Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Nie jestem pewien czy to będzie odpowiedni dział i czy nie było gdzieś tej odpowiedzi, ale kto pyta, ten mniej błądzi.
Panowie zaspokójcie moją ciekawość wynikającą z małego doświadczenia. Wiadomo, że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie połączonych - Master-ki z silnikiem Fiata. Interesuje mnie jednak opinia na temat Iveco. Co sądzicie
Panowie zaspokójcie moją ciekawość wynikającą z małego doświadczenia. Wiadomo, że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie połączonych - Master-ki z silnikiem Fiata. Interesuje mnie jednak opinia na temat Iveco. Co sądzicie
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Cześć,
Bierzesz pod uwagę Mercedesa Sprintera? Pracuje w salonie Mercedesa z chęcią przedstawię Ci możliwości jakie daje Mercedes, nie chcę tu krytykować innych marek tylko przedstawić rozwiązania stworzone przez Mercedesa do transportu międzynarodowego. Dodam, że mało która marka daje tak rozbudowany Assistance oraz możliwości serwisowe jak Mercedes. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się proszę na priv, lub zadzwoń +48 696 429 627
Bierzesz pod uwagę Mercedesa Sprintera? Pracuje w salonie Mercedesa z chęcią przedstawię Ci możliwości jakie daje Mercedes, nie chcę tu krytykować innych marek tylko przedstawić rozwiązania stworzone przez Mercedesa do transportu międzynarodowego. Dodam, że mało która marka daje tak rozbudowany Assistance oraz możliwości serwisowe jak Mercedes. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się proszę na priv, lub zadzwoń +48 696 429 627
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
- niedzwiedz123
- Użytkownik
- Posty:160
- Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Boxer, Ducato i Jumper euro 6 - non stop problemy z systemem AdBlue.
- 0liwski
- Moderator
- Posty:322
- Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
- Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
- Uprawnienia:B, C
- Lokalizacja:POMORSKIE
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
alig9005 pisze:Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
W mojej firmie....11 sztuk Master...4 szt. 165 i 7 szt. 170 z AdBlue.... W żadnym nie było problemów z głowicami...
W jednym wtrysk lał w okolicach 180.000 km ale kierowca, który go "butował" to prawdopodobnie sprawił. Serwis Renault wymienił wszystkie wtryski na gwarancji....
Za to wiem że w Mercedesach notorycznie sypie się tylny most i wał napędowy.... Więc jak to jest..?
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu...
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Hmm a od kiedy Ducato euro 6 ma adblue ? To jakiś nowy model wypuścili z mącznikiem ? z tego co mi wiadomo silniki Iveco 2.3 nie wymagają mącznika No chyba że o silniku 2.0 115 piszesz, ale niestety jego na międzynarodówce nie spotkamy w max L3H2 jest dostępnyniedzwiedz123 pisze:Boxer, Ducato i Jumper euro 6 - non stop problemy z systemem AdBlue.
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
O moście i wale nigdy nie słyszałem. Sporadycznie zdarzały się delikatne zapocenia na simeringach łączących półośki.0liwski pisze:alig9005 pisze:Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
W mojej firmie....11 sztuk Master...4 szt. 165 i 7 szt. 170 z AdBlue.... W żadnym nie było problemów z głowicami...
W jednym wtrysk lał w okolicach 180.000 km ale kierowca, który go "butował" to prawdopodobnie sprawił. Serwis Renault wymienił wszystkie wtryski na gwarancji....
Za to wiem że w Mercedesach notorycznie sypie się tylny most i wał napędowy.... Więc jak to jest..?
Wadą parę lat temu Sprinterów były korby i panewki, no ale to już historia od kiedy zmodernizowali silniki 2.2
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
To prawda w 2012 poprawiono pompę oleju i problem zniknął, moim zdaniem w klasie 3,5 dmc Sprinter jest nie do pobicia pod,prawie wszystkimi względami, jedynie spalanie ciut większe no ale cóż tylni napęd prawie niezniszczalny robi swoje ale im tak średnia 11/100 przy normalnej jeździe jest do zaakceptowania przy tej klasie auta czyż nie...??
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze
Wiem na pewno że jeśli będziemy dobierać kolejne auto będzie to Daily lub Sprinter, mieliśmy do dyspozycji na tydzień Sprintera, wrażenia nie zrobił tak jak Daily, aczkolwiek była to bardzo uboga wersja. Prawda jest taka że poza samą ceną zakupu auta pozostaje taki czynnik jak asistance, tutaj wsparcie Mastera i Movano to jakaś kpina, w salonie sprzedawca od razu sugerował wykupienie zewnętrznego ubezpieczenia, we Fiacie nie ma czego się czepiać, Jumper/Boxer oraz Crafter/TGE nie przemawia do mnie 2.0 silnikami