Dwa pytania nowicjusza?

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
merylend
Posty:3
Rejestracja:3 sie 2017, o 16:52
Dwa pytania nowicjusza?

Post autor: merylend » 3 sie 2017, o 17:57

Witajcie
Właściwie to nawet jeszcze nie jestem nowicjuszem, bo nawet nie zacząłem :)
Sytuacja mnie zmusza do poszukania czegoś nowego. Dostałem propozycję współpracy ze spedycją i proszę Was o opinię.

Facet proponuje trasy w PL i EU, na umowę średnio 0,35 Euro/km netto i min. 10k/mc
Wygląda nieźle, ale czy to realne?

Druga sprawa to auto? Muszę wziąć lising.
Podoba mi się Master z kabiną za plecami, tzw backsleeper.
Nawet nie dużo droższy od kabiny dachowej, a na pewno o wiele wygodniejszy.
Mogą mi to zrobić na 10ep. Będzie oczywiście szerszy.
I pytanie: Z doświadczenia jakie macie, czy więcej spali z kabiną na dachu czy na dole?
Słyszałem, że kabina na dachu i wysoka skrzynia powoduje większe spalanie. A kto inny twierdzi, że szersze boki to większe spalanie. Jak to jest u Was?

Jaka jest najlepsza wysokość skrzyni i czy potrzebne są boczne firanki?

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Dziękuję pozdrawiam

Awatar użytkownika
niedzwiedz123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:160
Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02

Re: Dwa pytania nowicjusza?

Post autor: niedzwiedz123 » 3 sie 2017, o 18:30

NALEGAM, zebys sprobowal najpierw 3-4 miesiace pojezdzic u kogos, jesli nie miales z tym stycznosci.

Awatar użytkownika
merylend
Posty:3
Rejestracja:3 sie 2017, o 16:52

Re: Dwa pytania nowicjusza?

Post autor: merylend » 3 sie 2017, o 18:41

niedzwiedz123 pisze:NALEGAM, zebys sprobowal najpierw 3-4 miesiace pojezdzic u kogos, jesli nie miales z tym stycznosci.
Czemu tak uważasz?

Awatar użytkownika
niedzwiedz123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:160
Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02

Re: Dwa pytania nowicjusza?

Post autor: niedzwiedz123 » 3 sie 2017, o 19:02