tablet+ iGo truck
Witam,
Zastanawiałem się nad wersją nawigacji tablet+ iGo truck, tylko nie wiem jak jest w tym przypadku z konsumpcją pakietu danych jeśli mówimy o informacjach o korkach.
Ewentualnie czekam na wasze opinie czy to jest najlepsze rozwiązanie czy też może polecilibyście inną wersję (konfigurację) nawigacji na EU (może jakiś TomTom lub Garmin, ale to chyba jest droższe i nie wiem czy jest sens pakować piniory w to). Z góry dzięki za pomoc.
Zastanawiałem się nad wersją nawigacji tablet+ iGo truck, tylko nie wiem jak jest w tym przypadku z konsumpcją pakietu danych jeśli mówimy o informacjach o korkach.
Ewentualnie czekam na wasze opinie czy to jest najlepsze rozwiązanie czy też może polecilibyście inną wersję (konfigurację) nawigacji na EU (może jakiś TomTom lub Garmin, ale to chyba jest droższe i nie wiem czy jest sens pakować piniory w to). Z góry dzięki za pomoc.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: tablet+ iGo truck
Kurcze na Androidzie IGO ma jedną wadę w porównaniu z CE, a mianowicie w przypadku wyszukiwaniu trasy mamy tylko główne profile, szybka, ekonomicza, łatwa i krótka, w wersji na CE jak mamy szybką to mamy też jej kilka wersji. Ana plus to ładniejszy wygląd.fred0687 pisze:Witam,
Zastanawiałem się nad wersją nawigacji tablet+ iGo truck, tylko nie wiem jak jest w tym przypadku z konsumpcją pakietu danych jeśli mówimy o informacjach o korkach.
Ewentualnie czekam na wasze opinie czy to jest najlepsze rozwiązanie czy też może polecilibyście inną wersję (konfigurację) nawigacji na EU (może jakiś TomTom lub Garmin, ale to chyba jest droższe i nie wiem czy jest sens pakować piniory w to). Z góry dzięki za pomoc.
Re: tablet+ iGo truck
A nie wiesz jak jest z ta transmisja danych? Ile pakietu to może zjeść? Mówię oczywiście o aktualnym ruchu i korkach
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: tablet+ iGo truck
Niestety, nie mam pojęcia.fred0687 pisze:A nie wiesz jak jest z ta transmisja danych? Ile pakietu to może zjeść? Mówię oczywiście o aktualnym ruchu i korkach
- BoberKSG
- Posty:311
- Rejestracja:15 lis 2017, o 10:14
- Samochód:Renault Master 10EP
- Uprawnienia:A,B,C+E,ADR
- Lokalizacja:Górny Śląsk
Re: tablet+ iGo truck
Moim zdaniem nie mało. Jest jeszcze jedna opcja, mianowicie..fred0687 pisze:A nie wiesz jak jest z ta transmisja danych? Ile pakietu to może zjeść? Mówię oczywiście o aktualnym ruchu i korkach
Zapisanie trasy i odtworzenie jej potem w obszarze offline. Tylko automatycznie nie wyszuka Ci np.korków, na bieżąco
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: tablet+ iGo truck
Używam Igo primio na andku, nie ciągnie danych w ogóle, a i można wariantować trasy - wystarczy po wyznaczeniu wybrać Więcej i potem Metody obliczania i gotowe.
Re: tablet+ iGo truck
To może zapytam inaczej. Jaką nawigację polecilibyście pod względem jakości oferowanych usług oraz nanoszenia zmian Drogowych na bieżąco?
Oraz czy w igo można wyłączyć w trakcie nawigowania info o korkach jeśliby zużywało za dużo danych?
Oraz czy w igo można wyłączyć w trakcie nawigowania info o korkach jeśliby zużywało za dużo danych?
- Zoltek
- Użytkownik
- Posty:77
- Rejestracja:28 paź 2016, o 17:41
- Samochód:Renault Master
- Firma:ZolTrans
- Uprawnienia:T,B,B+E,C,C+E,KK,KO
- Lokalizacja:małopolskie
- Kontakt:
Re: tablet+ iGo truck
iGO ma najlepsze algorytmy do wyznaczania tras niestety brakuje mu sporej części nowych dróg i w Polsce potrafi się pogubić nawet przy najprostszym wyznaczaniu trasy. Kilka razy pokazał ulicę i adres w zupełnie innym miejscu niż faktycznie były (sytuacja ma miejsce tylko w Polsce). Dlatego najlepiej nie używać w kraju.
AutoMapa tylko i wyłącznie w naszym kraju ewentualnie czasami w razie konieczności można się wspierać AM na trasach międzynarodowych. Algorytmy jednak nie są takie dobre jak w iGO i czasami potrafi prowadzić w bardzo dziwny sposób.
Waze to świetna nawigacja niestety też posiada swoje wady po pierwsze jest to wersja online, po drugie ma problemy z wyznaczaniem tras powyżej 1000 km (czasami nawet krótkie trasy są problemem bo udaje, że nie ma aktywnego połączenia internetowego).
TomTom Go posiadam ale nie używałem jeszcze więc nie jestem w stanie powiedzieć.
Google Maps jak wiadomo sprawdza się praktycznie wszędzie jeśli trzeba odszukać jakieś miejsca. Nie używam tego jako typowej nawigacji bo często wyprowadza w pole i proponuje drogi dla rowerów bo szybciej i/lub krócej.
Wszystkie wersje posiadam na androida i jestem zadowolony. Korzystając z tych 5 (mniej lub bardziej) mogę powiedzieć, że nie ma nawigacji idealnej. Każda ma jakieś dziwne sposoby obsługi niektórych rzeczy co u konkurencji zostało rozwiązane lepiej i odwrotnie.
AutoMapa tylko i wyłącznie w naszym kraju ewentualnie czasami w razie konieczności można się wspierać AM na trasach międzynarodowych. Algorytmy jednak nie są takie dobre jak w iGO i czasami potrafi prowadzić w bardzo dziwny sposób.
Waze to świetna nawigacja niestety też posiada swoje wady po pierwsze jest to wersja online, po drugie ma problemy z wyznaczaniem tras powyżej 1000 km (czasami nawet krótkie trasy są problemem bo udaje, że nie ma aktywnego połączenia internetowego).
TomTom Go posiadam ale nie używałem jeszcze więc nie jestem w stanie powiedzieć.
Google Maps jak wiadomo sprawdza się praktycznie wszędzie jeśli trzeba odszukać jakieś miejsca. Nie używam tego jako typowej nawigacji bo często wyprowadza w pole i proponuje drogi dla rowerów bo szybciej i/lub krócej.
Wszystkie wersje posiadam na androida i jestem zadowolony. Korzystając z tych 5 (mniej lub bardziej) mogę powiedzieć, że nie ma nawigacji idealnej. Każda ma jakieś dziwne sposoby obsługi niektórych rzeczy co u konkurencji zostało rozwiązane lepiej i odwrotnie.