Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T -
Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa). Waga towaru maksymalnie 2000 kg na takie auto
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.
Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.
Pozdrawiam.
PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Dwie tony na chłodnię, która na pusto waży ok.3300 kg ???
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Kto mu zabroni
A ja się wkurzyłem w piątek na Węgrzech, jak mi IVECO blaszkę zważyli i na pusto 2700 wazy, a najpierw była mowa (w salonie IVECO oczywiście) że tak kolo 1100 ładowności powinno być, jak brałem dokumenty to w dowodzie masa własna 2532 kg, myślę sobie, jednak więcej niż "paletowka" a 6 palet bierze i nie trzeba się szarpać z plandeka, "no cóż przeżyję", ale tych 2700 już jednak nie :/
A ja się wkurzyłem w piątek na Węgrzech, jak mi IVECO blaszkę zważyli i na pusto 2700 wazy, a najpierw była mowa (w salonie IVECO oczywiście) że tak kolo 1100 ładowności powinno być, jak brałem dokumenty to w dowodzie masa własna 2532 kg, myślę sobie, jednak więcej niż "paletowka" a 6 palet bierze i nie trzeba się szarpać z plandeka, "no cóż przeżyję", ale tych 2700 już jednak nie :/
- TROLL
- Użytkownik
- Posty:218
- Rejestracja:17 sty 2018, o 22:46
- Samochód:LR D1 zwany Ciapatym
- Firma:KH Distribution sp.O
- Uprawnienia:karta rowerowa
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
sporo musiałeś mieć "kontrabandy" z tych Węgrzech ...
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
2530 + paliwo 100l on to ok80 kg + masa kierowcy + wyposażenie auta i masz te 170 kg, od jakiegoś czasu wpisują w DR w miarę realne wartości, już nie zobaczysz ładowności 1200kg w międzynarodówce daily 12ep na bliźniaku.Doktor pisze:Kto mu zabroni
A ja się wkurzyłem w piątek na Węgrzech, jak mi IVECO blaszkę zważyli i na pusto 2700 wazy, a najpierw była mowa (w salonie IVECO oczywiście) że tak kolo 1100 ładowności powinno być, jak brałem dokumenty to w dowodzie masa własna 2532 kg, myślę sobie, jednak więcej niż "paletowka" a 6 palet bierze i nie trzeba się szarpać z plandeka, "no cóż przeżyję", ale tych 2700 już jednak nie :/
PS. A nie miało być 8ep plandeka ?
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Ja patrzyłem na wyświetlacz z wagi, więc te 2700 to beze mnie, a paliwa nie miałem pełnego zbiornika, a poza tym 80 kg plus połowa płynów jest doliczana do wagi suchego auta i dopiero taka wartość podawana jest do masy własnej pojazdu.
A co do auta, miała być na szybko 8 paletówka z IVECO, którą potem miałem dać kierowcy, a w nowym roku MAN dla mnie, ale na razie nie będę zatrudniał nikogo, więc auto tylko dla mnie, a ja przeanalizowałem co wożę, do tego upierdliwe jest otwieranie burt, a szczególnie tyłu plandeki, jak jeszcze dołożyłem zużycie paliwa, co by nie gadać to min 1,5 l na każdą przejechaną setkę i ostatecznie zdecydowałem się na najdłuższą blaszkę taką na 6 palet, wybór mi się skrócił do 3 marek, bo tylko oni maja auta o podłodze ponad 440 cm, to MAN, IVECO i Mercedes.
Trafiło się demo z UNI-TRUCK przyzwoicie wyposażone i za dobrą kaskę, no to wpłaciłem pieniądze na to IVECO i dali mi je jeszcze przed podpisaniem umowy z leasingiem, miałem tylko na 2 dni wstawić do nich na samo przerejestrowanie, całe szczęście że mi się ten "Heinkel" na Węgrzech trafił, gdzie wszystkich ważą, bo bym został z autem na które na legalu to po założeniu łóżka z 670 kg jedynie mógłbym wieźć.
A co do auta, miała być na szybko 8 paletówka z IVECO, którą potem miałem dać kierowcy, a w nowym roku MAN dla mnie, ale na razie nie będę zatrudniał nikogo, więc auto tylko dla mnie, a ja przeanalizowałem co wożę, do tego upierdliwe jest otwieranie burt, a szczególnie tyłu plandeki, jak jeszcze dołożyłem zużycie paliwa, co by nie gadać to min 1,5 l na każdą przejechaną setkę i ostatecznie zdecydowałem się na najdłuższą blaszkę taką na 6 palet, wybór mi się skrócił do 3 marek, bo tylko oni maja auta o podłodze ponad 440 cm, to MAN, IVECO i Mercedes.
Trafiło się demo z UNI-TRUCK przyzwoicie wyposażone i za dobrą kaskę, no to wpłaciłem pieniądze na to IVECO i dali mi je jeszcze przed podpisaniem umowy z leasingiem, miałem tylko na 2 dni wstawić do nich na samo przerejestrowanie, całe szczęście że mi się ten "Heinkel" na Węgrzech trafił, gdzie wszystkich ważą, bo bym został z autem na które na legalu to po założeniu łóżka z 670 kg jedynie mógłbym wieźć.
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Wczoraj oddałem to IVECO, krzywili się strasznie, tym bardziej, że już jako swoim to nie miałem limitu dziennego, jaki był, gdy brałem od nich auto jako demo do testów, ale na szczęście, nie wyparli się, że dopytywałem o wagę.
Dzisiaj Pod domem stoi "Mietek", cena trochę boli, podoba mi się "centrum dowodzenia" kierownica i to że biegi sa przy kierownicy, tam gdzie w innych markach jest sterowanie wycieraczek, na razie przejechałem 30 km w niemal miejskim ruchu, bo droga z Wrocka do mnie starą 8 a nie nową S8, to niemal jakbym po mieście jechał i na tym kawałku skrzynia jakaś taka niemrawa mi sie wydaje, IVECO chyba lepiej pracuje, zobaczę w trasie, potem dostane MAN, najpierw 8 paletówke z automatem, do sprawdzenia jak sam automat MAN'a pracuje, a jak ściągną z jakichś targów rolnych to blaszkę, pewnie zużycie paliwa zdecyduje.
Jak ostatnio jechałem na załadunek, spotkałem Craftera 8 palet z drzwiami z tyłu i kierowca twierdził, ze 1100 ładowności mu zostało z wagi nie dokumentów, trochę ciężko mi w to uwierzyć, a spalanie w 10 utrzymuje w co już wierze, bo jak w lecie jeździłem blaszką MAN'a to mi 8,2 wyszło, ale jakby spalanie z plandeka na tych testach mi pasowało, to może taka opcja z drzwiami a nie płachtą z tyłu była dla mnie w sam raz
Dzisiaj Pod domem stoi "Mietek", cena trochę boli, podoba mi się "centrum dowodzenia" kierownica i to że biegi sa przy kierownicy, tam gdzie w innych markach jest sterowanie wycieraczek, na razie przejechałem 30 km w niemal miejskim ruchu, bo droga z Wrocka do mnie starą 8 a nie nową S8, to niemal jakbym po mieście jechał i na tym kawałku skrzynia jakaś taka niemrawa mi sie wydaje, IVECO chyba lepiej pracuje, zobaczę w trasie, potem dostane MAN, najpierw 8 paletówke z automatem, do sprawdzenia jak sam automat MAN'a pracuje, a jak ściągną z jakichś targów rolnych to blaszkę, pewnie zużycie paliwa zdecyduje.
Jak ostatnio jechałem na załadunek, spotkałem Craftera 8 palet z drzwiami z tyłu i kierowca twierdził, ze 1100 ładowności mu zostało z wagi nie dokumentów, trochę ciężko mi w to uwierzyć, a spalanie w 10 utrzymuje w co już wierze, bo jak w lecie jeździłem blaszką MAN'a to mi 8,2 wyszło, ale jakby spalanie z plandeka na tych testach mi pasowało, to może taka opcja z drzwiami a nie płachtą z tyłu była dla mnie w sam raz
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Największa zabudowa w blaszce na chwilę obecną to Sprinter 7ep upychasz, fakt że na styk ale wchodzą, z kolei na wysokość w tylnych drzwiach mamy Daily i trojaczki PSA+Fiat tutaj mamy 2m h możliwość upchnięcia.
Ale z przygody w Węgrzech zastanawia mnie jeden fakt, najcięższe moje auto ważyli z kierowcą było to ducato 2.3 130 międzynarodówka plandeka 8ep z windą i paleciakiem na pokładzie, kierowca + jego graty, wyposażenia auta i prawie pełny zbiornik na wadze było 2850 kg, ps sama plandeka, deski drewniane + regulacja z 2,3 na 2,5.
Ile ta blaszka paliła jaki tam był silniki i było to h2 czy h3 ?
Ale z przygody w Węgrzech zastanawia mnie jeden fakt, najcięższe moje auto ważyli z kierowcą było to ducato 2.3 130 międzynarodówka plandeka 8ep z windą i paleciakiem na pokładzie, kierowca + jego graty, wyposażenia auta i prawie pełny zbiornik na wadze było 2850 kg, ps sama plandeka, deski drewniane + regulacja z 2,3 na 2,5.
Ile ta blaszka paliła jaki tam był silniki i było to h2 czy h3 ?
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Największy jest VW, MAN 4,85 po podłodze ale nawet one zabierają tylko 6 palet, trojaczki max 5, zresztą dokupiłem w międzyczasie Ducato L4, a w salonie pytałem o te L5, które są na allegro i otomoto i ktoś tu o nich pisał, dostałem informacje, że to jakieś oznaczenie dla platform do zabudowy i ze największy jest dalej L4, 4,06 po podłodze którego mam, ja nie potrzebuje 2 m, bo jak w innej dyskusji, juz pisałem, nie kupuje auta pod ładunki, które może się trafią, mniej strace nie biorąc ich, niż wydałbym na dopłacanie do większego spalania codziennie.
Wyszło mi 8,7 na pusto na odcinku 600 km, ładowałem się Białymstoku, a z 1,2 t ładunku skoczyło do 9,8, nie gnałem ale i się nie skradałem, zaraz wkleję fotki, tylko z tel. je ściągnę.
Co do wagi, IVECO 3 l, automat i 4,6 paka, duży silnik, cięższa skrzynia biegów, rama i tylny most.
Fotki:
https://zapodaj.net/284da10ac149a.jpg.html
https://zapodaj.net/0a0f354bebb04.jpg.html
PS.
W sumie z tego tematu inny watek się wyłonił, jakby ktoś jeszcze się dołączył to może od mojego pierwszego postu to wyciąć i w inne miejsce przenieść, jako "mod" mógłbyś się tym zająć?
Wyszło mi 8,7 na pusto na odcinku 600 km, ładowałem się Białymstoku, a z 1,2 t ładunku skoczyło do 9,8, nie gnałem ale i się nie skradałem, zaraz wkleję fotki, tylko z tel. je ściągnę.
Co do wagi, IVECO 3 l, automat i 4,6 paka, duży silnik, cięższa skrzynia biegów, rama i tylny most.
Fotki:
https://zapodaj.net/284da10ac149a.jpg.html
https://zapodaj.net/0a0f354bebb04.jpg.html
PS.
W sumie z tego tematu inny watek się wyłonił, jakby ktoś jeszcze się dołączył to może od mojego pierwszego postu to wyciąć i w inne miejsce przenieść, jako "mod" mógłbyś się tym zająć?
Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T
Witam.
Nie było mnie dzień i widzę, że się wątek nieźle "rozjechał" tak jak tu kolega wyżej napisał.
Ok, wracamy do sedna tematu. Ładownością mojego Iveco się nie zajmujcie, bo każdy kto się zna na takich autach wie ile one ważą na pusto.
Ja pytam się Was o kwestie ekonomiczne, a dokładnie o stawki na chłodnie 8 palet po kraju?
Widzę, że koledzy którzy się wypowiadają mają inne auta. Ale jeśli macie wiedzę, po ile plandeki 8-10 palet (albo Wasze blaszaki/furgony), jeżdżą po kraju to można napisać. Pozwoli mi to na zobaczenie różnicy między cenami na chłodnie a plandekę (jaka jest różnica w cenie za km)
Nie było mnie dzień i widzę, że się wątek nieźle "rozjechał" tak jak tu kolega wyżej napisał.
Ok, wracamy do sedna tematu. Ładownością mojego Iveco się nie zajmujcie, bo każdy kto się zna na takich autach wie ile one ważą na pusto.
Ja pytam się Was o kwestie ekonomiczne, a dokładnie o stawki na chłodnie 8 palet po kraju?
Widzę, że koledzy którzy się wypowiadają mają inne auta. Ale jeśli macie wiedzę, po ile plandeki 8-10 palet (albo Wasze blaszaki/furgony), jeżdżą po kraju to można napisać. Pozwoli mi to na zobaczenie różnicy między cenami na chłodnie a plandekę (jaka jest różnica w cenie za km)