Praca na busie bez doswiadczenia

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
Konrado86
Posty:3
Rejestracja:3 wrz 2018, o 17:31
Uprawnienia:B
Praca na busie bez doswiadczenia

Post autor: Konrado86 » 3 wrz 2018, o 17:46

Witam wszystkich kierowców. Chciałbym podjąć pracę w tejże branży. Chodzi mi o przewozy krajowe . Dziś miałem kontakt od pracodawcy z propozycją pracy ( transfery lotniskowe) bus 9 osobowy praca od pn- pt dniowka 200 wypłacana tygodniowo. Doradźcie bo nie wiem. Dodam że nie mam doświadczenia w transporcie drogowym. Posiadam prawo jazdy kat.B. dostałem tez propozycje jazdy chłodnia z mrożonkami praca cały tydzień jazda nocą. Drodzy Kierowcy doradźcie swoją bezcenna wiedzą. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
BoberKSG
Posty:311
Rejestracja:15 lis 2017, o 10:14
Samochód:Renault Master 10EP
Uprawnienia:A,B,C+E,ADR
Lokalizacja:Górny Śląsk

Re: Praca na busie bez doswiadczenia

Post autor: BoberKSG » 3 wrz 2018, o 18:55

Co do tego przewozu na lotnisko za 200 zł to nawet się nie zastanawiaj i weź w ciemno taką dniowke ;)
A nabierzesz doświadczenia w kierowaniu minibusa, od tego zacznij.
Po drugie docenisz potem fakt, że wozisz za plecami towar, a nie ludzi niejednokrotnie marudzacych i wiecznie niezadowolonych.
PS. Sam zaczynałem od jazdy z ludźmi do Holandii, na przestrzeni lat mogę Ci doradzić, że teraz mam spokój ;)
Nigdy nie jedź szybciej niż Twój Anioł Stróż może lecieć ..

Awatar użytkownika
Konrado86
Posty:3
Rejestracja:3 wrz 2018, o 17:31
Uprawnienia:B

Re: Praca na busie bez doswiadczenia

Post autor: Konrado86 » 3 wrz 2018, o 19:28

Dziękuję wezmę sobie to do serca i zastosuje ☺ wszystkiego dobrego

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Praca na busie bez doswiadczenia

Post autor: Wolf » 3 wrz 2018, o 20:28