Witam.
Wie może ktoś gdzie dostanę takie szybki jak na zdjęciu? W Spojkarze mają, ale 220 zł sztuka
Może jakaś inna metoda zaślepienia tego?
Spojkar robił te kabiny w 3 wersjach wysokości. Wydaje mi się, że mam niską, ale podpowie mi ktoś?
Z góry dzięki za pomoc
Szybki SPOJKAR
Re: Szybki SPOJKAR
Zapomniałem zdjęcie wrzucić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Szybki SPOJKAR
O używkę łatwo nie będzie. Coś mi się kołacze, że pod Radomiem od strony Warszawy jest jakiś szrot - zbadaj w Goglach.
A co się stało - nie zamknąłeś a była gałąź ?
A okna są chyba takie same, niezależnie od wysokości kabiny...
A co się stało - nie zamknąłeś a była gałąź ?
A okna są chyba takie same, niezależnie od wysokości kabiny...
Re: Szybki SPOJKAR
Dzięki, myślałem, że już nikt się nie odezwie.
Znalazłem coś takiego, nie wiem czy o tym mówiłeś: http://www.rad-mot.pl/galeria.html
Kupiłem auto w którym kierowca nie zmieścił się pod most. Wszystko już załatwione, tylko szybki, a z uszczelkami, klamkami i zawiasami wychodzi pod 1000 zł...
Może jakoś inaczej da się to zrobić? Myślałem o plexi, ale tak nie wygnę raczej.
Znalazłem coś takiego, nie wiem czy o tym mówiłeś: http://www.rad-mot.pl/galeria.html
Kupiłem auto w którym kierowca nie zmieścił się pod most. Wszystko już załatwione, tylko szybki, a z uszczelkami, klamkami i zawiasami wychodzi pod 1000 zł...
Może jakoś inaczej da się to zrobić? Myślałem o plexi, ale tak nie wygnę raczej.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Szybki SPOJKAR
O tak, to chyba jest to.
Szyb oryginalnych raczej niczym nie zastąpisz, chyba że tłoczonym aluminium, ale do tego jest i tak potrzebna matryca, a to koszt nieziemski. Bo oprócz samej krzywizny płaszczyzny okna, musi mieć ono także zawinięty rant okalający uszczelkę. Bez tego nie ma szans na uzyskanie zadowalającej szczelności. Woda dostanie się wszędzie, a Ty będziesz miał dodatkowe zmartwienie i koszta. Widziałem już patenty z giętej blachy, ale bez rantu - porażka, jak uszczelniało "górę", to ciekło "dołem" i na odwrót.
Dlatego myślę, że warto to zrobić raz, a porządnie i zapomnieć, niż po każdej trasie lub w jej trakcie walczyć z wilgocią i kurzem... . Raz zdarzyło mi się zapomnieć zamknąć prawe okienko, po 600 km w deszczu myślałem, że pogryzę kierownicę - woda była WSZęDZIE, przeciekła aż nad lewy słonecznik w kabinie. Suszyłem chyba ze dwa miesiące po uprzednim zdjęciu plastikowej obróbki otworu podłogi kurnika... .
Szyb oryginalnych raczej niczym nie zastąpisz, chyba że tłoczonym aluminium, ale do tego jest i tak potrzebna matryca, a to koszt nieziemski. Bo oprócz samej krzywizny płaszczyzny okna, musi mieć ono także zawinięty rant okalający uszczelkę. Bez tego nie ma szans na uzyskanie zadowalającej szczelności. Woda dostanie się wszędzie, a Ty będziesz miał dodatkowe zmartwienie i koszta. Widziałem już patenty z giętej blachy, ale bez rantu - porażka, jak uszczelniało "górę", to ciekło "dołem" i na odwrót.
Dlatego myślę, że warto to zrobić raz, a porządnie i zapomnieć, niż po każdej trasie lub w jej trakcie walczyć z wilgocią i kurzem... . Raz zdarzyło mi się zapomnieć zamknąć prawe okienko, po 600 km w deszczu myślałem, że pogryzę kierownicę - woda była WSZęDZIE, przeciekła aż nad lewy słonecznik w kabinie. Suszyłem chyba ze dwa miesiące po uprzednim zdjęciu plastikowej obróbki otworu podłogi kurnika... .
Re: Szybki SPOJKAR
Czyli muszę założyć taką jak była. Nie wiecie gdzie dostanę taką? W tym Rad-mot nie mają. Może ktoś ma uszkodzony kurnik który by chciał na części sprzedać?