Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
prof-os
Użytkownik
Użytkownik
Posty:34
Rejestracja:28 sty 2018, o 11:04
Uprawnienia:B
Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: prof-os » 8 mar 2018, o 09:54

Nie jestem pewien czy to będzie odpowiedni dział i czy nie było gdzieś tej odpowiedzi, ale kto pyta, ten mniej błądzi.
Panowie zaspokójcie moją ciekawość wynikającą z małego doświadczenia. Wiadomo, że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie połączonych - Master-ki z silnikiem Fiata. Interesuje mnie jednak opinia na temat Iveco. Co sądzicie :?: ;)

Awatar użytkownika
alig9005
Użytkownik
Użytkownik
Posty:18
Rejestracja:4 wrz 2017, o 17:39

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: alig9005 » 8 mar 2018, o 10:00

Cześć,
Bierzesz pod uwagę Mercedesa Sprintera? Pracuje w salonie Mercedesa z chęcią przedstawię Ci możliwości jakie daje Mercedes, nie chcę tu krytykować innych marek tylko przedstawić rozwiązania stworzone przez Mercedesa do transportu międzynarodowego. Dodam, że mało która marka daje tak rozbudowany Assistance oraz możliwości serwisowe jak Mercedes. Jeśli jesteś zainteresowany odezwij się proszę na priv, lub zadzwoń +48 696 429 627

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty:917
Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
Samochód:Transit,Master,Ducat
Uprawnienia:AB

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: jarekvolvo » 8 mar 2018, o 10:02

To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni ;)
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.

Awatar użytkownika
alig9005
Użytkownik
Użytkownik
Posty:18
Rejestracja:4 wrz 2017, o 17:39

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: alig9005 » 8 mar 2018, o 10:33

jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni ;)
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?

Awatar użytkownika
niedzwiedz123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:160
Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: niedzwiedz123 » 8 mar 2018, o 13:37

Boxer, Ducato i Jumper euro 6 - non stop problemy z systemem AdBlue.

Awatar użytkownika
0liwski
Moderator
Moderator
Posty:322
Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
Uprawnienia:B, C
Lokalizacja:POMORSKIE

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: 0liwski » 11 mar 2018, o 14:37

alig9005 pisze:
jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni ;)
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?

W mojej firmie....11 sztuk Master...4 szt. 165 i 7 szt. 170 z AdBlue.... W żadnym nie było problemów z głowicami...
W jednym wtrysk lał w okolicach 180.000 km ale kierowca, który go "butował" to prawdopodobnie sprawił. Serwis Renault wymienił wszystkie wtryski na gwarancji....
Za to wiem że w Mercedesach notorycznie sypie się tylny most i wał napędowy.... Więc jak to jest..? :roll:
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu... ;)

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: Wolf » 11 mar 2018, o 17:16

niedzwiedz123 pisze:Boxer, Ducato i Jumper euro 6 - non stop problemy z systemem AdBlue.
Hmm a od kiedy Ducato euro 6 ma adblue ? To jakiś nowy model wypuścili z mącznikiem ? z tego co mi wiadomo silniki Iveco 2.3 nie wymagają mącznika ;) No chyba że o silniku 2.0 115 piszesz, ale niestety jego na międzynarodówce nie spotkamy w max L3H2 jest dostępny

Awatar użytkownika
alig9005
Użytkownik
Użytkownik
Posty:18
Rejestracja:4 wrz 2017, o 17:39

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: alig9005 » 12 mar 2018, o 19:19

0liwski pisze:
alig9005 pisze:
jarekvolvo pisze:To połączenie wydaje się być bardzo dobre, choć ja Fiata w ogóle nie toleruję.... . O Ivonie wiem niewiele, ale z subiektywnego punktu widzenia - z racji ergonomii - nie wybrałbym go... . Może trakcyjne jest OK - o tym niech powiedzą inni ;)
Dla mnie Master to akademicki przykład, jak powinien być skonstruowany samochód na rejsy. Fiat to dokładne przeciwieństwo.
Miałeś już do czynienia z Masterami Euro 6? Od Klienta z mojego obszaru powtarzalny problem przy ok 180kkm jest z głowicą. Jak to wygląda u Ciebie?

W mojej firmie....11 sztuk Master...4 szt. 165 i 7 szt. 170 z AdBlue.... W żadnym nie było problemów z głowicami...
W jednym wtrysk lał w okolicach 180.000 km ale kierowca, który go "butował" to prawdopodobnie sprawił. Serwis Renault wymienił wszystkie wtryski na gwarancji....
Za to wiem że w Mercedesach notorycznie sypie się tylny most i wał napędowy.... Więc jak to jest..? :roll:
O moście i wale nigdy nie słyszałem. Sporadycznie zdarzały się delikatne zapocenia na simeringach łączących półośki.
Wadą parę lat temu Sprinterów były korby i panewki, no ale to już historia od kiedy zmodernizowali silniki 2.2

Awatar użytkownika
piotr152
Użytkownik
Użytkownik
Posty:93
Rejestracja:16 wrz 2017, o 09:10
Samochód:renault
Uprawnienia:b

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: piotr152 » 12 mar 2018, o 20:36

To prawda w 2012 poprawiono pompę oleju i problem zniknął, moim zdaniem w klasie 3,5 dmc Sprinter jest nie do pobicia pod,prawie wszystkimi względami, jedynie spalanie ciut większe no ale cóż tylni napęd prawie niezniszczalny robi swoje ale im tak średnia 11/100 przy normalnej jeździe jest do zaakceptowania przy tej klasie auta czyż nie...??

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post autor: Wolf » 13 mar 2018, o 12:22

Wiem na pewno że jeśli będziemy dobierać kolejne auto będzie to Daily lub Sprinter, mieliśmy do dyspozycji na tydzień Sprintera, wrażenia nie zrobił tak jak Daily, aczkolwiek była to bardzo uboga wersja. Prawda jest taka że poza samą ceną zakupu auta pozostaje taki czynnik jak asistance, tutaj wsparcie Mastera i Movano to jakaś kpina, w salonie sprzedawca od razu sugerował wykupienie zewnętrznego ubezpieczenia, we Fiacie nie ma czego się czepiać, Jumper/Boxer oraz Crafter/TGE nie przemawia do mnie 2.0 silnikami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”