Bus z silnikiem benzynowym

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Bus z silnikiem benzynowym

Post autor: Wolf » 30 kwie 2018, o 21:40

czaczawik pisze:Dupowato widzę będzie z tą benzyną....to sobie wymyśliłem....
Swoją drogą ciekawe jak szybko koncerny samochodowe się opamiętają i zaczną działać w kierunku benzyn do busów.
Popyt = Podaż, więc dla czego mają się opamiętywać skoro brak chętnych na benzyny? raczej 10000:1 to brak zainteresowania, zawsze możesz kupić sobie ropniaka i na benzynę przerobić. Przypuszczam że prędzej się elektryka doczekasz niż benzyny w nowych większych busach.

Awatar użytkownika
detectivus
Użytkownik
Użytkownik
Posty:164
Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
Uprawnienia:B+E, C
Lokalizacja:Wołomin

Re: Bus z silnikiem benzynowym

Post autor: detectivus » 30 kwie 2018, o 22:39

Kolego Paul0, zanim wszedłem w transport towarów to woziłem ludzi jako warszawski taksówkarz. Jeździłem między innymi dla jednej z korporacji gdzie można było wziąć nowe auto - Seat Altea Xl - z CNG właśnie. Wszystko było fajnie dopóki nie przyszło do tankowania. Na gazowni dwa dystrybutory i kolejka autobusów i kolegów z korporacji. Tankowanie autobusu to ok. pół godziny, a osobówki 10 minut. W nocy w tygodniu to jeszcze jako tako, ale w weekend to się na dwie godziny naprzód człowiek do kolejki zapisywał i modlił żeby klienta nie trafić gdzieś na odludzie co by na pusto musieć do gazowni na swoją kolejkę wracać.
Konkludując, dopóki ta sieć - zwłaszcza w Warszawie i wzdłuż głównych tras - nie zwiększy się do kilkunastu - dwudziestu kilku dystrybutorów - dopóty to będzie mało opłacalna mordęga.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”