Wszystko na temat Peugeot Expert
- Peugeot Polska
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:21 lis 2016, o 14:46
Witajcie forumowicze,
Jesteśmy tu po to, by opowiedzieć wam o Expercie. Przez kolejne tygodnie poruszymy kluczowe kwestie związane z cechami, jakich oczekujemy od auta dostawczego.
Jesteśmy tu także po to, by odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące modelu Peugeot Expert.
Jesteśmy tu po to, by opowiedzieć wam o Expercie. Przez kolejne tygodnie poruszymy kluczowe kwestie związane z cechami, jakich oczekujemy od auta dostawczego.
Jesteśmy tu także po to, by odpowiedzieć na Wasze pytania dotyczące modelu Peugeot Expert.
Zespół Peugeot Polska
- Peugeot Polska
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:21 lis 2016, o 14:46
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
Dla Peugeot Expert wyzwania profesjonalistów są codziennością. Wszystko dzięki różnym wersjom adaptowanym, z których każda odpowiada innej, ściśle określonej specyfice i potrzebom firmy.
Dostępne są trzy warianty długości, w tym kompaktowa 4,6m. Wysokość zaś została obniżona do 1,9m, aby miejskie parkingi podziemne stały się łatwo dostępne.
Dokładne wymiary można sprawdzić na stronie: http://www.peugeot.pl/expert-furgon/inf ... iczne.html
Budowa Peugeot Expert to nie tylko wymiary, ale także jego modułowość. Dzięki niej objętość użytkowa sięga nawet 6,6m3, a długość przewożonych przedmiotów to nawet 4 metry na płaskiej powierzchni. To wszystko przy zachowaniu miejsc dla kierowcy i pasażera z przodu.
Elementem ułatwiającym korzystanie z Peugeot Expert są sterowane elektrycznie drzwi boczne, które można otworzyć nawet mając zajęte ręce. Ta funkcja umożliwia załadowanie i rozładowanie samochodu w prosty sposób.
Dostępne są trzy warianty długości, w tym kompaktowa 4,6m. Wysokość zaś została obniżona do 1,9m, aby miejskie parkingi podziemne stały się łatwo dostępne.
Dokładne wymiary można sprawdzić na stronie: http://www.peugeot.pl/expert-furgon/inf ... iczne.html
Budowa Peugeot Expert to nie tylko wymiary, ale także jego modułowość. Dzięki niej objętość użytkowa sięga nawet 6,6m3, a długość przewożonych przedmiotów to nawet 4 metry na płaskiej powierzchni. To wszystko przy zachowaniu miejsc dla kierowcy i pasażera z przodu.
Elementem ułatwiającym korzystanie z Peugeot Expert są sterowane elektrycznie drzwi boczne, które można otworzyć nawet mając zajęte ręce. Ta funkcja umożliwia załadowanie i rozładowanie samochodu w prosty sposób.
Zespół Peugeot Polska
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
Ach, peugoty experty, zmora mojej poprzedniej pracy
Przez moją dawną firmę przewinęło się kilka ekspertów poprzedniej generacji oraz citroen dispatch, czyli jego bliźniaczek. Maksymalnie jeździły trzy na raz, wszystkich bodajże było w sumie z pięć egzemplarzy.
Największy przebieg bez poważnej awarii skrzyni biegów - 72 000 mil, najmniejszy: 16 000 mil. Uzyskanie jakiejkolwiek pomocy czy naprawy gwarancyjnej było masakrą, pamiętam jak nasze auto rozkraczyło się w Austrii i assistance Peugota odholowało go do jakiegoś wiejskiego warsztatu prowadzonego przez niedosłyszącego dziadka - ale miał autoryzację!
Po dwóch tygodniach firma się wkurzyła, zlawetowała auto do Wielkiej Brytanii i po prostu zakupiła nowy silnik na ebayu - nawet sobie odpuściła jakiekolwiek dyskusje z przedstawicielami producenta.
Co ciekawe, ten silnik z ebaya spisywał się lepiej niż te, które mieliśmy w autach kupionych jako nowe, w których co do jednego mniej więcej od 120 000 mil trzeba było w dłuższe trasy brać ze sobą bańkę oleju na dolewki.
Ciągłe awarie były taką plagą, że przeważnie co najmniej jeden był wyłączony z użytku. Jeden został sprzedany po cenie złomu po tym, jak w okresie miesiąca najdłużym okresem bez poważnej awarii było cztery dni.
W końcu szef sie wkurzył, sprzedał to barachło w cholerę (ostatni kurs trafił się mi, autem o przebiegu 190 000 mil zrobiłem trasę Glasgow - Bruksela - Glasgow i w powrotnej drodze w okolicach Yorku musiałem dokupić oleju bo pięciolitrowa butla ktorą ze sobą wziąłem w trasę na dolewki nie wystarczyła) i zamiast tego kupił dwa vito, które w sumie robiły więcej kilometrów niż dwa experty i dispatch bo serwis to odwiedzały raz na ruski rok, pomimo tego, że serwisowane były zbyt rzadko w stosunku do wymogów producenta (bo kiedy dwa auta robiły robotę trzech to zwyczajnie nie było czasu). Jak kolega rozbił jednego z nich to auto miało grubo ponad 300 000 przebiegu i wciąż nie sprawiało żadnych problemów.
Ciekaw jestem, czy nowa odsłona będzie równie bezawaryjna
Przez moją dawną firmę przewinęło się kilka ekspertów poprzedniej generacji oraz citroen dispatch, czyli jego bliźniaczek. Maksymalnie jeździły trzy na raz, wszystkich bodajże było w sumie z pięć egzemplarzy.
Największy przebieg bez poważnej awarii skrzyni biegów - 72 000 mil, najmniejszy: 16 000 mil. Uzyskanie jakiejkolwiek pomocy czy naprawy gwarancyjnej było masakrą, pamiętam jak nasze auto rozkraczyło się w Austrii i assistance Peugota odholowało go do jakiegoś wiejskiego warsztatu prowadzonego przez niedosłyszącego dziadka - ale miał autoryzację!
Po dwóch tygodniach firma się wkurzyła, zlawetowała auto do Wielkiej Brytanii i po prostu zakupiła nowy silnik na ebayu - nawet sobie odpuściła jakiekolwiek dyskusje z przedstawicielami producenta.
Co ciekawe, ten silnik z ebaya spisywał się lepiej niż te, które mieliśmy w autach kupionych jako nowe, w których co do jednego mniej więcej od 120 000 mil trzeba było w dłuższe trasy brać ze sobą bańkę oleju na dolewki.
Ciągłe awarie były taką plagą, że przeważnie co najmniej jeden był wyłączony z użytku. Jeden został sprzedany po cenie złomu po tym, jak w okresie miesiąca najdłużym okresem bez poważnej awarii było cztery dni.
W końcu szef sie wkurzył, sprzedał to barachło w cholerę (ostatni kurs trafił się mi, autem o przebiegu 190 000 mil zrobiłem trasę Glasgow - Bruksela - Glasgow i w powrotnej drodze w okolicach Yorku musiałem dokupić oleju bo pięciolitrowa butla ktorą ze sobą wziąłem w trasę na dolewki nie wystarczyła) i zamiast tego kupił dwa vito, które w sumie robiły więcej kilometrów niż dwa experty i dispatch bo serwis to odwiedzały raz na ruski rok, pomimo tego, że serwisowane były zbyt rzadko w stosunku do wymogów producenta (bo kiedy dwa auta robiły robotę trzech to zwyczajnie nie było czasu). Jak kolega rozbił jednego z nich to auto miało grubo ponad 300 000 przebiegu i wciąż nie sprawiało żadnych problemów.
Ciekaw jestem, czy nowa odsłona będzie równie bezawaryjna
- LaniaPatryk
- Użytkownik
- Posty:11
- Rejestracja:27 lis 2016, o 08:07
- Samochód:Peugeot Boxer
- Firma:AutoInwest
- Uprawnienia:B
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
To moze odpowiedzcie na pytanie co stało sie z webasto? Peugeot boxer 2015, kontrolka raz wolno i około 5 razy szybko. I w ogole nie dmucha.
- Peugeot Polska
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:21 lis 2016, o 14:46
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
@LaniaPatryk
Diagnoza na odległość jest utrudniona, dlatego zachęcamy do wizyty w naszym serwisie, gdzie zaoferujemy fachową pomoc. Ich listę znajdziesz na stronie http://www.peugeot.pl/znajdz-dealera.html
@orys
Jeśli chodzi o nową odsłonę, to najlepiej byłoby przekonać się samemu. Będziesz miał taką okazję?
Diagnoza na odległość jest utrudniona, dlatego zachęcamy do wizyty w naszym serwisie, gdzie zaoferujemy fachową pomoc. Ich listę znajdziesz na stronie http://www.peugeot.pl/znajdz-dealera.html
@orys
Jeśli chodzi o nową odsłonę, to najlepiej byłoby przekonać się samemu. Będziesz miał taką okazję?
Zespół Peugeot Polska
- Peugeot Polska
- Użytkownik
- Posty:4
- Rejestracja:21 lis 2016, o 14:46
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
Nowy Peugeot Expert to duże zmiany względem poprzednika - jedną z nich jest projekt modelu na bazie modułowej platformy EMP2. Zapewnia ona połączenie komfortowej jazdy i przyjemności prowadzenia z ładownością wynoszącą 1400kg.
Do platformy dodaliśmy dynamiczne silniki BlueHDi o mocy od 95 do 180 KM i nową automatyczną skrzynię biegów EAT6. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm.
Dzięki tym silnikom, poziomy zużycia paliwa i emisji CO2 należą do najniższych w segmencie i wynoszą:
- W cyklu miejskim (l/100 km): od 5,5 do 6,0 przy emisji CO2 (g/km): od 143 do 160.
- W cyklu pozamiejskim (l/100 km): od 4,9 do 5,2 przy emisji CO2 (g/km): od 127 do 141.
- W cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,1 do 5,9 przy emisji CO2 (g/km): od 133 do 148.
Więcej na temat technologii BlueHDi: http://bit.ly/Expert-BlueHDi
Do platformy dodaliśmy dynamiczne silniki BlueHDi o mocy od 95 do 180 KM i nową automatyczną skrzynię biegów EAT6. Maksymalny moment obrotowy wynosi 400 Nm.
Dzięki tym silnikom, poziomy zużycia paliwa i emisji CO2 należą do najniższych w segmencie i wynoszą:
- W cyklu miejskim (l/100 km): od 5,5 do 6,0 przy emisji CO2 (g/km): od 143 do 160.
- W cyklu pozamiejskim (l/100 km): od 4,9 do 5,2 przy emisji CO2 (g/km): od 127 do 141.
- W cyklu mieszanym (l/100 km): od 5,1 do 5,9 przy emisji CO2 (g/km): od 133 do 148.
Więcej na temat technologii BlueHDi: http://bit.ly/Expert-BlueHDi
Zespół Peugeot Polska
Re: Wszystko na temat Peugeot Expert
Raczej nie. Stara firma już sobie dała spokój z eksperymentowaniem z Peugeotem. W nowej mamy dwuletnie Berlingo, szef nim jeździ, chyba, że się popsuje, wtedy przesiada się na 10-letniego Sprintera... (ale po prawdzie jak tam pracuję od pół roku to tylko raz się na razie popsuło )Peugeot Polska pisze:Jeśli chodzi o nową odsłonę, to najlepiej byłoby przekonać się samemu. Będziesz miał taką okazję?