Blaszak L3H2 czy warto??

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
spawacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty:13
Rejestracja:24 mar 2016, o 17:22
Uprawnienia:B,C
Blaszak L3H2 czy warto??

Post autor: spawacz » 19 kwie 2017, o 17:50

Witam. Tak z czystej ciekawości zapytam. Miałbym okazje odkupić Citroen Jumper L3H2 2008 rok Blacha. Teraz pytanie czy warto zainwestować w takie auto i bawić się w transport takim blaszakiem?? I czy na takie auto w ogóle znalazłbym jakiś ładunek ewentualnie prócz giełdy gdzie szukać jeszcze towaru?? Oczywiście jazda po kraju. Kurierka nie bardzo bo wiem jak to ciężkie i upierdliwe jak nie ma klienta w domu i lipa.
Oczywiście jest to pytanko czysto teoretyczne bo żadnej decyzji jeszcze nie podjąłem aczkolwiek rozważam taką możliwość bo nigdy nie mówie nie.
Wszelkie rady i porady mile widziane ( hejty również :-) )
Pozdrawiam i szerokości

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty:657
Rejestracja:19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia:B, C, Level D AFS,

Re: Blaszak L3H2 czy warto??

Post autor: orys » 21 kwie 2017, o 21:53

Z tego co wiem, to brytyjska firma w której kiedyś pracowałem jeśli puszcza coś jeszcze na Europę to są to Vito. Są niszowe zapotrzebowania na takie pojazdy.

W Polsce dodatkową zaletą auta poniżej 2.8t może być brak konieczności prowadzenia zeszycika w Niemczech.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1633
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Blaszak L3H2 czy warto??

Post autor: Wolf » 22 kwie 2017, o 15:46

spawacz pisze:Witam. Tak z czystej ciekawości zapytam. Miałbym okazje odkupić Citroen Jumper L3H2 2008 rok Blacha. Teraz pytanie czy warto zainwestować w takie auto i bawić się w transport takim blaszakiem?? I czy na takie auto w ogóle znalazłbym jakiś ładunek ewentualnie prócz giełdy gdzie szukać jeszcze towaru?? Oczywiście jazda po kraju. Kurierka nie bardzo bo wiem jak to ciężkie i upierdliwe jak nie ma klienta w domu i lipa.
Oczywiście jest to pytanko czysto teoretyczne bo żadnej decyzji jeszcze nie podjąłem aczkolwiek rozważam taką możliwość bo nigdy nie mówie nie.
Wszelkie rady i porady mile widziane ( hejty również :-) )
Pozdrawiam i szerokości
Na każde auto znajdziesz pracę, pytanie tylko ile po wykonaniu tej pracy ci zostanie, nawet seicento van może skutecznie pracować w transporcie, na FB jest Busiarz który Doblo międzynarodówkę robi. L3H2 w trojaczkach nie bije możliwościami 4ep to troszkę mało, aczkolwiek jest masa Masterek których na pojedyńczych kołach większych nie kupisz. Osobiście od jakiegoś czasu poluję na używanego trojaczka L4H3 lub Sprintera w Maxie, niestety realia są takie że im większa przestrzeń na aucie tym większe możliwości. Niby głupio jest jak wieziesz dziesięciopaletową plandeką kartonik po butach, ale jest jeszcze gorzej jak stoisz kilka dni bo masz za małe auto i ładunki ci się nie mieszczą. U nas mamy starą T4 wchodzą na nią 3EP ale sporadycznie coś tam przewozi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”