Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
No tak czyli jakby trzeba dzisiaj kupować, to chyba nadal tylko Master . Co do wyglądu, stylistyki to oczywiście najbardziej podoba mi się Iveco ale już dla kierowcy, środek, jakoś mi nie pasował tak jak w Masterze. Pewnie gdybym dostał Ivonke w zabudowie powiedzmy Wejkamy, może było by to inaczej ale nawet z największym kurnikiem, nie odpowiadał mi środek, rozmieszczenie ale z zewnątrz, jasne, Ivonka najładniejsza . Sprinterek w Wejkamie pewnie też by był ale nie miałem okazji go testować jeszcze. Co do Fiacika, widziałem takiego w Niemczech i rozmawiałem z kierowcą, miał 10 EP wąskie w zabudowie typu Wejkama i mówił, że Fiat nawet robi 12 EP w Wejkamie ale żaden kraj nie dostał homologacji czy czegoś tam na własne modyfikacje więc ich firma, kupowała ramy w Italii a w PL je zabudowywała, tak to obeszli. Natomiast jak chcemy większego busika, to na razie nie widzę alternatywy dla Iveco 15 paletowego, nikt chyba takich nie robi. Kiedyś były Maskoty ale to historia. Widziałeś fajne rozwiązania dla DMC 7.2T takie powiedzmy 15, 18 EP ?
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Dość bardzo odbiegamy od tematu:(
A co do ramy ponad 5 m to Iveco też taka ma, standardem jest L4 ale na zamówienie jest dostępna 5metrow.
A co do ramy ponad 5 m to Iveco też taka ma, standardem jest L4 ale na zamówienie jest dostępna 5metrow.
- Dychu
- Użytkownik
- Posty:753
- Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
- Samochód:Master Wejkama
- Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Sorry Kamilu, to moja wina bo to ja rozpętałem pytania, już znikam i nic nie piszę więcej w tym wątku .
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Nie no spoko, ja sam z zaciekawieniem czytam wasze opinie, ale nadal szukam odp na pytanie ile spala 35c15 2.3 w blaszance;)
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Witam, widzę że cisza w temacie, u mnie wybór już zapadł biorę 2,3 150KM. Pojeżdżę i zobaczę jak to się ma, jak ktoś będzie zainteresowany to podzielę się wiadomościami.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1635
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Bardzo istotna rada, olej w tym silniku zawsze na 3/4, to dla tego silnika minimum, te silniki lubią pić olej.KamilC pisze:Witam, widzę że cisza w temacie, u mnie wybór już zapadł biorę 2,3 150KM. Pojeżdżę i zobaczę jak to się ma, jak ktoś będzie zainteresowany to podzielę się wiadomościami.
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Znam ten silnik na wylot:) leje zawsze 5,5 l i wymieniam max co 15tyś.
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Jeżdżę już Daily z silnikiem 2,3 o mocy 150KM spalanie jest zaskakująco niskie
Większość to trasy i drogi wojewódzkie ale dojazdy do załadunków są drogami lokalnymi.
Spalanie wynosi na pusto ok 8L/100Km a załadowany 9.5L
zabudowa H2L4 na bliźniaku.
Większość to trasy i drogi wojewódzkie ale dojazdy do załadunków są drogami lokalnymi.
Spalanie wynosi na pusto ok 8L/100Km a załadowany 9.5L
zabudowa H2L4 na bliźniaku.
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Witam,
W kwestii wątpliwości donośnie spalania, czy wyboru silnika polecam artykuł:
https://tnc.iveco.pl/aktualnosci/iveco- ... H5DzyRJqZw
W kwestii wątpliwości donośnie spalania, czy wyboru silnika polecam artykuł:
https://tnc.iveco.pl/aktualnosci/iveco- ... H5DzyRJqZw
- raptownywaldek
- Użytkownik
- Posty:25
- Rejestracja:31 lip 2013, o 18:06
- Samochód:Renault
Re: Rożnice w spalaniu IVECO 2,3 i 3,0
Witam.
Czy w Iveco 35C18 z AdBlue też macie problemy ze wskazaniami poziomu.Jak full to pokazuje dystans 2400km jak poziom AdBlue np55%pokazuje dokładnie tyle samo.
Czy w Iveco 35C18 z AdBlue też macie problemy ze wskazaniami poziomu.Jak full to pokazuje dystans 2400km jak poziom AdBlue np55%pokazuje dokładnie tyle samo.