Iveco daily individual
Regulamin forum
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu.
2. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Obsługiwane kierunki: -
3. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 2 są obowiązkowe.
4. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
5. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
6. Nie używamy klawisza CAPS LOCK gdyż pisanie z jego użyciem wśród społeczności internetowej uznawane jest za krzyk, a tego nie chcemy na tym forum i w tym dziale.
7. NIE umieszczamy tematów technicznych, zapytań gdzie kupić, ogłoszeń kupię/sprzedam i tym podobnym. Tematy takie będą usuwane.
- piterol
- Użytkownik
- Posty:71
- Rejestracja:28 kwie 2015, o 17:47
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna niestety
- Uprawnienia:b,c
Dzięki za odpowiedź. Noo takie 15 palet w zestawieniu z windą brzmi ciekawie. Przynajmniej wtedy nie jest się prawie przeładowanym na pusto jak to bywa przy 3,5t. A i zarobki nie złe - na 13,6 niewiele się różnią a jazda zestawem dużo bardziej upierdliwa.
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Iveco daily individual
Dokładnie tak, zestawem po EU to już żadna atrakcja, remonty drug, zwężki w Niemczech, wieczna pogoń i szukanie miejsca na pauze i inne atrakcje więc dałem sobie spokój z 40 tonami i obecnie jedynie gdzie jeszcze sięgam myślami, to jakbym gdzieś dostał nowego DAF`A takiego 12T to pewnie bym się skusił ale tylko dla godziwych warunków mieszkalnych w takich kabinach . Chociaż powiem Ci, że jeżdżąc ostatnio Masterką w wersji Twin Cab, też już byłem zadowolony i takie Iveco jakby było w tej wersji, nie kombinowałbym już. No ale zobaczymy co w praniu się okaże i czym będę jeszcze popylał .
- piterol
- Użytkownik
- Posty:71
- Rejestracja:28 kwie 2015, o 17:47
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna niestety
- Uprawnienia:b,c
Re: Iveco daily individual
Albo takie Daily zabudowane lamarem to chyba backsleeperem z wyciętym dachem. Widziałem to u chłopaka na Paryżewie. Mega dużo miejsca. A z małych solówek to tgl/tgm ma najlepsze kabiny.
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Iveco daily individual
Nie mam nic do Man`a ale i do Volvo czy Actrosa też . Wszystkie te opcje są lepsze niż nasze busiki .
Lamar Lamarem ale ja jeździłem Spojkarem Twin Cab i to jest dopiero bajka. Moto Wektor też by był czyli wszystko co ma łóżko z tyłu a nie jakiś kurnik dla skautów piwnych .
Lamar Lamarem ale ja jeździłem Spojkarem Twin Cab i to jest dopiero bajka. Moto Wektor też by był czyli wszystko co ma łóżko z tyłu a nie jakiś kurnik dla skautów piwnych .
- Neno
- Użytkownik
- Posty:33
- Rejestracja:9 kwie 2014, o 15:32
- Samochód:Ducato
- Uprawnienia:A, B+E, T
- Lokalizacja:Zambrów
- Kontakt:
Re: Iveco daily individual
Zdradzisz o co chodzi z tą Italią ?Dychu pisze:jest tacho i nie zrobisz więcej niż 700 km dziennie a mam dni że robię po 120 km bo cło, bo Italia więc wiadomo
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Iveco daily individual
Kolego, to nie tajemnica . Jak walisz na Italie to specyficzny naród i nie spieszy im się z niczym, kawka, papierosek, pogaduchy więc jak mam i odprawy celne to średnio czekam na stempel celnika 3-4 godziny, następnie dojazd na miejsce rozładunku i znów Ci sami Włosi a więc czas ucieka i nie ma go na jazdę . Oczywiście są wyjątki jak wszędzie, że może to iść szybciej ale w większości tracimy dużo czasu na załadunek czy rozładunek. Miałem kilka szybkich rozładunków i załadunków we Włoszech ale to zazwyczaj małe firemki w małych miasteczkach. No i weź pod uwagę fakt, iż ja na tacho jeżdżę busikiem dużym więc nie nawale tych kilometrów bo poza godzinami jazdy, jest jeszcze limit godzin pracy .
Pojedziesz do dużych firm typu Ducato w Bolonii, Pilkington np. San Salvo gdzie są 3 oddziały Pilkingtona itd., zrozumiesz o czym piszę a już nie wspomnę o cargo terminalach na lotniskach bo tak to od razu termos z kawą i kanapeczki i spokojnie czekamy i biegamy z papierami, rejestrujemy się itd. Ostatnio odprawiałem się celnie na wiosce pod Turynem i w DHL, jak podjechałem to była radość, mała wioska, DHL będzie expres....czekałem na pieczątkę 4 godziny więc o tym mówię, Italy moja miłość oczywiście jak pracuję na dniówki . No a jak jeszcze Twój bosik sknera i jeździsz po Włoszech landówkami, to już poddaj się, jesteś otoczony .
Pojedziesz do dużych firm typu Ducato w Bolonii, Pilkington np. San Salvo gdzie są 3 oddziały Pilkingtona itd., zrozumiesz o czym piszę a już nie wspomnę o cargo terminalach na lotniskach bo tak to od razu termos z kawą i kanapeczki i spokojnie czekamy i biegamy z papierami, rejestrujemy się itd. Ostatnio odprawiałem się celnie na wiosce pod Turynem i w DHL, jak podjechałem to była radość, mała wioska, DHL będzie expres....czekałem na pieczątkę 4 godziny więc o tym mówię, Italy moja miłość oczywiście jak pracuję na dniówki . No a jak jeszcze Twój bosik sknera i jeździsz po Włoszech landówkami, to już poddaj się, jesteś otoczony .
Re: Iveco daily individual
Laweciarz pisze:
Teraz już nie zarejestrujesz DMC 5T na 3,5t odrazu cofają taki samochód bo im się papiery nie zgadzają. Teraz jak samochód idzie na zabudowy np 3,5 tonówka to jest ważony przed i po i ta waga po razem z zabudową jest wbijana w dowód,jakim sposobem kolega na międzynarodówce dostał 390 kg ładowności na 10ep,a inny przy ducacie 4t w dubel kabinie dostał 750kg przy dwóch zbiornikach 120l.
Muszę Cię wyprowadzić z błędu. Zamawiając w fabryce auto wybiera się parametr, dzięki któremu auto ma homologacje na 3,5t(od razu wywala się tacho,ogranicznik itp) przez co nie ma problemu z jego rejestracją, oczywiście ładowność administracyjna będzie mniejsza ze względu na większą masę własną takiego auta,
Inna sprawa jest jeśli auto przyjedzie z fabryki z homologacją 5t, wtedy nie zmienimy DMC na 3,5t.
Re: Iveco daily individual
0liwski pisze:Nie umieli natomiast wyjaśnić, czy to były wersje modyfikowane czy też fabryczne. Oczywiście mówię o obecnie produkowanym Daily
Te bliźniaki są tam ze względu na jeden istotny bardzo parametr: większy dopuszczalny nacisk na tylną oś, pozwalający ciągnąć cięższe przyczepy. W transporcie to się raczej rzadko zdarza, ale jak popatrzycie np. na auta jakichś ekip technicznych czy budowlanych to one bardzo często są na bliźniakach właśnie, dzięki czemu mogą ciągać ciężkie ładunki, jakieś mini-koparki czy np dwie tony żwiru. A samo auto na B, leciutkie, kabina brygadowa albo jakaś kantyna plus trochę przestrzeni na jakieś narzędzia...Wolf pisze:35S od 35C z informacji w salonie różni się tylko zastosowaniem bliźniaka jako napęd, natomiast 50C to już całkiem inna rama dużo twardsza oraz całkiem inne układ hamulcowy
Re: Iveco daily individual
ja podpisałem umowę na IVECO 3,5 t na pojedyńczym kole, a mam zagwarantowane 7t masę zestawu, zamierzam ciągać przyczepę i w 100% wykorzystać te 7T.
Przed podpisaniem umowy, byłem w firmie, która ma wykonać zabudowę, aby wszystkie detale omówić tak by niczego w umowie nie pominąć, akurat teraz wykonują zabudowę 5 busów na bliźniaku, właśnie wspomnianych w tym wątku 50 z obniżonym do 3,5T DMC, dla jednego odbiorcy na 12palet max wysokie, auta wazą po 3140 kg ładowność kilka worków z piaskiem, pytam po co i słyszę: "nasz klient, nasz per pan"
Przed podpisaniem umowy, byłem w firmie, która ma wykonać zabudowę, aby wszystkie detale omówić tak by niczego w umowie nie pominąć, akurat teraz wykonują zabudowę 5 busów na bliźniaku, właśnie wspomnianych w tym wątku 50 z obniżonym do 3,5T DMC, dla jednego odbiorcy na 12palet max wysokie, auta wazą po 3140 kg ładowność kilka worków z piaskiem, pytam po co i słyszę: "nasz klient, nasz per pan"