Optymalizacja tras przejazdu

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
mazuer
Użytkownik
Użytkownik
Posty:90
Rejestracja:7 sty 2018, o 11:44
Samochód:Iveco Daily
Firma:Iveco
Uprawnienia:A, B, C, C+E
Optymalizacja tras przejazdu

Post autor: mazuer » 13 sie 2020, o 07:32

Jak to u was wygląda, z góry wiecie jaką trasą będziecie jechali z punktu a, do punktu b? Czy aktualizujecie trasy przejazdu na bieżąco, w zależności od korków itd?

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: Optymalizacja tras przejazdu

Post autor: jarekvolvo » 13 sie 2020, o 08:51

Generalnie, znając praktycznie prawie całą Europę, jestem w stanie tak zaprojektować sobie trasę, że ewentualne korekty nanoszę tylko w rejonach "standardowych" korków / Antwerpia, Paryż, most w Budapeszcie, granica w Nadlacu etc. / Sprawdzam to na jakieś 80, 100 km przed miejscem, lub tak rozkładam czas przejazdu, by trafić tam w godzinach nieszkodliwych.. .

Awatar użytkownika
luizjan
Użytkownik
Użytkownik
Posty:23
Rejestracja:12 mar 2020, o 08:52

Re: Optymalizacja tras przejazdu

Post autor: luizjan » 14 sie 2020, o 08:05

Tak jak kolega tutaj napisał, można to sobie z góry zaplanować. Najmniejszy ruch jest zwykle w bardzo późno godzinach nocnych. Wówczas można całkiem sprawnie przejechać przez większość dużych aglomeracji.
Zwłaszcza, że są różnego rodzaju wspomagacze takie jak interaktywne mapy które na żywo pokazuja jaki jest ruch na danym odcinku drogowym.
Na https://sotipm.pl/optymalizacja-tras-przejazdu proponuję sprawdzić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”