Był okres w Anglii, gdzie dwa dni mocno wiało i dawało to się we znaki. Autem bujało i nie raz miałem uczucie, że sie przewrócę, ale wiało na prawdę mocno, bo nawet na autostradach były ostrzeżenia. Tak w normalny dzień to przy wyprzedzaniu jakieś ciężarówki też potrafi autem zachwiać, także skłonności ma i przy silniejszym wietrze wypadałoby zwolnić Jak widać paka jest max długość i max wysokość i wystaje nad kurnik. Gadałem z szefem o jakimś spojlerze, ale to zobaczymy. W firmie jest drugi bus 8 paletowy i szef mówił, że nim tak nie chwieje, jeździ się lepiej.WOJCIECH pisze:Jak śmigasz 10 paleciakiem to czujesz, że auto ma skłonności do kładzenia się na boki czy raczej stabilnie się jeździ ?
Jest na pewno cięższa, a ile to nie jestem Ci w stanie powiedzieć, musiałbym się szefa zapytać. Szef mi nawet mówił, że może i nie potrzebnie wziął firanę, bo ma mniej ładowności, a dużo się jej nie wykorzystuje, choć oczywiście jest wygoda rozsuwania boku.Maciek pisze:Ładne Ducato, auto z firanką od razu lepiej wygląda. Mam do Ciebie pytanko odnośnie zabudowy. Jak to wygląda wagowo, czy burto-firana jest dużo cięższa od zwykłej plandeki na stelażu?