Teraz jest 21 lut 2017, o 18:47


MAG DRIVE

  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

oskarzzap95

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 30
  • Dołączył(a): 30 maja 2015, o 05:39
  • Lokalizacja: Zielona Góra, Lubuskie
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B

MAG DRIVE

Post16 wrz 2015, o 15:40

Przypomniało mi się jaką odpowiedź dostałem wysyłając swoje CV do jednej z firm. Specjalnie zachowałem wiadomość na komputerze, żeby pamiętać jak śmieszne to dla mnie było. Udostępniłem to, ponieważ obserwuję rynek u siebie w mieście, czy to w zawodzie spedytora (w tym zawodzie powinienem pracować) czy kierowca kat. B. Nie chcę skłamać, ale przynajmniej raz na 2 miesiące widzę ogłoszenie, że przyjmą do pracy w tej właśnie firmie. Wychodzi na to, że maxymalnie 2 kółka kierowca zrobi i się zwalnia. Miłej lektury:

Warunki: - okres próbny ( 120 zł) później umowa o prace ( 150 zł ), chyba, że ktoś ma działalność gospodarczą mile widziana - na weekendy jeżeli nie ma ładunku płatne jest 50 zł tzw. postój
- jeżeli kierowca wyjedzie do godziny 12.00 po załadunek chodzi tutaj tylko o Wyjazd z Polski to jest 160 zł a jak po 12.00 to 80 zł chyba że w zleceniu będzie załadunek wieczorny Od kandydatów oczekujemy:
- normę spalania do 11 litrów wiadomo normy nie można dać kiedy jedziemy po górach (ALPY BRIAN CON) i mamy ciężki ładunek na przykład 1100 kg - dbanie o czystość busa - doświadczenia w transporcie międzynarodowym; - dużej dyspozycyjności; - uczciwości oraz sumienności; - umiejętności obsługi nawigacji GPS; - umiejętności obsługi telefonu GSM (wysyłanie SMS); - umiejętności wypisywania i zarządzania dokumentami przewozowymi CMR itp.; - podstawowej znajomości obsługi samochodu w zakresie mechaniki (wymiana koła, kontrola płynów
eksploatacyjnych, wiązanie plandeki); - podstawowej znajomości języków obcych, takich jak: niemiecki, angielski, czy francuski. - wozimy ładunki maksymalnie do 1500 kg ale sporadycznie zazwyczaj masa ładunku nie przekracza 800 kg - zazwyczaj trasy wynoszą do 1000 km - załadunki oraz rozładunki wymagane są punktualnie co do minuty z oznaczeniem FIX !! Przyczyny losowe nie są uwzględniane !!! - auta posiadają monitoring GPS z funkcją spalania, prędkości prowadzenia pojazdu oraz pozycjonowania wszystkie próby kradzieży paliwa oraz przekraczaniem prędkości, czy kłamaniem że złapałem "gumę; są karane w wysokości 100% wynagrodzenia - nasze autka nie stoją przestój auta wynosi maks do 1 dnia roboczego potwierdzeniem tego może być podanie numerów do kierowców - autka Peugeot BOXER są roczne wyposażone w Wwebasto nawiew ciepłego oraz zimnego powietrza z dworu oraz kabinę sypialną Jeeger Drem Master większą od kabiny Lamar oświetlenie kabiny led fotel pneumatyczny, zawieszenie pneumatyczne klimatyzacja oświetlenie przestrzeni ładunkowej led autko wyposażone we wszelkie systemy ESP ABS ESR Tempomat ( z którego nie korzystamy oprócz Holandii z wiadomych przyczyn na tempomacie każde autko pali do 1.5 litra więcej!!! - kierowca ma do dyspozycji kartę paliwową DKV którą zapłaci za autostrady tunele promy przy której jest zobowiązany przy każdym tankowaniu wpisywać faktyczny stan licznika w przypadku nie wpisania stanu licznika na paragonie kierowca obciążony jest karą 5 zł od paragonu z niewpisanym przebiegiem auta. - Po wszystkich krajach Unii Europejskiej jeździmy ;LANDEM: czyli drogami bezpłatnymi z pominięciem Niemiec ( Beneluxu Austrii Czech Słowacji ) Sporadycznie może raz do roku -Kierowca jest zobowiązany do wysyłania dokumentów CMR oraz paragonów za tankowanie mosty tunele autostrady dwa razy w tygodniu (środa, piątek) na wysyłkę firma daję pieniądze - Każdy kierowca jest pod opieką spedytora 24h dostępny w razie problemów ze znalezieniem adresu spedytor opiekujący się kierowcą jest do dyspozycji kierowcy o każdej porze dnia i godziny - Kierowca jest zobowiązany do stałego kontaktu na telefonie firmowym podczas delegacji służbowej telefon firmowy służy tylko i wyłącznie do kontaktu kierowca spedytor klient !!!! -Trasy które głównie wykonujemy to Polska załadunek Niemcy Francja Hiszpania Portugalia Włochy Benelux sporadycznie Wielka Brytania - Rozliczenie (Wypłata) występuje do maksymalnie 10 dnia każdego miesiąca od 01 do 30 - mile widziane konto osobiste w MBANK MULTIBANK BREBANK - w momencie przekazania karty paliwowej DKV kierowca odpowiada za kartę !!!! W zamian oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie;
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, nawigację,). --


WARUNKI są tak absurdalne, że współczuję komukolwiek kto po tej wiadomości zgłosił się tam do pracy, przynajmniej moim zdaniem.
Offline
Avatar użytkownika

orys

  • Posty: 585
  • Dołączył(a): 19 sie 2014, o 02:13
  • Podziękował : 135 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B, C, Level D AFS,

Re: MAG DRIVE

Post16 wrz 2015, o 20:25

nie napisał, czy można klimatyzacji używać albo okno uchylić - bo od tego też wzrasta zużycie paliwa :lol:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Patryk

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 31 sie 2015, o 11:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Renault Master
  • Firma: Własna
  • Uprawnienia: B,CE

Re: MAG DRIVE

Post27 paź 2015, o 23:05

Uff, przeczytałem. Aż mnie oczy rozbolaly... naprawdę pełny profesjonalizm tej firmy.
Avatar użytkownika

irek4014

Re: MAG DRIVE

Post28 paź 2015, o 21:24

Szkoda że nie załążą GPS-a na majty i poco kierowcy ta karta DKV jak kierowca ma jechać landem aaaa tam DZIADTRANS i tyle szkoda sobie języka strzępić i zawracać takim pracodawcą głowy są lepsi

Powrót do Lubuskie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość