10-letni bus na EU

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
vlad-15
Użytkownik
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:28 mar 2018, o 16:56
Samochód:Pajero
Firma:VLADRANS
Uprawnienia:A.B.C.CE
10-letni bus na EU

Post autor: vlad-15 » 28 mar 2018, o 17:16

Koledzy są szanowani. Przepraszam za mój polski. Ale opuściłem firmę i dojrzałem kwestię zakupu mojego samochodu. Czy można zjednoczyć się na Master 2007 roku w Niemczech, Włoszech itd.? Czy wyprawy mają jakiekolwiek ograniczenia w roku wydania samochodu. Czy Euro 5? Euro 4?

Awatar użytkownika
vlad-15
Użytkownik
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:28 mar 2018, o 16:56
Samochód:Pajero
Firma:VLADRANS
Uprawnienia:A.B.C.CE

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: vlad-15 » 28 mar 2018, o 17:16

Z góry dziękuję za poradę i pomoc.

Awatar użytkownika
piotr152
Użytkownik
Użytkownik
Posty:93
Rejestracja:16 wrz 2017, o 09:10
Samochód:renault
Uprawnienia:b

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: piotr152 » 28 mar 2018, o 17:21

Bardzo dobry pomysł, polecam

Awatar użytkownika
Dychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:753
Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
Samochód:Master Wejkama
Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: Dychu » 28 mar 2018, o 17:57

vlad-15 pisze:Koledzy są szanowani. Przepraszam za mój polski. Ale opuściłem firmę i dojrzałem kwestię zakupu mojego samochodu. Czy można zjednoczyć się na Master 2007 roku w Niemczech, Włoszech itd.? Czy wyprawy mają jakiekolwiek ograniczenia w roku wydania samochodu. Czy Euro 5? Euro 4?
Zwariowałeś siedząc w tej budzie ? :-), zastanowiłeś się ile będzie Cie kosztowała naprawa takiego złomu ? ile w razie awarii holowanie itd., ?. Busem na Europie musisz robić kilometry więc autko musi być gotowe na to, pełnosprawne a nie antyk który już dawno pewnie zakończył karierę jako autko :-). Moim zdanie, utopisz pieniąszki i siebie a później trudno będzie Ci się już podnieść. Jedyna sensowna opcja, to leasing nowego autka nawet na dłuższy czas z małą ratą ale nie pakowanie pieniędzy w trupa który będzie musiał robić miesięcznie No powiedzmy 18.000 km bo za chwilkę się zepsuje w Europie i co wtedy ?. Odradzam takie hardcorowe pomysły. Po Polsce może bym zaryzykował ale nie po Europie. Zastanów się dobrze, policz koszty polisy OC. OCPD , winiet itd.
Dokładnie zgadzam się z przedmówcą Paul0, tak samo uważam, to już hazard a nie praca :-).

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
vlad-15
Użytkownik
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:28 mar 2018, o 16:56
Samochód:Pajero
Firma:VLADRANS
Uprawnienia:A.B.C.CE

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: vlad-15 » 28 mar 2018, o 19:25

Myślałem, że lizingnatychmiastowa potrzebowała 30000 zł na nową firmę. i kupić samochód w 2014 roku z przebiegiem 500 tysięcy km, o co w tym chodzi?

Awatar użytkownika
vlad-15
Użytkownik
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:28 mar 2018, o 16:56
Samochód:Pajero
Firma:VLADRANS
Uprawnienia:A.B.C.CE

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: vlad-15 » 28 mar 2018, o 19:48

Za lizynę minimum 20000zl + każdy miesiąc minimum 2000zl. . Myślę taniej kupić mastera 2010 roku za 20000зл i na 4000 zl zrobić pełny remont. Z czasem zamienić ten silnik za 3700 zł. Po drogach EU myślę wisiorek i 2mln km odchodzi . Zamienić od razu cięgło sterowe,itd. Oleje, filtru i naprzód. Zarabiać pieniądze sobie a nie bankowi. . Dziękuje za wasze myśli i doświadczenie . Gotowy wysłuchać jeszcze :)

Awatar użytkownika
Dychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:753
Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
Samochód:Master Wejkama
Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: Dychu » 28 mar 2018, o 21:18

vlad-15 pisze:Za lizynę minimum 20000zl + każdy miesiąc minimum 2000zl. . Myślę taniej kupić mastera 2010 roku za 20000зл i na 4000 zl zrobić pełny remont. Z czasem zamienić ten silnik za 3700 zł. Po drogach EU myślę wisiorek i 2mln km odchodzi . Zamienić od razu cięgło sterowe,itd. Oleje, filtru i naprzód. Zarabiać pieniądze sobie a nie bankowi. . Dziękuje za wasze myśli i doświadczenie . Gotowy wysłuchać jeszcze :)
Przeczytaj ten wątek i zobacz jaki Maser zdechł :-), 2013 a Ty chcesz 2010 lub starszy kupić :-).
viewtopic.php?f=10&t=3384&view=unread#unread

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: jarekvolvo » 28 mar 2018, o 23:22

vlad-15 pisze: . Myślę taniej kupić mastera 2010 roku za 20000зл i na 4000 zl zrobić pełny remont
Za 4 tysiące nie zrobisz pełnego remontu. A jeżeli nawet ( własne siły i warsztat ) to nadal będziesz miał STARE auto.. I nowe kłopoty.
Mój szef kupił "tanio" auto dwuletnie - po lawinowych awariach dołożył do niego jeszcze ... 33 000 zł. !!! Więc nie wiem, czy to tanio wyszło... .
Tu kilka słów o tym : viewtopic.php?f=10&t=2561

Awatar użytkownika
krzycho
Użytkownik
Użytkownik
Posty:47
Rejestracja:21 sty 2016, o 21:56

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: krzycho » 29 mar 2018, o 20:15

Myślę że to jest bardzo dobry pomysł. 10 letnim busem nawet za 0.25 będzie się opłacać jeździć. Przecież bankowi nie trzeba płacić. Dziwić się że jest jak jest skoro takie ASY Transportu się zdarzają. Nawet jeśli vlad-15 sobie żarty robi to niektórzy już nie. Po prostu czasami trudno uwierzyć w to co się czyta. Szkoda gadać. Wesołych Świąt dla wszystkich.

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: 10-letni bus na EU

Post autor: Wolf » 30 mar 2018, o 11:02

vlad-15 pisze:Koledzy są szanowani. Przepraszam za mój polski. Ale opuściłem firmę i dojrzałem kwestię zakupu mojego samochodu. Czy można zjednoczyć się na Master 2007 roku w Niemczech, Włoszech itd.? Czy wyprawy mają jakiekolwiek ograniczenia w roku wydania samochodu. Czy Euro 5? Euro 4?
Nie słuchaj ludzi, każdy bije pianę bo nowy to nowy, bla bla bla. Temat krótki od zeszłych wakacji korzystam z 12 letniej blaszki Daily 2.3 136HP na singlu w maxie, Natrzaskane w tym czasie jakieś 150k km, nic ale to nic sie nie dzieje, olej wymieniany co 15k km i tyle w temacie, kolejna kwestia ADAC Plus sobie wykup, koszt ok 80eur i masz asisstance w całej europie. Mi 4 letnie dukata zgasło (okazało się że wtrysk zdechł) i zholowali auto praktycznie pod dom. A tutaj jeśli zrobisz sobie rozeznanie o stanie auta nie masz się czym martwić. Zresztą w myśl zasady jak się dba tak się ma.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”