Master Wejkama 150KM

Opisy oraz galerie naszych Busów
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
Awatar użytkownika
qrnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty:1
Rejestracja:13 cze 2014, o 19:27
Uprawnienia:B
Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: qrnik » 17 cze 2014, o 22:05

Luxusowa masterka;), ciekaw jestem ile wytrzyma?...

Awatar użytkownika
Chmielu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
Samochód:Renault Master
Firma:własna - Gregson
Uprawnienia:B,C
Lokalizacja:Ruda Śląska

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: Chmielu » 18 cze 2014, o 08:31

VnVnaTiOn pisze:No to patrz tutaj : http://www.omnidruk.pl/omnidruk/przepisy.html

" Regulamin ECE 48* dopuszcza następujące kolory oznakowania konturowego

Kontur tylny: kolor żółty

Kontur boczny: kolor żółty lub biały
"

Ja tez mialem ten dylemat czy uzyc zolty czy czerwony . Szukalem w necie i trafialem na sprzeczne informacje . Wiem ze zolty jest na bank legalny i dla swietego spokoju wybralem ten kolor . Na [cenzura] sie tlumaczyc gdzies w EU i miec z tego powodu problem ? . Ty rob jak uwazasz , kazdy ma swoj mozg :D Pozatym zobacz na firmy ktore trudnia sie zabudowa , wszystkie daja z tylu zolty kolor , wiec to chyba tez o czyms swiadczy .

Co do tasmy to skoro jest taka specjalna na plandeke to gitara , ja kupilem taka jak pisalem wyzej - nie patrzylem pod kontem plandeki wiec nie wiedzialem ze takie robia .
No właśnie tak jak napisałeś na początku - ktoś wrzuca do neta jakąś informację bez jej sprawdzenia.

http://www.nettax.pl/serwis/imgpub/duue ... 460152.pdf

powyżej pełny tekst Regulaminu ECE 48 w którym wyraźnie jest napisane na stronie 23:
Oznakowanie odblaskowe:
Biała z przodu
Biała lub żółta z boku;
Czerwona lub żółta z tyłu ( 10 )

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: FRONT242 » 18 cze 2014, o 09:54

Chmielu - nie masz racji .
Tak jak pisalem wczesniej , robilem prawko C i musialem ogarnac podrecznik kursanta . Tam jest napisane ze z tylu moze byc uzyta tylko zolta . Nawet to jest jedno z pytan na egzaminie z teorii .

Tu masz konkretny art. w ktorym tez pisze wyraznie : http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... r8rjb04M3w

Należy pamiętać, że dopuszczalne w Polsce
kolory taśm odblaskowych to żółty
i biały na boku
oraz żółty na tyle pojazdu.
Taśmę konturową powinien posiadać cały
zestaw, zarówno ciągnik jak i naczepa,
a oznakowanie konturu tylnego zawsze
musi być pełne.


Ja juz ten temat przerabialem bo chcialem byc pewny ze nakleje wlasciwy kolor . Wlasciwym kolorem w polskim prawie jest ZOLTY z tylu .
Jezeli dalej uwazasz ze mozesz nakleic czerwony no to gitara , naklejaj . Pozatym ta czerwona tasma ktora pokazales sklada sie z kwadratow , czyli oznakowanie nie jest pelne - tez nie mozesz z tylu tego nakleic , czy to czerwone czy zolte .
Temat ten uwazam za zamkniety . Pozdro i szerokosci .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
matsu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:1
Rejestracja:4 lip 2014, o 11:10

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: matsu » 4 lip 2014, o 11:15

wypaśny sprzęcik :)

Awatar użytkownika
Chmielu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
Samochód:Renault Master
Firma:własna - Gregson
Uprawnienia:B,C
Lokalizacja:Ruda Śląska

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: Chmielu » 24 lip 2014, o 18:59

Wyjazd nr 1 jeden zakończony

Rozpoczęcie - 30.06.2014
Zakończenie - 19.07.2014
Ilość km - 7 000km
Ilość dni - 20
Ilość zleceń - 12
Spalanie - 9,9 l/100km (komputer potwierdzony z tankowaniami pod korek)

Wrażenia - ogólnie OK ale kilometrów mało - chyba czas na zmianę spedytora / spedycji

Poniżej kolejno trasa w 1, 2, 3 tygodniu i foto po jej zakończeniu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Micho
Użytkownik
Użytkownik
Posty:7
Rejestracja:15 lip 2014, o 10:35
Uprawnienia:B

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: Micho » 24 lip 2014, o 20:24

A jak wyrko? Z bólem pleców wróciłeś? :)

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: FRONT242 » 24 lip 2014, o 21:16

Fura rozdziewiczona :D
Spalanie super . Jakies problemy z autem na trasie ?
Jak te wyrko za fotelami zdalo egzamin ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Chmielu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
Samochód:Renault Master
Firma:własna - Gregson
Uprawnienia:B,C
Lokalizacja:Ruda Śląska

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: Chmielu » 25 lip 2014, o 20:39

FRONT242 pisze:Fura rozdziewiczona :D
Spalanie super . Jakies problemy z autem na trasie ?
Jak te wyrko za fotelami zdalo egzamin ?
Dokładnie - rozdziewiczona :D

Spalanie myślę że jeszcze można troszeczkę poprawić. Prawa noga pracuje, tempomatowi mówimy zdecydowane NIE. Nie piłujemy pod górki bo nigdzie nam się nie spieszy i wykorzystujemy naturalne rozpędzanie przy zjeździe ze wzniesień. Prędkości 90-100km/h.

Wyrko ... noc cóż ... wymaga przyzwyczajenia :) ale po 3 tygodniach jest OK i jak dla mnie to bardzo dobre rozwiązanie :)

Awatar użytkownika
Chmielu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:5 mar 2014, o 21:03
Samochód:Renault Master
Firma:własna - Gregson
Uprawnienia:B,C
Lokalizacja:Ruda Śląska

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: Chmielu » 25 lip 2014, o 20:45

symyrytyfy pisze: Ważyłeś auto? jaka rzeczywista ładowność a jaka w dowodzie?
ładowność w DR to 1100kg a faktycznie waży:
Obrazek

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: Master Wejkama 150KM

Post autor: FRONT242 » 25 lip 2014, o 20:54

Technika jazdy jest wazna , mozna oszczedzic na paliwie .

Napisz ile masz ustawione na tym Voltomierzu co na allegro kupiles ( mamy takie same kupione ) , chodzi mi o minimalna wartosc jak juz niby akumulator sie rozladowuje i powinien wlaczyc sie alarm . Ja jeszcze tego nie ustawialem . Wichura pisal na ten temat , ale ciekawy jestem ile ty ustawiles . Precyzyjnie mozna to obadac za pomoca celowego rozladowywania aku. i kontrolowania ile jest na zegarze voltomierza i czy fura odpala , ale to tez bedzie inaczej latem a inaczej zima . Jak tam wypoczywales po parkingach to alarm w voltomierzu sie wlaczyl czy nie bylo potrzeby ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Busy”