnie rozwalały 3m auta, to tak jak by ktoś codziennie u żaby płatnymi jeździł, kupują ludzie takie auta, a później stoją bo za niskie i ładunki się nie mieszczą, przecież na takiej zabudowie nawet 2m wysokości na pace nie ma, nominalna wysokość paki to minimum 2,3m a sugerowana 2,5-2,6.
- adrian80
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:9 lut 2018, o 20:52
- Samochód:Master
- Firma:Trans
- Uprawnienia:B,C
Re: wysokosc 3metry-Frejus i Francja
spoko spoko, nie panikuj, w takiej zabudowie do 3m jest dokladnie 2m w srodku podnosisz dach o 30cm i masz 2,30. proste i sprytne, obecnie mam 2,5 w srodku i jakos zlotem nikt mi nie placi za frachty z towarem 2.4-25metra, mimo wszystko dzieki za komentarz
- adrian80
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:9 lut 2018, o 20:52
- Samochód:Master
- Firma:Trans
- Uprawnienia:B,C
Re: wysokosc 3metry-Frejus i Francja
mialo byc oczywiscie 2,4-2,5metra
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: wysokosc 3metry-Frejus i Francja
Tu nie chodzi o złote strzały tylko o możliwości, auta ma 2,35h i nie raz na załadunku podnosiliśmy dach żeby palety 2,5 wcisnąć, wozimy pocztę do Szwecji i wysokość palety jest 2,2 + coś tam zawsze wystaje, o podnoszonym dachu nie musisz mi pisać bo mam 2,3-2,5, ale powiem że w życiu nie kupie plandeki poniżej 2,3 bo to pomyłka jest. Kiedyś jak jeszcze pod spedycją jeździliśmy ściągali nas z Chorwacji do Austrii 400km podlotu bo nie było auta które by zmieściło ładunek, bo albo za niskie albo za wąskie a paleta tylko 200kgadrian80 pisze:spoko spoko, nie panikuj, w takiej zabudowie do 3m jest dokladnie 2m w srodku podnosisz dach o 30cm i masz 2,30. proste i sprytne, obecnie mam 2,5 w srodku i jakos zlotem nikt mi nie placi za frachty z towarem 2.4-25metra, mimo wszystko dzieki za komentarz
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: wysokosc 3metry-Frejus i Francja
Na bramkach są laserowe czujniki wysokości i jak podjeżdżasz do bileterki to z pierwszej połowy auta łapie.
Ja mam na stanie dwa auta na projektowane na żabę z czego jedno to chłodnia a drugie - plandeka, jest regulowana wysokość dość nietypowo bo 2-2.40 w środku. Ale odkąd makron sfiksował z wymaganiami to już tam nie latam i auto jeździ cały czas podniesione.
A jeśli chodzi o koszta to jednak różnica przy długich odcinkach jest kolosalna.
Ja mam na stanie dwa auta na projektowane na żabę z czego jedno to chłodnia a drugie - plandeka, jest regulowana wysokość dość nietypowo bo 2-2.40 w środku. Ale odkąd makron sfiksował z wymaganiami to już tam nie latam i auto jeździ cały czas podniesione.
A jeśli chodzi o koszta to jednak różnica przy długich odcinkach jest kolosalna.