Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T -

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
hans87
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:7 paź 2018, o 15:04
Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T -

Post autor: hans87 » 7 paź 2018, o 15:09

Trochę lat minęło i wiele się pozmieniało w koszcie paliwa, ubezpieczeń OC/AC, ZUS, pensji pracownika oraz cenach za naprawę w warsztatach. Dlatego chciałbym się Was zapytać o aktualne stawki na 8 PALETOWĄ CHŁODNIĘ (zabudowa kontenerowa). Waga towaru maksymalnie 2000 kg na takie auto

Chciałbym, aby wyszła z tego rzeczowa i przydatna dyskusja, dlatego piszcie stawkę netto w PLN oraz wskażcie region w którym ona obowiązuje. Mówimy o trasach tylko po kraju.

Ja zacznę:
Wielkopolska - stawka netto w przedziale 1, 70 - 1, 80 zł netto.

Pozdrawiam.

PS. Jeśli ktoś ma wiedzę, za jakie stawki jeżdżą auta typu plandeka na 9-10 europalet po kraju, to również może się wypowiedzieć. Ważne tylko, aby zaznaczyć że mowa o "plandece".

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: jarekvolvo » 7 paź 2018, o 23:04

Dwie tony na chłodnię, która na pusto waży ok.3300 kg ???

Awatar użytkownika
Doktor
Użytkownik
Użytkownik
Posty:173
Rejestracja:4 sie 2018, o 21:05
Samochód:Jumper
Uprawnienia:A,B,C+E,ADR

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Doktor » 8 paź 2018, o 00:52

Kto mu zabroni :)

A ja się wkurzyłem w piątek na Węgrzech, jak mi IVECO blaszkę zważyli i na pusto 2700 wazy, a najpierw była mowa (w salonie IVECO oczywiście) że tak kolo 1100 ładowności powinno być, jak brałem dokumenty to w dowodzie masa własna 2532 kg, myślę sobie, jednak więcej niż "paletowka" a 6 palet bierze i nie trzeba się szarpać z plandeka, "no cóż przeżyję", ale tych 2700 już jednak nie :/

Awatar użytkownika
TROLL
Użytkownik
Użytkownik
Posty:218
Rejestracja:17 sty 2018, o 22:46
Samochód:LR D1 zwany Ciapatym
Firma:KH Distribution sp.O
Uprawnienia:karta rowerowa

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: TROLL » 8 paź 2018, o 11:55

sporo musiałeś mieć "kontrabandy" z tych Węgrzech ...

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Wolf » 8 paź 2018, o 21:32

Doktor pisze:Kto mu zabroni :)

A ja się wkurzyłem w piątek na Węgrzech, jak mi IVECO blaszkę zważyli i na pusto 2700 wazy, a najpierw była mowa (w salonie IVECO oczywiście) że tak kolo 1100 ładowności powinno być, jak brałem dokumenty to w dowodzie masa własna 2532 kg, myślę sobie, jednak więcej niż "paletowka" a 6 palet bierze i nie trzeba się szarpać z plandeka, "no cóż przeżyję", ale tych 2700 już jednak nie :/
2530 + paliwo 100l on to ok80 kg + masa kierowcy ;) + wyposażenie auta i masz te 170 kg, od jakiegoś czasu wpisują w DR w miarę realne wartości, już nie zobaczysz ładowności 1200kg w międzynarodówce daily 12ep na bliźniaku.

PS. A nie miało być 8ep plandeka ?

Awatar użytkownika
Doktor
Użytkownik
Użytkownik
Posty:173
Rejestracja:4 sie 2018, o 21:05
Samochód:Jumper
Uprawnienia:A,B,C+E,ADR

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Doktor » 9 paź 2018, o 08:38

Ja patrzyłem na wyświetlacz z wagi, więc te 2700 to beze mnie, a paliwa nie miałem pełnego zbiornika, a poza tym 80 kg plus połowa płynów jest doliczana do wagi suchego auta i dopiero taka wartość podawana jest do masy własnej pojazdu.
A co do auta, miała być na szybko 8 paletówka z IVECO, którą potem miałem dać kierowcy, a w nowym roku MAN dla mnie, ale na razie nie będę zatrudniał nikogo, więc auto tylko dla mnie, a ja przeanalizowałem co wożę, do tego upierdliwe jest otwieranie burt, a szczególnie tyłu plandeki, jak jeszcze dołożyłem zużycie paliwa, co by nie gadać to min 1,5 l na każdą przejechaną setkę i ostatecznie zdecydowałem się na najdłuższą blaszkę taką na 6 palet, wybór mi się skrócił do 3 marek, bo tylko oni maja auta o podłodze ponad 440 cm, to MAN, IVECO i Mercedes.
Trafiło się demo z UNI-TRUCK przyzwoicie wyposażone i za dobrą kaskę, no to wpłaciłem pieniądze na to IVECO i dali mi je jeszcze przed podpisaniem umowy z leasingiem, miałem tylko na 2 dni wstawić do nich na samo przerejestrowanie, całe szczęście że mi się ten "Heinkel" na Węgrzech trafił, gdzie wszystkich ważą, bo bym został z autem na które na legalu to po założeniu łóżka z 670 kg jedynie mógłbym wieźć.

Awatar użytkownika
Doktor
Użytkownik
Użytkownik
Posty:173
Rejestracja:4 sie 2018, o 21:05
Samochód:Jumper
Uprawnienia:A,B,C+E,ADR

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Doktor » 9 paź 2018, o 08:56

Wczoraj oddałem to IVECO, krzywili się strasznie, tym bardziej, że już jako swoim to nie miałem limitu dziennego, jaki był, gdy brałem od nich auto jako demo do testów, ale na szczęście, nie wyparli się, że dopytywałem o wagę.
Dzisiaj Pod domem stoi "Mietek", cena trochę boli, podoba mi się "centrum dowodzenia" kierownica i to że biegi sa przy kierownicy, tam gdzie w innych markach jest sterowanie wycieraczek, na razie przejechałem 30 km w niemal miejskim ruchu, bo droga z Wrocka do mnie starą 8 a nie nową S8, to niemal jakbym po mieście jechał i na tym kawałku skrzynia jakaś taka niemrawa mi sie wydaje, IVECO chyba lepiej pracuje, zobaczę w trasie, potem dostane MAN, najpierw 8 paletówke z automatem, do sprawdzenia jak sam automat MAN'a pracuje, a jak ściągną z jakichś targów rolnych to blaszkę, pewnie zużycie paliwa zdecyduje.
Jak ostatnio jechałem na załadunek, spotkałem Craftera 8 palet z drzwiami z tyłu i kierowca twierdził, ze 1100 ładowności mu zostało z wagi nie dokumentów, trochę ciężko mi w to uwierzyć, a spalanie w 10 utrzymuje w co już wierze, bo jak w lecie jeździłem blaszką MAN'a to mi 8,2 wyszło, ale jakby spalanie z plandeka na tych testach mi pasowało, to może taka opcja z drzwiami a nie płachtą z tyłu była dla mnie w sam raz :)

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Wolf » 9 paź 2018, o 10:59

Największa zabudowa w blaszce na chwilę obecną to Sprinter 7ep upychasz, fakt że na styk ale wchodzą, z kolei na wysokość w tylnych drzwiach mamy Daily i trojaczki PSA+Fiat tutaj mamy 2m h możliwość upchnięcia.

Ale z przygody w Węgrzech zastanawia mnie jeden fakt, najcięższe moje auto ważyli z kierowcą było to ducato 2.3 130 międzynarodówka plandeka 8ep z windą i paleciakiem na pokładzie, kierowca + jego graty, wyposażenia auta i prawie pełny zbiornik na wadze było 2850 kg, ps sama plandeka, deski drewniane + regulacja z 2,3 na 2,5.

Ile ta blaszka paliła jaki tam był silniki i było to h2 czy h3 ?

Awatar użytkownika
Doktor
Użytkownik
Użytkownik
Posty:173
Rejestracja:4 sie 2018, o 21:05
Samochód:Jumper
Uprawnienia:A,B,C+E,ADR

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: Doktor » 9 paź 2018, o 11:32

Największy jest VW, MAN 4,85 po podłodze ale nawet one zabierają tylko 6 palet, trojaczki max 5, zresztą dokupiłem w międzyczasie Ducato L4, a w salonie pytałem o te L5, które są na allegro i otomoto i ktoś tu o nich pisał, dostałem informacje, że to jakieś oznaczenie dla platform do zabudowy i ze największy jest dalej L4, 4,06 po podłodze którego mam, ja nie potrzebuje 2 m, bo jak w innej dyskusji, juz pisałem, nie kupuje auta pod ładunki, które może się trafią, mniej strace nie biorąc ich, niż wydałbym na dopłacanie do większego spalania codziennie.
Wyszło mi 8,7 na pusto na odcinku 600 km, ładowałem się Białymstoku, a z 1,2 t ładunku skoczyło do 9,8, nie gnałem ale i się nie skradałem, zaraz wkleję fotki, tylko z tel. je ściągnę.
Co do wagi, IVECO 3 l, automat i 4,6 paka, duży silnik, cięższa skrzynia biegów, rama i tylny most.
Fotki:
https://zapodaj.net/284da10ac149a.jpg.html
https://zapodaj.net/0a0f354bebb04.jpg.html

PS.
W sumie z tego tematu inny watek się wyłonił, jakby ktoś jeszcze się dołączył to może od mojego pierwszego postu to wyciąć i w inne miejsce przenieść, jako "mod" mógłbyś się tym zająć?

Awatar użytkownika
hans87
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:7 paź 2018, o 15:04

Re: Jakie stawki za 8 paletową chłodnię (kontener) DMC 3,5 T

Post autor: hans87 » 9 paź 2018, o 16:06

Witam.

Nie było mnie dzień i widzę, że się wątek nieźle "rozjechał" tak jak tu kolega wyżej napisał.
Ok, wracamy do sedna tematu. Ładownością mojego Iveco się nie zajmujcie, bo każdy kto się zna na takich autach wie ile one ważą na pusto.

Ja pytam się Was o kwestie ekonomiczne, a dokładnie o stawki na chłodnie 8 palet po kraju?
Widzę, że koledzy którzy się wypowiadają mają inne auta. Ale jeśli macie wiedzę, po ile plandeki 8-10 palet (albo Wasze blaszaki/furgony), jeżdżą po kraju to można napisać. Pozwoli mi to na zobaczenie różnicy między cenami na chłodnie a plandekę (jaka jest różnica w cenie za km) :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”