FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Opisy oraz galerie naszych Busów
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN
Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: FRONT242 » 23 lut 2015, o 14:26

Wolf pisze:A żarówki H7 kupuję najtańsze jakie trafię, ostatnie mam z promocji z Biedronki po 5 zł pudełko po dwie szt. .
Heh qrwa :lol: no to sie dziwisz ze na trasie po 6 sztuk wymieniasz . Lepiej wstaw sobie po 1 swieczce w reflektorach , bedzie lepiej oswietlac droga niz te zarowki z biedronki .
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: Wolf » 23 lut 2015, o 14:41

Pisałem że markowe czy Biedronkowe jeden pies, nie ma znaczenia. W T4 dwa lata temu wymieniałem dla zasady na Biedronkowe i nadal świecą, auto praktycznie codziennie jeździ. Tutaj problemem jest coś w instalacji w aucie a nie sama żarówka. Jak by ktoś dał gwarancję że kupię za 500 zestaw to bym nie żałował, ale skoro czas działania żarówki za 100 jest taki sam jak za 2,50 to wybaczcie, ale wolę na coś innego przeznaczyć różnicę.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: FRONT242 » 23 lut 2015, o 16:27

Wolf pisze:wolę na coś innego przeznaczyć różnicę.
Najlepiej na naprawe problemu :D
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: Wolf » 23 lut 2015, o 19:48

trzy auta, we wszystkich żarówki lecą więc gdzie problem ?, PS tak samo co przegląd lampy wymieniają na nowe, bo silniczki świrują.

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: Wolf » 22 mar 2015, o 15:55

Hmm, takie fotki dostałem rano. Jeden z naszych 8EP z windą.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
jedi6667
Posty:186
Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Żyrardów

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: jedi6667 » 22 mar 2015, o 16:54

Co do żarówek H7 w Fiacie Ducato to mam ten sam problem, średnio raz na tydzień jedna sztuka siada, problem jest w zbyt wysokim napięciu w instalacji.

Awatar użytkownika
FRONT242
Posty:650
Rejestracja:10 kwie 2014, o 20:30
Samochód:Sprinter 513
Firma:TRaNsTeRRoR
Uprawnienia:A B+E C
Lokalizacja:WaTyKaN

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: FRONT242 » 22 mar 2015, o 20:59

No i ? wyciagneli za dupe i pojechal dalej czy rozpieprzony od strony kierowcy ?
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:

Awatar użytkownika
mateo737
Posty:36
Rejestracja:27 paź 2013, o 21:21
Samochód:Ducato 2,8JTD i Boxe
Firma:Własna
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Namysłów, Opolskie

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: mateo737 » 22 mar 2015, o 21:33

oo kuzwa... to ładny poranek miałeś..;/ mnie ostatnio rano tez kiero budzil bo urwal lustro i pogiął troszkę słupek od plandeki.. ehh.. no nie zawsze jest kolorowo.. a jak sie sytuacja rozwiązała?
Moje cudeńka:)

Ducato 2,8 JTD Power 05r---> 142kucy
Boxer 2,8 HDI 02r ---> 128kucy
Ducato 2,3MJ 13r---> 150kucy
Ducato 3.0 MJ 15r---> 180kucy

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: Wolf » 23 mar 2015, o 08:42

Tutaj ok, pług go wyciągnął do skorygowania zderzak i owiewka. Lepszy gigant we wrześniu był, rozwalił auto po obydwu stronach oraz tył (zabudowa lewa strona -słupki, belki burty do wymiany, prawa strona - burty do wymiany, tył - przedłużki podłużnicy oraz tylna belka do wymiany, kabina - oberwane obydwa lusterka i uszkodzone lewe drzwi oraz owiewki, oczywiście plandeka podarta i do wymiany), niestety zdjęć nie mam. Najlepiej odpowiedz na pytanie co się i jak stało - "Nie wiem, miałem ocierkę z tirem i wylądowałem w rowie, nie wiem jak to się stało" najciekawsze że 20 min przed kolizją stało auto 4h na parkingu, czyli mikre szanse że przysnął.

Awatar użytkownika
TranSal-Express
Użytkownik
Użytkownik
Posty:22
Rejestracja:22 kwie 2015, o 11:24
Uprawnienia:B

Re: FIAT DUCATO 2.3 150KM MAXI 10EP

Post autor: TranSal-Express » 22 kwie 2015, o 12:29

Witam kolego !
Jak ogólnie sprawuje Ci się ten 2.3 150 KM ? Waham się między 2.3 150 KM i 3.0 180 KM i tyle opinii się naczytałem ,że już sam nie wiem. Masz wszystkie 3 busy w tym silniku 2.3 150 KM ? Jakie przebiegi zrobione i jak z awaryjnością ? Wiem ,że 2.3l niby mniej pali ,ale czy rzeczywiście jest to bardziej opłacalne? 1-2 litry na 100 km oszczędności robi dość dużą różnicę ,ale też zależy mi na bezawaryjności (czyt. łańcuch w 3.0 ) Pozdrawiam i szerokości !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Busy”