Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Marka: - Mercedes
Model: - Sprinter 513
Rok produkcji: - 2009
Model: - Sprinter 513
Rok produkcji: - 2009
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, o 05:44 przez FRONT242, łącznie zmieniany 3 razy.
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- Bocian
- Użytkownik
- Posty:15
- Rejestracja:18 cze 2013, o 12:09
- Samochód:mb vito
- Uprawnienia:B,C,C+E
- Lokalizacja:Jasło
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Specyfikacja samochodu bardzo fajna i mądze pomyslane , Chwale za to że kierowca u ciebie spi w kurniku a nie na fotelach a ty w kurniku to sie ceni zwłaszcza na busach, Widać że lubisz majsterkowac a takze wygode. Powiedz nam tu jak ze spalaniem zreszta ile by nie wynosilo to mercedes i za wygode sie go kocha , Smam jestem wlascicielem mercedesa vito i zadnego innego auta niechce poprostu mecedes to mercedes Powodzenia i szerokosci.
Lepiej się witać niż żegnać.Powodzenia Szerokości
- Szczepus
- Użytkownik
- Posty:26
- Rejestracja:29 mar 2013, o 18:14
- Samochód:Audi A3
- Uprawnienia:B1,B,B+E,C,C+E
- Lokalizacja:Łapy
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Sprinterek bardzo fajny A co do tego przejścia na kontener bardzo dobre rozwiązanie
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Bocian - Tez mam Vitka 111 CDi . Kupilem rocznego i przelecialem 200.000 km . Ostatnio wymienialem tarcze hamulcowe z przodu , ale po takim przebiegu czas na pierwsza wymiane . Klocki hamulcowe pierwszy raz wymienialem po 140.000 km ... nikt mi nie wierzy hehehe . 140tys zrobione po autostradach w europie , ale wynik jest imponujacy .
Co do spalania obu meskow to jest "ostro " ...
Vito przy eco jezdzie ( 120km/h ) to pali 12L na 100km .
Sprinter przy 100km/h to 12-13L zasysa spokojnie .
Czym mocniej wciskam pedal gazu tym roznice w spalaniu staja sie kolosalne . Sprinterem jak smigalem zaraz po zakupie ( testowalem co on moze hehehe ) , to latalem 130-140km/h to palil mi po 18Litrow
Ja wiedzialem zawsze ze meski duzo pala , ale moim zdaniem WARTO .
Pozdro
Co do spalania obu meskow to jest "ostro " ...
Vito przy eco jezdzie ( 120km/h ) to pali 12L na 100km .
Sprinter przy 100km/h to 12-13L zasysa spokojnie .
Czym mocniej wciskam pedal gazu tym roznice w spalaniu staja sie kolosalne . Sprinterem jak smigalem zaraz po zakupie ( testowalem co on moze hehehe ) , to latalem 130-140km/h to palil mi po 18Litrow
Ja wiedzialem zawsze ze meski duzo pala , ale moim zdaniem WARTO .
Pozdro
Ostatnio zmieniony 10 lip 2014, o 19:25 przez FRONT242, łącznie zmieniany 1 raz.
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
ok
Ostatnio zmieniony 25 cze 2015, o 05:44 przez FRONT242, łącznie zmieniany 2 razy.
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- LisTruck
- Użytkownik
- Posty:76
- Rejestracja:11 lut 2014, o 22:17
- Samochód:Omega, Transit TDDI
- Uprawnienia:B, CE
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Kolego bardzo fajnie zrobiony Sprinterek
Super robota z tą kabiną sypialną a skoro miejsca na towarek Ci wystarcza to czemu nie
Rozumiem że jednak masę przekracza i powracasz do ori 5.0DMC żeby spokojnie śmigac.
A jak ten motor daję radę napędzac taką budę? Pewnie szkoda że to nie 518/519CDI
Super robota z tą kabiną sypialną a skoro miejsca na towarek Ci wystarcza to czemu nie
Rozumiem że jednak masę przekracza i powracasz do ori 5.0DMC żeby spokojnie śmigac.
A jak ten motor daję radę napędzac taką budę? Pewnie szkoda że to nie 518/519CDI
- selwas
- Użytkownik
- Posty:104
- Rejestracja:10 kwie 2013, o 20:22
- Samochód:Boxer 3.0Hdi
- Firma:P.H.Trans
- Uprawnienia:B,C, HDS
- Lokalizacja:Myślenice
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Jestem pod wielkim wrażeniem jeśli chodzi o jakość wykonania no i oczywiście pomysłu. Niespotykana specyfikacja pojazdu. Dobry patent dla jednego kierowcy na unie, salonka jak sie patrzy. WEJKAMA powinien brać przykład.
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
LisTruck pisze:Kolego bardzo fajnie zrobiony Sprinterek
Super robota z tą kabiną sypialną a skoro miejsca na towarek Ci wystarcza to czemu nie
Rozumiem że jednak masę przekracza i powracasz do ori 5.0DMC żeby spokojnie śmigac.
A jak ten motor daję radę napędzac taką budę? Pewnie szkoda że to nie 518/519CDI
Jestem w trakcie odkrecania problemu z DMC , narazie nie chce o tym sie rozpisywac ... jak zakoncze sprawe to napisze o tym .
Powiem ci z reka na sercu ze kiedys wiozlem 1250 kg i nie odczuwalem wielkiej roznicy czy lece na pusto czy z 1250 kg .
Maszyna swietnie sobie radzila , tak samo zawieszenie . Droga hamowania zdecydowanie dluzsza . Z tego co sie dowiadywalem to 518/519CDI pala duzo wiecej . Narazie jestem bardzo zadowolony z 513 . Na moje potrzeby jest ok , najczesciej mam towar miedzy 600 a 800 kg .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- LisTruck
- Użytkownik
- Posty:76
- Rejestracja:11 lut 2014, o 22:17
- Samochód:Omega, Transit TDDI
- Uprawnienia:B, CE
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
Skoro wozisz zazwyczaj 600-800kg to rzeczywiście te 129KM powinno wystarczyc a to i tak lepszy wybór niż mega wadliwe 150KM Ogólnie 513CDI to rzadko spotykana kombinacja, różnie mówią o 518CDI, napewno jest trwalszy, jak będziesz deptał to i 20l spali a przy rozsądnej nodze palą podobnie jak 515CDI.
Widzę że niestety zabrakło Ci klimy w autku To się pewnie nakombinujesz z tym DMC bo zmniejszyc na 3.5 jest łatwo ale później to odkręcic to nie jeden się z tym naszarpał, ile przy 3.5 masz ładowności legalnej bo ładunków ciężkich nie wozisz a latasz "bezstresowo" a przy 5.0 to jednak tacho i viatoll Cię nie ominą
Widzę że niestety zabrakło Ci klimy w autku To się pewnie nakombinujesz z tym DMC bo zmniejszyc na 3.5 jest łatwo ale później to odkręcic to nie jeden się z tym naszarpał, ile przy 3.5 masz ładowności legalnej bo ładunków ciężkich nie wozisz a latasz "bezstresowo" a przy 5.0 to jednak tacho i viatoll Cię nie ominą
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Mercedes Sprinter 513 kontener - Enterprise .
LisTruck - Tez slyszalem ze 515 sa wadliwe . Nawet mam znajomego ktory od kilku lat meczy sie wlasnie z tym modelem ( turbiny padaja ) . 518 ma inny silnik inne parametry itd , ludzie sobie chwala . Cenna tez jest " inna "
Co do klimy to malo modeli 513 bylo z klima , nie wiem dlaczego tak . W tych czasach klima to powinien byc standard . Kupujac sprintera patrzylem na ceny i podobny rocznik/przebieg z klima i bez klimy - roznica okolo 4-5tys . Z tego wzgledu ze w okres wakacyjny nie jezdze po towar to odpuscilem sobie klime ( w ramach oszczednosci ) . Jezeli bede potrzebowal klime to zamontuje zewnetrzna bo w ASO MERCa za klime krzycza ponad 10 tys zeta - zwariowali . Wiec jak jest cos takiego jak webasto ktore grzeje , to sa tez klimatyzatory samochodowe ktore chlodza . Bedzie trzeba to kupie .
Co do zmiany DMC to jestem w trakcie i nie chce narazie na ten temat dywagowac bo slyszalem rozne opinie ... da sie nie da sra sie . Otworzylem temat na tym forum o zmianie DMC :
http://busiarze.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=849
Jak odkrece sprawe to opisze co i jak a wiem ze sie da odkrecic .
Nie da sie odkrecic jak lekarz ci powie ze masz nowotwor z przerzutami ... reszta w tym zyciu jest do zalatwienia .
Narazie latam jak latam , ale to do czasu . Ja duzo nie jezdze , raz na 2 miesiace do .BE .NL .FR .
Nie chce smigac z przegieciem DMC bo to stres ktory jest nie potrzebny .
Czytalem art. o busach , pisali ze 80% busikow na polskich drogach jest przeciazonych i kwestja czasu jak sie zaczna za to brac ( juz sie biora - wiecej kontroli wagowych , wagi preselekcyjne ). Nie wiem ile w tym prawdy , kazdy orze jak moze ...
Co do klimy to malo modeli 513 bylo z klima , nie wiem dlaczego tak . W tych czasach klima to powinien byc standard . Kupujac sprintera patrzylem na ceny i podobny rocznik/przebieg z klima i bez klimy - roznica okolo 4-5tys . Z tego wzgledu ze w okres wakacyjny nie jezdze po towar to odpuscilem sobie klime ( w ramach oszczednosci ) . Jezeli bede potrzebowal klime to zamontuje zewnetrzna bo w ASO MERCa za klime krzycza ponad 10 tys zeta - zwariowali . Wiec jak jest cos takiego jak webasto ktore grzeje , to sa tez klimatyzatory samochodowe ktore chlodza . Bedzie trzeba to kupie .
Co do zmiany DMC to jestem w trakcie i nie chce narazie na ten temat dywagowac bo slyszalem rozne opinie ... da sie nie da sra sie . Otworzylem temat na tym forum o zmianie DMC :
http://busiarze.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=849
Jak odkrece sprawe to opisze co i jak a wiem ze sie da odkrecic .
Nie da sie odkrecic jak lekarz ci powie ze masz nowotwor z przerzutami ... reszta w tym zyciu jest do zalatwienia .
Narazie latam jak latam , ale to do czasu . Ja duzo nie jezdze , raz na 2 miesiace do .BE .NL .FR .
Nie chce smigac z przegieciem DMC bo to stres ktory jest nie potrzebny .
Czytalem art. o busach , pisali ze 80% busikow na polskich drogach jest przeciazonych i kwestja czasu jak sie zaczna za to brac ( juz sie biora - wiecej kontroli wagowych , wagi preselekcyjne ). Nie wiem ile w tym prawdy , kazdy orze jak moze ...
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken: