Master Wejkama 150KM
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
Luxusowa masterka;), ciekaw jestem ile wytrzyma?...
- Chmielu
- Użytkownik
- Posty:31
- Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna - Gregson
- Uprawnienia:B,C
- Lokalizacja:Ruda Śląska
Re: Master Wejkama 150KM
No właśnie tak jak napisałeś na początku - ktoś wrzuca do neta jakąś informację bez jej sprawdzenia.VnVnaTiOn pisze:No to patrz tutaj : http://www.omnidruk.pl/omnidruk/przepisy.html
" Regulamin ECE 48* dopuszcza następujące kolory oznakowania konturowego
Kontur tylny: kolor żółty
Kontur boczny: kolor żółty lub biały "
Ja tez mialem ten dylemat czy uzyc zolty czy czerwony . Szukalem w necie i trafialem na sprzeczne informacje . Wiem ze zolty jest na bank legalny i dla swietego spokoju wybralem ten kolor . Na [cenzura] sie tlumaczyc gdzies w EU i miec z tego powodu problem ? . Ty rob jak uwazasz , kazdy ma swoj mozg Pozatym zobacz na firmy ktore trudnia sie zabudowa , wszystkie daja z tylu zolty kolor , wiec to chyba tez o czyms swiadczy .
Co do tasmy to skoro jest taka specjalna na plandeke to gitara , ja kupilem taka jak pisalem wyzej - nie patrzylem pod kontem plandeki wiec nie wiedzialem ze takie robia .
http://www.nettax.pl/serwis/imgpub/duue ... 460152.pdf
powyżej pełny tekst Regulaminu ECE 48 w którym wyraźnie jest napisane na stronie 23:
Oznakowanie odblaskowe:
Biała z przodu
Biała lub żółta z boku;
Czerwona lub żółta z tyłu ( 10 )
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Master Wejkama 150KM
Chmielu - nie masz racji .
Tak jak pisalem wczesniej , robilem prawko C i musialem ogarnac podrecznik kursanta . Tam jest napisane ze z tylu moze byc uzyta tylko zolta . Nawet to jest jedno z pytan na egzaminie z teorii .
Tu masz konkretny art. w ktorym tez pisze wyraznie : http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... r8rjb04M3w
Należy pamiętać, że dopuszczalne w Polsce
kolory taśm odblaskowych to żółty
i biały na boku oraz żółty na tyle pojazdu.
Taśmę konturową powinien posiadać cały
zestaw, zarówno ciągnik jak i naczepa,
a oznakowanie konturu tylnego zawsze
musi być pełne.
Ja juz ten temat przerabialem bo chcialem byc pewny ze nakleje wlasciwy kolor . Wlasciwym kolorem w polskim prawie jest ZOLTY z tylu .
Jezeli dalej uwazasz ze mozesz nakleic czerwony no to gitara , naklejaj . Pozatym ta czerwona tasma ktora pokazales sklada sie z kwadratow , czyli oznakowanie nie jest pelne - tez nie mozesz z tylu tego nakleic , czy to czerwone czy zolte .
Temat ten uwazam za zamkniety . Pozdro i szerokosci .
Tak jak pisalem wczesniej , robilem prawko C i musialem ogarnac podrecznik kursanta . Tam jest napisane ze z tylu moze byc uzyta tylko zolta . Nawet to jest jedno z pytan na egzaminie z teorii .
Tu masz konkretny art. w ktorym tez pisze wyraznie : http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... r8rjb04M3w
Należy pamiętać, że dopuszczalne w Polsce
kolory taśm odblaskowych to żółty
i biały na boku oraz żółty na tyle pojazdu.
Taśmę konturową powinien posiadać cały
zestaw, zarówno ciągnik jak i naczepa,
a oznakowanie konturu tylnego zawsze
musi być pełne.
Ja juz ten temat przerabialem bo chcialem byc pewny ze nakleje wlasciwy kolor . Wlasciwym kolorem w polskim prawie jest ZOLTY z tylu .
Jezeli dalej uwazasz ze mozesz nakleic czerwony no to gitara , naklejaj . Pozatym ta czerwona tasma ktora pokazales sklada sie z kwadratow , czyli oznakowanie nie jest pelne - tez nie mozesz z tylu tego nakleic , czy to czerwone czy zolte .
Temat ten uwazam za zamkniety . Pozdro i szerokosci .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- Chmielu
- Użytkownik
- Posty:31
- Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna - Gregson
- Uprawnienia:B,C
- Lokalizacja:Ruda Śląska
Re: Master Wejkama 150KM
Wyjazd nr 1 jeden zakończony
Rozpoczęcie - 30.06.2014
Zakończenie - 19.07.2014
Ilość km - 7 000km
Ilość dni - 20
Ilość zleceń - 12
Spalanie - 9,9 l/100km (komputer potwierdzony z tankowaniami pod korek)
Wrażenia - ogólnie OK ale kilometrów mało - chyba czas na zmianę spedytora / spedycji
Poniżej kolejno trasa w 1, 2, 3 tygodniu i foto po jej zakończeniu
Rozpoczęcie - 30.06.2014
Zakończenie - 19.07.2014
Ilość km - 7 000km
Ilość dni - 20
Ilość zleceń - 12
Spalanie - 9,9 l/100km (komputer potwierdzony z tankowaniami pod korek)
Wrażenia - ogólnie OK ale kilometrów mało - chyba czas na zmianę spedytora / spedycji
Poniżej kolejno trasa w 1, 2, 3 tygodniu i foto po jej zakończeniu
Re: Master Wejkama 150KM
A jak wyrko? Z bólem pleców wróciłeś?
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Master Wejkama 150KM
Fura rozdziewiczona
Spalanie super . Jakies problemy z autem na trasie ?
Jak te wyrko za fotelami zdalo egzamin ?
Spalanie super . Jakies problemy z autem na trasie ?
Jak te wyrko za fotelami zdalo egzamin ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- Chmielu
- Użytkownik
- Posty:31
- Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna - Gregson
- Uprawnienia:B,C
- Lokalizacja:Ruda Śląska
Re: Master Wejkama 150KM
Dokładnie - rozdziewiczonaFRONT242 pisze:Fura rozdziewiczona
Spalanie super . Jakies problemy z autem na trasie ?
Jak te wyrko za fotelami zdalo egzamin ?
Spalanie myślę że jeszcze można troszeczkę poprawić. Prawa noga pracuje, tempomatowi mówimy zdecydowane NIE. Nie piłujemy pod górki bo nigdzie nam się nie spieszy i wykorzystujemy naturalne rozpędzanie przy zjeździe ze wzniesień. Prędkości 90-100km/h.
Wyrko ... noc cóż ... wymaga przyzwyczajenia ale po 3 tygodniach jest OK i jak dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie
- Chmielu
- Użytkownik
- Posty:31
- Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna - Gregson
- Uprawnienia:B,C
- Lokalizacja:Ruda Śląska
Re: Master Wejkama 150KM
ładowność w DR to 1100kg a faktycznie waży:symyrytyfy pisze: Ważyłeś auto? jaka rzeczywista ładowność a jaka w dowodzie?
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Master Wejkama 150KM
Technika jazdy jest wazna , mozna oszczedzic na paliwie .
Napisz ile masz ustawione na tym Voltomierzu co na allegro kupiles ( mamy takie same kupione ) , chodzi mi o minimalna wartosc jak juz niby akumulator sie rozladowuje i powinien wlaczyc sie alarm . Ja jeszcze tego nie ustawialem . Wichura pisal na ten temat , ale ciekawy jestem ile ty ustawiles . Precyzyjnie mozna to obadac za pomoca celowego rozladowywania aku. i kontrolowania ile jest na zegarze voltomierza i czy fura odpala , ale to tez bedzie inaczej latem a inaczej zima . Jak tam wypoczywales po parkingach to alarm w voltomierzu sie wlaczyl czy nie bylo potrzeby ?
Napisz ile masz ustawione na tym Voltomierzu co na allegro kupiles ( mamy takie same kupione ) , chodzi mi o minimalna wartosc jak juz niby akumulator sie rozladowuje i powinien wlaczyc sie alarm . Ja jeszcze tego nie ustawialem . Wichura pisal na ten temat , ale ciekawy jestem ile ty ustawiles . Precyzyjnie mozna to obadac za pomoca celowego rozladowywania aku. i kontrolowania ile jest na zegarze voltomierza i czy fura odpala , ale to tez bedzie inaczej latem a inaczej zima . Jak tam wypoczywales po parkingach to alarm w voltomierzu sie wlaczyl czy nie bylo potrzeby ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken: