Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
- Lukasz - Ursus
- Użytkownik
- Posty:7
- Rejestracja:29 gru 2013, o 22:29
- Samochód:Renault Master
- Firma:Madax
- Uprawnienia:B,C,E
- Lokalizacja:Warszawa-Ursus
- Kontakt:
Marka: Renault
Model: Master
Moc: 150KM
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 350 900
Wyposażenie: Takie jak każdy Master
Obsługiwane kierunki: 80% Niemcy (Jam Listonosz ) Austria, Szwajcaria, Czechy
Foto
Model: Master
Moc: 150KM
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 350 900
Wyposażenie: Takie jak każdy Master
Obsługiwane kierunki: 80% Niemcy (Jam Listonosz ) Austria, Szwajcaria, Czechy
Foto
- Bocian
- Użytkownik
- Posty:15
- Rejestracja:18 cze 2013, o 12:09
- Samochód:mb vito
- Uprawnienia:B,C,C+E
- Lokalizacja:Jasło
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Renata fajna kurnik jak sie niemyle firmy lamico (nie przecieka ci z stylu na kratce wentylacyjnej) zabudowa 8 palet w sam raz powodzenia i szerokosci.
Lepiej się witać niż żegnać.Powodzenia Szerokości
- Lukasz - Ursus
- Użytkownik
- Posty:7
- Rejestracja:29 gru 2013, o 22:29
- Samochód:Renault Master
- Firma:Madax
- Uprawnienia:B,C,E
- Lokalizacja:Warszawa-Ursus
- Kontakt:
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Bocian pisze:Renata fajna kurnik jak sie niemyle firmy lamico (nie przecieka ci z stylu na kratce wentylacyjnej) zabudowa 8 palet w sam raz powodzenia i szerokosci.
Kurnik wygląda jak Lamico ale to MotoWektor. Nie nie przecieka na kratce tylko słabo to robią bo zimnem strasznie zaciąga z pod materacyka. Dzięki kolego i lustereczko w Twoją stronę
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Średnie spalanie 25,6? ;o Chyba sie spieszyła Ci bardzo hehe
- Lukasz - Ursus
- Użytkownik
- Posty:7
- Rejestracja:29 gru 2013, o 22:29
- Samochód:Renault Master
- Firma:Madax
- Uprawnienia:B,C,E
- Lokalizacja:Warszawa-Ursus
- Kontakt:
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Zresetował się jej system i spalanie schodziło z 36,5l i stwierdziłem że tak dla śmiechu zrobię foto przy 26,5lAkSuw pisze:Średnie spalanie 25,6? ;o Chyba sie spieszyła Ci bardzo hehe
- Bocian
- Użytkownik
- Posty:15
- Rejestracja:18 cze 2013, o 12:09
- Samochód:mb vito
- Uprawnienia:B,C,C+E
- Lokalizacja:Jasło
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Z tymi kurnikami tak jest z reszta co tanie to niedobre tak jak juz pisalem w peugocie 2012 r nowka spalem na fotelach bo go zalalo okna tez nie zabardzo szczelne Renatka fajna wole ja od peugota wiecej schowkow
Lepiej się witać niż żegnać.Powodzenia Szerokości
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Bocian pisze:Z tymi kurnikami tak jest z reszta co tanie to niedobre tak jak juz pisalem w peugocie 2012 r nowka spalem na fotelach bo go zalalo okna tez nie zabardzo szczelne Renatka fajna wole ja od peugota wiecej schowkow
Pomimo tego ze mam nowy kurnik dobrej firmy - PONY , to zaraz po montazu wlazlem na drabine i zasilikonowalem ( silikonem bezbarwnym dekarskim ) wszytskie plastikowe korki , tak samo kratke wentylacyjna silikonem dookola .
Nic nie przecieka , jest gitara . Zasada jest taka jak piszesz , gowno kupisz ( bo tanie ) - to gowno masz .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Kurde VnVnaTiOn jak zasilikonowałeś wszystko to uwazaj zeby wilgoci w srodku nie było bo jednak jak spisz to ją z mordki wypuszczasz. Ja jutro albo we czwartek odbieram nowe ducato z kurnikiem spojkara ciekawe jak z jakoscia u spojkara. Pozdrawiam
- FRONT242
- Posty:650
- Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
- Samochód:Sprinter 513
- Firma:TRaNsTeRRoR
- Uprawnienia:A B+E C
- Lokalizacja:WaTyKaN
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
Kolego czytaj ze zrozumieniem ...
Kratka musi byc zeby byla wymiana powietrza , zasilikonowalem ja dookola a nie cala ( trzeba byc jebnietym zeby cala kratke zasilikonowac ) .
Plastikowe korki ukrywaja sruby montazowe , wiec to sa miejsca w ktorych kabiny najczejsciej przeciekaja , dlatego warto je dodatkowo zasilikonowac . Nawet maly otworek potrafi wpuscic duzo litrow wody , a pozniej robi sie plesn , grzyb , smrod i kicha totalna . Dlatego warto za 15 zeta kupic silikon dekarski i zabezpieczyc dodatkowo przed woda .
Kratka musi byc zeby byla wymiana powietrza , zasilikonowalem ja dookola a nie cala ( trzeba byc jebnietym zeby cala kratke zasilikonowac ) .
Plastikowe korki ukrywaja sruby montazowe , wiec to sa miejsca w ktorych kabiny najczejsciej przeciekaja , dlatego warto je dodatkowo zasilikonowac . Nawet maly otworek potrafi wpuscic duzo litrow wody , a pozniej robi sie plesn , grzyb , smrod i kicha totalna . Dlatego warto za 15 zeta kupic silikon dekarski i zabezpieczyc dodatkowo przed woda .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
:Henry Louis Mencken:
- agencik
- Użytkownik
- Posty:42
- Rejestracja:14 mar 2014, o 21:12
- Samochód:Renault :(
- Firma:Dar-Trans
- Uprawnienia:B, tram, sztapl,
- Lokalizacja:Szczecin
Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"
A nie jest tak że jest korek, śrubka, uszczelka, ścianka kurnika?
Sylikon wtedy tylko zabezpieczy śrubkę przed korozją.
Zauważyłem, że najwięcej wilgoci jest zawsze na obrzeżach materaca i ścianki kurnika, radziłem sobie z tym tak, że podczas jazdy pod materac wkładałem półtora litrową butelkę w pionie by wilgoć zeszła i tak udało mi się długo mieć sucho w "sypialni". Z cieknącymi kratkami się jeszcze nie spotkałem.
Teraz dostałem koszmar wejkam i tam wilgoć już wcale nie występuje i o na ironię znów najwygodniej jest na 3 wyrku, czyli na dachu
Sylikon wtedy tylko zabezpieczy śrubkę przed korozją.
Zauważyłem, że najwięcej wilgoci jest zawsze na obrzeżach materaca i ścianki kurnika, radziłem sobie z tym tak, że podczas jazdy pod materac wkładałem półtora litrową butelkę w pionie by wilgoć zeszła i tak udało mi się długo mieć sucho w "sypialni". Z cieknącymi kratkami się jeszcze nie spotkałem.
Teraz dostałem koszmar wejkam i tam wilgoć już wcale nie występuje i o na ironię znów najwygodniej jest na 3 wyrku, czyli na dachu
Sie cita, sie wie.
Sie pyta, sie wie jeszcze więcej
https://plus.google.com/107920073629536521308/about
Sie pyta, sie wie jeszcze więcej
https://plus.google.com/107920073629536521308/about