Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Opisy oraz galerie naszych Busów
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
Awatar użytkownika
Lukasz - Ursus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2013, o 22:29
Samochód: Renault Master
Firma: Madax
Uprawnienia: B,C,E
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: Lukasz - Ursus » 27 lut 2014, o 15:00

Marka: Renault
Model: Master
Moc: 150KM
Rok produkcji: 2011
Przebieg: 350 900
Wyposażenie: Takie jak każdy Master
Obsługiwane kierunki: 80% Niemcy (Jam Listonosz :ugeek: ) Austria, Szwajcaria, Czechy


Foto

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bocian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 18 cze 2013, o 12:09
Samochód: mb vito
Uprawnienia: B,C,C+E
Lokalizacja: Jasło

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: Bocian » 27 lut 2014, o 15:08

Renata fajna kurnik jak sie niemyle firmy lamico (nie przecieka ci z stylu na kratce wentylacyjnej) zabudowa 8 palet w sam raz powodzenia i szerokosci.
Lepiej się witać niż żegnać.Powodzenia Szerokości

Awatar użytkownika
Lukasz - Ursus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2013, o 22:29
Samochód: Renault Master
Firma: Madax
Uprawnienia: B,C,E
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: Lukasz - Ursus » 27 lut 2014, o 15:35

Bocian pisze:Renata fajna kurnik jak sie niemyle firmy lamico (nie przecieka ci z stylu na kratce wentylacyjnej) zabudowa 8 palet w sam raz powodzenia i szerokosci.

Kurnik wygląda jak Lamico ale to MotoWektor. Nie nie przecieka na kratce tylko słabo to robią bo zimnem strasznie zaciąga z pod materacyka. Dzięki kolego i lustereczko w Twoją stronę
Obrazek

Awatar użytkownika
AkSuw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 4 sty 2014, o 19:13
Uprawnienia: B, C

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: AkSuw » 27 lut 2014, o 17:25

Średnie spalanie 25,6? ;o Chyba sie spieszyła Ci bardzo hehe

Awatar użytkownika
Lukasz - Ursus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2013, o 22:29
Samochód: Renault Master
Firma: Madax
Uprawnienia: B,C,E
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
Kontakt:

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: Lukasz - Ursus » 28 lut 2014, o 23:08

AkSuw pisze:Średnie spalanie 25,6? ;o Chyba sie spieszyła Ci bardzo hehe
Zresetował się jej system i spalanie schodziło z 36,5l i stwierdziłem że tak dla śmiechu zrobię foto przy 26,5l
Obrazek

Awatar użytkownika
Bocian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 18 cze 2013, o 12:09
Samochód: mb vito
Uprawnienia: B,C,C+E
Lokalizacja: Jasło

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: Bocian » 2 mar 2014, o 10:43

Z tymi kurnikami tak jest z reszta co tanie to niedobre tak jak juz pisalem w peugocie 2012 r nowka spalem na fotelach bo go zalalo okna tez nie zabardzo szczelne Renatka fajna wole ja od peugota wiecej schowkow :D
Lepiej się witać niż żegnać.Powodzenia Szerokości

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty: 650
Rejestracja: 10 kwie 2014, o 20:30
Samochód: Sprinter 513
Firma: TRaNsTeRRoR
Uprawnienia: A B+E C
Lokalizacja: WaTyKaN

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: FRONT242 » 13 maja 2014, o 15:02

Bocian pisze:Z tymi kurnikami tak jest z reszta co tanie to niedobre tak jak juz pisalem w peugocie 2012 r nowka spalem na fotelach bo go zalalo okna tez nie zabardzo szczelne Renatka fajna wole ja od peugota wiecej schowkow :D

Pomimo tego ze mam nowy kurnik dobrej firmy - PONY , to zaraz po montazu wlazlem na drabine i zasilikonowalem ( silikonem bezbarwnym dekarskim ) wszytskie plastikowe korki , tak samo kratke wentylacyjna silikonem dookola .
Nic nie przecieka , jest gitara . Zasada jest taka jak piszesz , gowno kupisz ( bo tanie ) - to gowno masz . :D
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
AkSuw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 4 sty 2014, o 19:13
Uprawnienia: B, C

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: AkSuw » 13 maja 2014, o 15:09

Kurde VnVnaTiOn jak zasilikonowałeś wszystko to uwazaj zeby wilgoci w srodku nie było bo jednak jak spisz to ją z mordki wypuszczasz. Ja jutro albo we czwartek odbieram nowe ducato z kurnikiem spojkara ciekawe jak z jakoscia u spojkara. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty: 650
Rejestracja: 10 kwie 2014, o 20:30
Samochód: Sprinter 513
Firma: TRaNsTeRRoR
Uprawnienia: A B+E C
Lokalizacja: WaTyKaN

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: FRONT242 » 14 maja 2014, o 07:01

Kolego czytaj ze zrozumieniem ...

Kratka musi byc zeby byla wymiana powietrza , zasilikonowalem ja dookola a nie cala ( trzeba byc jebnietym zeby cala kratke zasilikonowac ) .
Plastikowe korki ukrywaja sruby montazowe , wiec to sa miejsca w ktorych kabiny najczejsciej przeciekaja , dlatego warto je dodatkowo zasilikonowac . Nawet maly otworek potrafi wpuscic duzo litrow wody , a pozniej robi sie plesn , grzyb , smrod i kicha totalna . Dlatego warto za 15 zeta kupic silikon dekarski i zabezpieczyc dodatkowo przed woda .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
agencik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 14 mar 2014, o 21:12
Samochód: Renault :(
Firma: Dar-Trans
Uprawnienia: B, tram, sztapl,
Lokalizacja: Szczecin

Re: Renault Master 2.3 150KM "Red Złom"

Post autor: agencik » 14 maja 2014, o 12:54

A nie jest tak że jest korek, śrubka, uszczelka, ścianka kurnika?
Sylikon wtedy tylko zabezpieczy śrubkę przed korozją.
Zauważyłem, że najwięcej wilgoci jest zawsze na obrzeżach materaca i ścianki kurnika, radziłem sobie z tym tak, że podczas jazdy pod materac wkładałem półtora litrową butelkę w pionie by wilgoć zeszła i tak udało mi się długo mieć sucho w "sypialni". Z cieknącymi kratkami się jeszcze nie spotkałem.
Teraz dostałem koszmar wejkam i tam wilgoć już wcale nie występuje i o na ironię znów najwygodniej jest na 3 wyrku, czyli na dachu :P
Sie cita, sie wie.
Sie pyta, sie wie jeszcze więcej ;)
https://plus.google.com/107920073629536521308/about

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Busy”