Czerwona Landara - Renault Master 2.3 dCi 165 Twin Turbo

Opisy oraz galerie naszych Busów
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
Awatar użytkownika
grodek
Użytkownik
Użytkownik
Posty:7
Rejestracja:3 maja 2016, o 09:31
Samochód:Renault Master
Firma:ADN Trans
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Rybnik
Czerwona Landara - Renault Master 2.3 dCi 165 Twin Turbo

Post autor: grodek » 3 maja 2016, o 12:52

Marka: Renault
Model: Master
Rok produkcji: 2015
Przebieg: 70.000
Wyposażenie: system wspomagania ekojazdy oraz Stop&Start , ESP uzupełniony dodatkowo systemem wspomagania ruszania pod górę Hill Start Assist (HSA) oraz Extended Grip – system poprawiający trakcję na grząskich podłożach , klimatyzacja manualna , radioodtwarzacz z bluetooth i dodatkowymi wejściami USB , szyby elektryczne z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy , komputer pokładowy , centralny zamek z funkcją selektywnego otwierania drzwi , zmienne elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (pobór energii elektrycznej tylko w momencie użytkowania skutkujący zmniejszonym poborem paliwa) , webasto , kurnik Maxi.
Obsługiwane kierunki: Polska , Czechy , Słowacja , Węgry.
Rodzaj pracy: tygodniówki , weekendy w domu , płaca - dniówki.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Na Masterkę wskoczyłem z przypadku , gdy już całkowicie byłem przekonany że z busami definitywnie kończę. Po zakończeniu pracy na typowych padakach , a były to ledwo zipiące Sprintery z ponad dziesięcioletnim stażem (kiedyś opiszę tą historię) , zmieniłem fach na branżę budowlaną. Było dobrze , do czasu gdy pracodawca zaczął wykorzystywać to że jestem człowiekiem który nie pije alkoholu , do tego doszła zmiana stawki z godzinowej na akord , a więc zacząłem rozglądać się za czymś innym. Los chciał że w tym samym czasie dostałem MMS`a ze zdjęciem czerwonej Masterki i napisem: Jest wolna , pomyślałem o Tobie ;) To były szef u którego jeździłem na padakach , a więc wróciłem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
grodek
Użytkownik
Użytkownik
Posty:7
Rejestracja:3 maja 2016, o 09:31
Samochód:Renault Master
Firma:ADN Trans
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Rybnik

Re: Czerwona Landara - Renault Master 2.3 dCi 165 Twin Turbo

Post autor: grodek » 5 wrz 2016, o 18:43

Czerwoną Masterkę , dwie godziny spania na dobę i szefa który wyznacza trasy przejął ktoś inny :) Doszedłem do wniosku że kierowca busa to najgorszy zawód na świecie. Bye Bye 8-)
Obrazek

Awatar użytkownika
adamnd
Użytkownik
Użytkownik
Posty:144
Rejestracja:26 wrz 2014, o 16:00
Uprawnienia:B, B+E, C, C+E, KW
Lokalizacja:Wrocław

Re: Czerwona Landara - Renault Master 2.3 dCi 165 Twin Turbo

Post autor: adamnd » 6 wrz 2016, o 10:10

Wszystko zależy od firmy... ale co prawda to prawda w 90% tak jest. Wszak jest to transport szybki, który wypadł sroce spod ogona.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Busy”