Promocja facebook (stron) o statucie FANPAGE

Awatar użytkownika
Toreba
Bus Team
Bus Team
Posty:110
Rejestracja:3 kwie 2013, o 05:46
Uprawnienia:kat. B
Lokalizacja:Rzeszów, Tarnobrzeg
Kontakt:
Promocja facebook (stron) o statucie FANPAGE

Post autor: Toreba » 14 maja 2013, o 19:49

Witam,

Z racji tego, że ostatnimi czasy mogłem zaobserwować rozwój fanpage'y chciałbym zaproponować akcję promocyjną owych fanpage'y o tematyce transportu do 3,5 tony.

Działałoby to w dwie strony -> my promujemy fanpage (zdjęcia, filmy, nowinki z tras, wszystko na bieżąco), inni promują nas. Nie studiuję marketingu i działalności reklamy ale myślę, że taka forma zaistnienia w świecie z czasem była by owocna.

Piszę to tutaj, ponieważ chciałbym się dowiedzieć jak Wy widzicie taki temat. Ja myślałem nad tym, aby utworzyć nowy dział, który byłby w miarę możliwości odświeżany co jakiś czas przez nas samych jak i przez autorów zdjęć, filmów (krótko mówiąc właścicieli fanpage'y).

Kwestia jest do przemyślenia. Jeżeli takie coś ma sens i są chętni by taki fanpage udostępnić to szykujemy wytyczne do projektu i z czasem to realizacji po uprzednim zaproponowaniu współpracy między busiarze.com.pl a właścicielami fanpage'y.

Jeżeli sobie coś przypomnę - poinformuję.

Awatar użytkownika
Lucky_Luke
Użytkownik
Użytkownik
Posty:198
Rejestracja:1 kwie 2013, o 18:38
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Bydgoszcz

Re: Promocja facebook (stron) o statucie FANPAGE

Post autor: Lucky_Luke » 14 maja 2013, o 20:01

Toreba pisze: fanpage'y o tematyce transportu do 3,5 tony
Czyli jakich fanpage`y ?
Chodzi ci o fanpage kierowców busów ?


Sam chciałem coś takiego wykombinować tylko, że w gorszy sposób :)

Jakiś czas temu pisałem do:
W Trase! To świat woła nas
Tacowski
Bus Eu
Młody kierowca
Wszyscy się zarejestrowali i z tego co mi pisali są zainteresowani współpracą i pomocą w forum.