Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
Siemanko !
Z racji częstych wspólnych weekendówek nie jeden tu obecny już zna mojego byłego mastera
Ale to już przeszłość 800 kkm dało mu radę ( chodź Szefo do dziś twierdzi , że to była moja ciężka noga ;p )
Aktualnie ;
Marka: - Renault
Model: - Master
Rok produkcji: - 2012 ( 1 rej. marzec 2013 )
Przebieg: - 10360
Wyposażenie: - el. lustra , szyby , klima , tempomat , ogranicznik , halogeny , zawieszenie pneumatyczne , radio CD/MP3/USB/AUX , zestaw Bluetooth ,
Obsługiwane kierunki: - Cała UE , Skandynawia
Więcej fotek jak wróci do domu bo święta spędził bidusek w centrum Hamburka w DE ;p
Po ciężkiej tułaczce z ES bez turbo , z uszkodzoną turbiną oraz zajechaną głowicą ;p . odebrałem swój nowy nabytek prosto z salony w Krakowie mając nadzieję , że po 2 tyg i tym stresie dostanę wolne . Niestety - tego samego dnia auto poleciało na kółko do ES ...
Kilka słów o aucie ? - hmm ... inna bajka , cisza spokój auto wygodne , nie znalazłem żadnych wad co do komfortu jazdy czy silnika zwłaszcza gdy mam w nim zrobiony program na 175 km . Kolorowo już nie jest kiedy przyjdzie pogonić a spalanie nawet i 14.7 / 100 km ale tłumaczę przełożonym , że to nowe więc tak musi być ;p .
Zabudowa ? ; hmm ... Plandex'a , dach podnoszony , " wzmacniane " zawieszenie , poduszki ,
Sypialnia ? ; tutaj już LAMAR ratuje sytuację - wersja XLX , webasto elektroniczne z ustawianiem zadanej temp. 2 lampki , 1 lampka led , budzik , czujnik dymu itp itd - i tak tam rzadko zaglądam.Niestety ten " jeszcze " nie ma klimy postojowej czy org telewizora ale kto wie może kiedyś ... Ogólnie auto na duży duży plus.
Z racji częstych wspólnych weekendówek nie jeden tu obecny już zna mojego byłego mastera
Ale to już przeszłość 800 kkm dało mu radę ( chodź Szefo do dziś twierdzi , że to była moja ciężka noga ;p )
Aktualnie ;
Marka: - Renault
Model: - Master
Rok produkcji: - 2012 ( 1 rej. marzec 2013 )
Przebieg: - 10360
Wyposażenie: - el. lustra , szyby , klima , tempomat , ogranicznik , halogeny , zawieszenie pneumatyczne , radio CD/MP3/USB/AUX , zestaw Bluetooth ,
Obsługiwane kierunki: - Cała UE , Skandynawia
Więcej fotek jak wróci do domu bo święta spędził bidusek w centrum Hamburka w DE ;p
Po ciężkiej tułaczce z ES bez turbo , z uszkodzoną turbiną oraz zajechaną głowicą ;p . odebrałem swój nowy nabytek prosto z salony w Krakowie mając nadzieję , że po 2 tyg i tym stresie dostanę wolne . Niestety - tego samego dnia auto poleciało na kółko do ES ...
Kilka słów o aucie ? - hmm ... inna bajka , cisza spokój auto wygodne , nie znalazłem żadnych wad co do komfortu jazdy czy silnika zwłaszcza gdy mam w nim zrobiony program na 175 km . Kolorowo już nie jest kiedy przyjdzie pogonić a spalanie nawet i 14.7 / 100 km ale tłumaczę przełożonym , że to nowe więc tak musi być ;p .
Zabudowa ? ; hmm ... Plandex'a , dach podnoszony , " wzmacniane " zawieszenie , poduszki ,
Sypialnia ? ; tutaj już LAMAR ratuje sytuację - wersja XLX , webasto elektroniczne z ustawianiem zadanej temp. 2 lampki , 1 lampka led , budzik , czujnik dymu itp itd - i tak tam rzadko zaglądam.Niestety ten " jeszcze " nie ma klimy postojowej czy org telewizora ale kto wie może kiedyś ... Ogólnie auto na duży duży plus.
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, o 13:55 przez Damian, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Dziesięciopaletówka?
Zapraszam na mojego bloga - http://www.amcia.busiarze.com.pl
Polub mnie na Facebooku! http://www.facebook.com/amcia.blog
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Nie ... 8 EP
- MiroBusiarz
- Bus Team
- Posty:99
- Rejestracja:30 mar 2013, o 00:20
- Samochód:Zepsuty
- Firma:Krzak
- Uprawnienia:B + ADR
- Lokalizacja:[PZ] - Poznań Zadupie
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Zacna furka ten Masterek:)
Porównując go do Iveco - moim zdaniem jest bardziej przyjazny dla drivera pod względem ergonomii, ma więcej schowków, uchwytów i innych, przydatnych pierdółek. Natomiast jeśli chodzi o silnik - Iveco nie ma sobie równych.
Renault mogłoby wyposażać te busiki w mocniejsze jednostki, co dałoby w rezultacie mniejsze spalanie i większą kulturę pracy pojazdu oraz wpływało na żywotność silnika.
Porównując go do Iveco - moim zdaniem jest bardziej przyjazny dla drivera pod względem ergonomii, ma więcej schowków, uchwytów i innych, przydatnych pierdółek. Natomiast jeśli chodzi o silnik - Iveco nie ma sobie równych.
Renault mogłoby wyposażać te busiki w mocniejsze jednostki, co dałoby w rezultacie mniejsze spalanie i większą kulturę pracy pojazdu oraz wpływało na żywotność silnika.
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
No, Master jest chyba najlepszym samochodem dla kierowcy. Szczególnie podoba mi się miejsce między ścianą grodziową a siedzeniami - można włożyć kilka butelek, w tym także te pięciolitrowe. W Fiacie czy Iveco niestety tego nie zrobimy.
Zapraszam na mojego bloga - http://www.amcia.busiarze.com.pl
Polub mnie na Facebooku! http://www.facebook.com/amcia.blog
- Toreba
- Bus Team
- Posty:110
- Rejestracja:3 kwie 2013, o 05:46
- Uprawnienia:kat. B
- Lokalizacja:Rzeszów, Tarnobrzeg
- Kontakt:
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Widzę Mastera tylko z lewej strony. Czy po prawej stronie masz skrzynkę bądź dwie skrzynki? Ewentualnie zbiornik na wodę? Lamar w tej wersji to bajka w swojej klasie, ale dobrze to ująłeś - i tak się tam rzadko zagląda.
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Tak Kolego drogi ... 2 skrzynki narzędziowe + zbiornik na wodę z płynem do naczyń Plandex'a
- Toreba
- Bus Team
- Posty:110
- Rejestracja:3 kwie 2013, o 05:46
- Uprawnienia:kat. B
- Lokalizacja:Rzeszów, Tarnobrzeg
- Kontakt:
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Full serwis widzę Świetna sprawa, doceniłem dopiero jak skorzystałem.
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Tak nie wiem sam skąd ale jest ;p
Włochy
Prywatnie ... Z bratem ;p
Wreszcie czyściutki... tak wiosennie ;p
Włochy
Prywatnie ... Z bratem ;p
Wreszcie czyściutki... tak wiosennie ;p
Re: Renault Master 2.3 dCI 150 KM
Woskowana?
Zapraszam na mojego bloga - http://www.amcia.busiarze.com.pl
Polub mnie na Facebooku! http://www.facebook.com/amcia.blog