Witam ponownie
mam do Was takie pytanko co potrzebne na wyposażeniu gdy jadę na Europę posiadam tak;
trójkąt, apteczka, lewarek to podstawa wiadomo
Łańcuchy na koła, 5pasów transportowych ( czy ta ilość starczy ?? zaznaczam że samochód mam na 10europalet )
6 narożników
10 mat antypoślizgowych
drabina
co jeszcze potrzeba ??
Z góry dziękuję za pomoc
Co poza pasami w trasę
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Co poza pasami w trasę
To rzecz gustu kolego ale powiem co ja mam w standardzie .
Pas zawsze zapasowy mam jeden, na 10 palet mam chociaż 12 narożników, maty mam dwie w rolkach na całą długość auta, troszkę inaczej to robię niż inni .
Żarówki, bezpieczniki, trytytki, szara taśma samoprzylepna w razie pocięcia plandeki, klucze kpl., a do Masterki dodatkowo komplet torxów, klej super glu lub coś podobnego, ładowarki do nawigacji i telefonów i zawsze jedna zapasowa oraz oczywiście rozgałęziacz go gniazda zapalniczki. Apteczka to troszkę inna niż podstawowa bo u mnie to poważna skrzynka gdyż wylatuje w EU powyżej miesiąca więc wolę mieć pod ręką antybiotyk, komplet na grype, przeciwbólowe, bandaż, plastry i kilka innych na wszelki wypadek.
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło .
Pozdrawiam.
Pas zawsze zapasowy mam jeden, na 10 palet mam chociaż 12 narożników, maty mam dwie w rolkach na całą długość auta, troszkę inaczej to robię niż inni .
Żarówki, bezpieczniki, trytytki, szara taśma samoprzylepna w razie pocięcia plandeki, klucze kpl., a do Masterki dodatkowo komplet torxów, klej super glu lub coś podobnego, ładowarki do nawigacji i telefonów i zawsze jedna zapasowa oraz oczywiście rozgałęziacz go gniazda zapalniczki. Apteczka to troszkę inna niż podstawowa bo u mnie to poważna skrzynka gdyż wylatuje w EU powyżej miesiąca więc wolę mieć pod ręką antybiotyk, komplet na grype, przeciwbólowe, bandaż, plastry i kilka innych na wszelki wypadek.
Mam nadzieję, że o to Ci chodziło .
Pozdrawiam.
- Zoltek
- Użytkownik
- Posty:77
- Rejestracja:28 paź 2016, o 17:41
- Samochód:Renault Master
- Firma:ZolTrans
- Uprawnienia:T,B,B+E,C,C+E,KK,KO
- Lokalizacja:małopolskie
- Kontakt:
Re: Co poza pasami w trasę
Przy samochodzie 8 EP pasy 4 + 4 zapasowe (więcej i tak nie zapniesz bo nie ma o co), narożników mam chyba z 12 albo 14 bo tak w skrzynce pasuje żeby nie goniły , maty mam ale nie wiem ile bo ciągle jakieś przybywają albo ubywają, 2 listwy zabezpieczające. To tyle jeśli chodzi o zabezpieczanie ładunku.
Jeśli chodzi o sam samochód to tak jak Dychu napisał plus: śrubokręty, młotek, metr (taśma miernicza), mam też w samochodzie alkomat (wymagany we Francji).
Natomiast czy jest sens posiadania większej ilości pasów niż jesteś w stanie zapiąć na skrzyni? Oczywiście! Wystarczy, że zatrzyma Cię ktoś na drodze i odrzuci Ci wszystkie 4 pasy jakimi masz spięty towar a Ty masz tylko 2 zapasowe i co wtedy? Dupa zbita trzeba kupować i zapłacisz jak za woły. Narożniki czy maty to już inna sprawa tutaj jak nie masz to jakoś można sobie jeszcze poradzić.
Jeśli chodzi o sam samochód to tak jak Dychu napisał plus: śrubokręty, młotek, metr (taśma miernicza), mam też w samochodzie alkomat (wymagany we Francji).
Natomiast czy jest sens posiadania większej ilości pasów niż jesteś w stanie zapiąć na skrzyni? Oczywiście! Wystarczy, że zatrzyma Cię ktoś na drodze i odrzuci Ci wszystkie 4 pasy jakimi masz spięty towar a Ty masz tylko 2 zapasowe i co wtedy? Dupa zbita trzeba kupować i zapłacisz jak za woły. Narożniki czy maty to już inna sprawa tutaj jak nie masz to jakoś można sobie jeszcze poradzić.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1633
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Co poza pasami w trasę
Przerabiałem temat z pasami, podobno były poszarpane, POLIZAI fotki porobił i podobno zdjęcia do odbiorcy ładunku miał wysłać, koszt promocji 40e, w sumie oglądałem pasy i szczerze nie wiem o co chodziło,kierowca mówił że to na siłę szukali czegokolwiek, żeby było ciekawie pasy te dalej jeżdżą na tym aucie, i mimo kontroli BAG czy POLIZAI nikt się ich nie czepia.Zoltek pisze:Przy samochodzie 8 EP pasy 4 + 4 zapasowe (więcej i tak nie zapniesz bo nie ma o co), narożników mam chyba z 12 albo 14 bo tak w skrzynce pasuje żeby nie goniły , maty mam ale nie wiem ile bo ciągle jakieś przybywają albo ubywają, 2 listwy zabezpieczające. To tyle jeśli chodzi o zabezpieczanie ładunku.
Jeśli chodzi o sam samochód to tak jak Dychu napisał plus: śrubokręty, młotek, metr (taśma miernicza), mam też w samochodzie alkomat (wymagany we Francji).
Natomiast czy jest sens posiadania większej ilości pasów niż jesteś w stanie zapiąć na skrzyni? Oczywiście! Wystarczy, że zatrzyma Cię ktoś na drodze i odrzuci Ci wszystkie 4 pasy jakimi masz spięty towar a Ty masz tylko 2 zapasowe i co wtedy? Dupa zbita trzeba kupować i zapłacisz jak za woły. Narożniki czy maty to już inna sprawa tutaj jak nie masz to jakoś można sobie jeszcze poradzić.