Flash

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
Andy77
Użytkownik
Użytkownik
Posty:27
Rejestracja:26 lut 2017, o 12:09
Samochód:Sprinter
Firma:ES
Uprawnienia:A, B, C+E
Re: Flash

Post autor: Andy77 » 16 kwie 2018, o 11:55

Co by nie mówić, ciężko w PL o dobrą firmę. Jakieś doświadczenie mam, nie oczekuję nie możliwego, sytuacja losowa zmusiła mnie do szukania nowej firmy i szczerze....tragedia! Owszem można brać co jest i po pierwszym czy max trzecim kółku się ewakuowac i tak do skutku przerobić n ilość firm, ale to nie dla mnie. Tak, że zgodzę się z kolegą Dychem, że jest mówiąc dyplomatycznie mega lipa na polskim rynku. Ogłoszenie zamieściłem na forum i totalny brak odzewu. Ogłoszenia z olx no cóż..... :?:

Awatar użytkownika
niedzwiedz123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:160
Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02

Re: Flash

Post autor: niedzwiedz123 » 20 kwie 2018, o 08:35

Jako aktualny kierowca z 2-letnim stazem w elitarnej flocie Flash wypowiem sie w temacie i obale/potwierdze kilka mitow :)

1. Kierowcy we flashu maja przejebane - to jest chyba najwiekszy mit. Jezdzilem w sumie w 4 firmach i nigdzie nie ma tak poukladanej roboty jak we flashu. Fakt, jest to korporacja i jak wszedzie zdarzaja sie problemy, jednak nie mozna powiedziec ze kierowcy jezdza na zapalkach. Mit wzial sie zapewne jeszcze z czasow, gdy flash to byl roberts europe, a z tego co rozmawialem ze starymi kierowcami, roznie tam bywalo. Za 26 dni w trasie zrobisz 15-17 tys kilometrow srednio.

2. Kierowcy pod flashem malo zarabiaja - zarobki sa pojeciem bardzo relatywnym i prosze o tym pamietac. Dniowki wahaja sie w granicach 160-180 zl (na blaszce). Do tego dochodza bonusy za omijane autostrad. Przewoznik ma zaplacone 0.07€ za kilometr ekstra za jazde w takich krajach jak: Francja,Wlochy,Polska,Hiszpania,Portugalia. Tu jest kwestia dogadania - zazwyczaj dzielicie sie fifty/fifty, jednak sa przewoznicy, gdzie cale oszczednosci sa dla kierowcy, jak np przewoznik u ktorego pracuje. Do tego dochodza zazwyczaj bonusy za dobre spalanie, bezwypadkowa jazde i tp. Sa rozni przewoznicy i stosunkowo rozne zarobki.

3. Flash to kolchoz - tu sie zgadzam. To jest jedna z najwiekszych firm przewozowych w Europie i problemem czesto jest kontakt na linii kierowca-spedytor lub przewoznik-opiekun. Z racji tego, ze kierowcow jest masa, to komunikacja odbywa sie w 99% przez aplikacje, ktora nie jest do konca dopracowana i stosunkowo czesto zawodna. Duzo czasu traci sie na potwierdzanie zlecenia u niektorych kontrahentow, z ktorymi Flash ma podpisane umowy (np General Motors) ze wzgledu na specyficzna procedure. Do tego dochodza tez ich wlasne CMR-ki, ktore sa bardzo niejasne do wypelnienia dla ludzi, ktorzy pierwszy raz maja z nimi stycznosc.

Awatar użytkownika
piotr152
Użytkownik
Użytkownik
Posty:93
Rejestracja:16 wrz 2017, o 09:10
Samochód:renault
Uprawnienia:b

Re: Flash

Post autor: piotr152 » 20 kwie 2018, o 11:06

niedzwiedz123 pisze:Jako aktualny kierowca z 2-letnim stazem w elitarnej flocie Flash wypowiem sie w temacie i obale/potwierdze kilka mitow :)

1. Kierowcy we flashu maja przejebane - to jest chyba najwiekszy mit. Jezdzilem w sumie w 4 firmach i nigdzie nie ma tak poukladanej roboty jak we flashu. Fakt, jest to korporacja i jak wszedzie zdarzaja sie problemy, jednak nie mozna powiedziec ze kierowcy jezdza na zapalkach. Mit wzial sie zapewne jeszcze z czasow, gdy flash to byl roberts europe, a z tego co rozmawialem ze starymi kierowcami, roznie tam bywalo. Za 26 dni w trasie zrobisz 15-17 tys kilometrow srednio.

2. Kierowcy pod flashem malo zarabiaja - zarobki sa pojeciem bardzo relatywnym i prosze o tym pamietac. Dniowki wahaja sie w granicach 160-180 zl (na blaszce). Do tego dochodza bonusy za omijane autostrad. Przewoznik ma zaplacone 0.07€ za kilometr ekstra za jazde w takich krajach jak: Francja,Wlochy,Polska,Hiszpania,Portugalia. Tu jest kwestia dogadania - zazwyczaj dzielicie sie fifty/fifty, jednak sa przewoznicy, gdzie cale oszczednosci sa dla kierowcy, jak np przewoznik u ktorego pracuje. Do tego dochodza zazwyczaj bonusy za dobre spalanie, bezwypadkowa jazde i tp. Sa rozni przewoznicy i stosunkowo rozne zarobki.

3. Flash to kolchoz - tu sie zgadzam. To jest jedna z najwiekszych firm przewozowych w Europie i problemem czesto jest kontakt na linii kierowca-spedytor lub przewoznik-opiekun. Z racji tego, ze kierowcow jest masa, to komunikacja odbywa sie w 99% przez aplikacje, ktora nie jest do konca dopracowana i stosunkowo czesto zawodna. Duzo czasu traci sie na potwierdzanie zlecenia u niektorych kontrahentow, z ktorymi Flash ma podpisane umowy (np General Motors) ze wzgledu na specyficzna procedure. Do tego dochodza tez ich wlasne CMR-ki, ktore sa bardzo niejasne do wypelnienia dla ludzi, ktorzy pierwszy raz maja z nimi stycznosc.
Do tego kolego należy dodać że Flash nie płaci przewożniką za pierwsze i ostatnie 1000 kilometrów oraz dostawy realizuje się na ich Cmr-kach które kosztują około 40 euro za bloczek o reszcie nie wiem bo jak Pan z Flasha z którym rozmawiałem o ,podjeciu współpracy wymienił mi te dwa warunki zakończyłem rozmowę,a że swojej strony dodam że za samą jazdę blaszakami wam powinni dopłacać nie jestem malkontentem ale w busie z twin cabeme szału niema a blacha to już meczarnia ,stawka 160 w tej chwili chyba najniższa.pozdrawiam

Awatar użytkownika
Andy77
Użytkownik
Użytkownik
Posty:27
Rejestracja:26 lut 2017, o 12:09
Samochód:Sprinter
Firma:ES
Uprawnienia:A, B, C+E

Re: Flash

Post autor: Andy77 » 20 kwie 2018, o 16:54

Jako świeżo były kierowca, zgadzam się z tym co kolega wyżej napisał.zarobki stricte kierowcy nie zależą od Flasha ale od przewoźnika u którego jeździ. Oczywiście to ile przewoźnik może zapłacić kierowcy zależy od tego ile mu płaci spedycja i w ten temat może nie będę się zagłębial. Ja zjechałem dwa tygodnie z ostatniego kółka dla Flasha jeździłem prawie 3 lata, szczerze żałuję, że musiałem zmienić firmę a tym samym spedycje bo faktycznie robota poukładana i jak na cały wyjazd trafiły się dwa Frachty ze czułem zmęczenie to max. Dużo nocek, owszem w lecie przy upalach robi się problem jak nie ma jak w dzień odespać. Konkludując. Nie jest źle pod tą spedycja.

Awatar użytkownika
Dychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:753
Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
Samochód:Master Wejkama
Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS

Re: Flash

Post autor: Dychu » 21 kwie 2018, o 12:16

No i sprowokowaliśmy kolegów do wypowiedzi :-). Bardzo fajnie Panowie, że wypowiedziały się osoby które tam jeździły bo to najlepsza opinia, najbardziej rzetelna. Ja osobiście, unikam kołchozików i nie jeździłem dla nich. Po rozmowie telefonicznej, szybciutko się wycofałem z tego i tyle. Szału nie ma nigdzie obecnie niestety i z tym musimy się pogodzić.

Awatar użytkownika
wiatr w plecy
Użytkownik
Użytkownik
Posty:57
Rejestracja:22 lis 2014, o 00:45
Samochód:Master
Uprawnienia:a,b.c.t

Re: Flash

Post autor: wiatr w plecy » 22 kwie 2018, o 07:39

Flash. krótko na temat.. załadunek Słowenia m. Koper. załadunek na dwa busy polskie taka sama ilość palet, taka sama waga do Audi GYOR, jeden bus pod spedycją Flash drugi prywatna firma Załadunek godz 8,00 rano ..dla kierowcy ze spedycji Flash rozładunek tego samego dnia do godz 17,30 a dla busa prywatnego dnia następnego do godz 8.00 ..Można spokojnie pojechać za takie same pieniądze ...można..

Awatar użytkownika
brzoskwinia
Użytkownik
Użytkownik
Posty:26
Rejestracja:21 mar 2018, o 10:46
Uprawnienia:B

Re: Flash

Post autor: brzoskwinia » 22 kwie 2018, o 10:07

może to jednostkowy przypadek

Awatar użytkownika
Andy77
Użytkownik
Użytkownik
Posty:27
Rejestracja:26 lut 2017, o 12:09
Samochód:Sprinter
Firma:ES
Uprawnienia:A, B, C+E

Re: Flash

Post autor: Andy77 » 22 kwie 2018, o 12:08

Jednostkowy raczej nie. Pisałem wcześniej dużo pozytywów na temat Flasha bo taka moja subiektywna ocena po 3 latach pracy, aczkolwiek oczywiste jest ze były sytuacje " nie fajne " ze strony spedytorów. Wiadomo w małej spedycji można więcej dogadać między sobą. We Flashu itp są procedury i tyle. Jesteś numerem, masz wytyczne robisz i nie dyskutujesz. Pewnie że były sytuacje gdy się gnało bo zrzut do którejś tam godziny a na miejscu się okazuje ze zrzut jutro.....
Dużym naprawdę dużym plusem jest to, że w 90% jeździ się we Flashu po autostradach tylko. IT, ES, PT czy nawet F nie ma expressu jak gdzie indziej landem! To kpina express landem ! Robota jest poukładana, jest czas na wszystko, możesz pauzy zgłaszać po rozładunku 12h jak trzeba, nie ma praktycznie doładunków, nie ma ładunków ponad 1100kg, ale są też minusy jak wszędzie.

Awatar użytkownika
piotr152
Użytkownik
Użytkownik
Posty:93
Rejestracja:16 wrz 2017, o 09:10
Samochód:renault
Uprawnienia:b

Re: Flash

Post autor: piotr152 » 22 kwie 2018, o 17:18

wiatr w plecy pisze:Flash. krótko na temat.. załadunek Słowenia m. Koper. załadunek na dwa busy polskie taka sama ilość palet, taka sama waga do Audi GYOR, jeden bus pod spedycją Flash drugi prywatna firma Załadunek godz 8,00 rano ..dla kierowcy ze spedycji Flash rozładunek tego samego dnia do godz 17,30 a dla busa prywatnego dnia następnego do godz 8.00 ..Można spokojnie pojechać za takie same pieniądze ...można..
A wiesz na pewno za jakie pieniądze jadą ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”