Teraz jest 22 kwi 2018, o 12:03


Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

piotr152

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 16 wrz 2017, o 09:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: renault
  • Uprawnienia: b

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post13 mar 2018, o 13:56

Wolf napisał(a):Wiem na pewno że jeśli będziemy dobierać kolejne auto będzie to Daily lub Sprinter, mieliśmy do dyspozycji na tydzień Sprintera, wrażenia nie zrobił tak jak Daily, aczkolwiek była to bardzo uboga wersja. Prawda jest taka że poza samą ceną zakupu auta pozostaje taki czynnik jak asistance, tutaj wsparcie Mastera i Movano to jakaś kpina, w salonie sprzedawca od razu sugerował wykupienie zewnętrznego ubezpieczenia, we Fiacie nie ma czego się czepiać, Jumper/Boxer oraz Crafter/TGE nie przemawia do mnie 2.0 silnikami

Piszesz o asistance parę dni temu rozmawiałem że sprzedawcą mercedesa mają 2 lata bez limitu tak jak renault, jest opcja dokupienia na kolejne dwa lata ale limit 60.000 /rok więc odpada jedynie zaoferował mi pakiet 6 kolejnych przeglądów za 1600 i tyle, bez szału
Offline
Avatar użytkownika

alig9005

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 4 wrz 2017, o 17:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post13 mar 2018, o 14:18

piotr152 napisał(a):
Wolf napisał(a):Wiem na pewno że jeśli będziemy dobierać kolejne auto będzie to Daily lub Sprinter, mieliśmy do dyspozycji na tydzień Sprintera, wrażenia nie zrobił tak jak Daily, aczkolwiek była to bardzo uboga wersja. Prawda jest taka że poza samą ceną zakupu auta pozostaje taki czynnik jak asistance, tutaj wsparcie Mastera i Movano to jakaś kpina, w salonie sprzedawca od razu sugerował wykupienie zewnętrznego ubezpieczenia, we Fiacie nie ma czego się czepiać, Jumper/Boxer oraz Crafter/TGE nie przemawia do mnie 2.0 silnikami

Piszesz o asistance parę dni temu rozmawiałem że sprzedawcą mercedesa mają 2 lata bez limitu tak jak renault, jest opcja dokupienia na kolejne dwa lata ale limit 60.000 /rok więc odpada jedynie zaoferował mi pakiet 6 kolejnych przeglądów za 1600 i tyle, bez szału


Piotr152, chyba źle zrozumieliśmy się przez telefon :). Assistance w Mercedesie trwa do 30 lat, jego warunkiem przedłużania są przeglądy okresowe wykonywane zgodnie z instrukcją. Assistance nie jest połączone z gwarancją. Z assistance dostajemy bezpłatne holowanie do serwisu, auto zastępcze jeśli naprawa trwa powyżej z tego co pamiętam 4h. Czy za naprawę zapłacimy my czy producent zależy już od tego czy mamy gwarancję. Assitance daje nam gwarancję, że nie poniesiemy dodatkowych kosztów związanych z awarią auta poza kosztami naprawy(jeśli jesteśmy już po gwarancji).
Offline
Avatar użytkownika

Wolf

Moderator

Moderator

  • Posty: 1178
  • Dołączył(a): 18 lis 2013, o 11:18
  • Lokalizacja: Zachodniopomorskie
  • Podziękował : 341 razy
    Otrzymał podziękowań: 190 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Fiat Ducato
  • Firma: PHU
  • Uprawnienia: B

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post13 mar 2018, o 14:32

Dokładnie asistance to nie gwarancja, tutaj problemem jest nasza mobilność auta, psuje ci się np Master w Hiszpanii, dzwonisz do aststance, przyjeżdża holownik, zabiera cię to warsztatu, gdzie mówią że sorry ale dziś już auta nie dotkniemy bo jest za późno, dzwonisz do asistance proponują ci hotel, ok jedziesz do hotelu, rano udajesz się do serwisu i pytasz się jak sytuacja, mówią ci że auto zrobią za dwa tygodnie, dzwonisz do asistance i pytasz się co dalej i słyszysz ze już dokonałeś wyboru i ew. zostaje ci jeszcze kilka dni w hotelu i koniec. W przypadku Fiata miałem transfer na lotnisko, auto zastępcze oraz transfer po auto do serwisu, z tego co się orientuje podobnie jest w Iveco i Sprinterze, w Citroenie zapewniali mnie że jest podobnie, ale nie doprosiłem się o OW Asistance.
Offline
Avatar użytkownika

piotr152

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 43
  • Dołączył(a): 16 wrz 2017, o 09:10
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: renault
  • Uprawnienia: b

Re: Czym warto jeździć, co lepsze - najlepsze

Post13 mar 2018, o 15:13

alig9005 napisał(a):
piotr152 napisał(a):
Wolf napisał(a):Wiem na pewno że jeśli będziemy dobierać kolejne auto będzie to Daily lub Sprinter, mieliśmy do dyspozycji na tydzień Sprintera, wrażenia nie zrobił tak jak Daily, aczkolwiek była to bardzo uboga wersja. Prawda jest taka że poza samą ceną zakupu auta pozostaje taki czynnik jak asistance, tutaj wsparcie Mastera i Movano to jakaś kpina, w salonie sprzedawca od razu sugerował wykupienie zewnętrznego ubezpieczenia, we Fiacie nie ma czego się czepiać, Jumper/Boxer oraz Crafter/TGE nie przemawia do mnie 2.0 silnikami

Piszesz o asistance parę dni temu rozmawiałem że sprzedawcą mercedesa mają 2 lata bez limitu tak jak renault, jest opcja dokupienia na kolejne dwa lata ale limit 60.000 /rok więc odpada jedynie zaoferował mi pakiet 6 kolejnych przeglądów za 1600 i tyle, bez szału


Piotr152, chyba źle zrozumieliśmy się przez telefon :). Assistance w Mercedesie trwa do 30 lat, jego warunkiem przedłużania są przeglądy okresowe wykonywane zgodnie z instrukcją. Assistance nie jest połączone z gwarancją. Z assistance dostajemy bezpłatne holowanie do serwisu, auto zastępcze jeśli naprawa trwa powyżej z tego co pamiętam 4h. Czy za naprawę zapłacimy my czy producent zależy już od tego czy mamy gwarancję. Assitance daje nam gwarancję, że nie poniesiemy dodatkowych kosztów związanych z awarią auta poza kosztami naprawy(jeśli jesteśmy już po gwarancji).

To zmienia postać rzeczy faktycznie żle zrozumiałem
Poprzednia strona

Powrót do Pytania i odpowiedzi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kris rr i 6 gości