Jaka karta paliwowa na UE
Hahaha, to tak chyba wszędzie Wolf jak dzwonię i proszę o kasę, to najlepiej muszę stać przy bankomacie, bo inaczej któryś z chłopaków może sobie podebrać
Co do kart, to ja używam Shell i UTA. W pierwszej kolejności szukam Shella, lub stacji, gdzie mogę nim zapłacić (np. esso). Uty można użyć niemal wszędzie, ale z Shellem nie miałam żadnych problemów. Tak naprawdę, to tylko raz (podczas jednego, pierwszego kółka 4tyg) się zdarzyło, że musiałam prosić o kasę na Mastercard - w Hiszpanii. Wymagali, żeby na karcie był micro chip, którego nie ma ani na Shellce, ani na Ucie, ani na DKV nie wiem jak na innych.
Dodatkowy plus posiadania Shella jest taki, że we Francji ma się darmowy prysznic zawsze to 2e w kieszeni
Co do kart, to ja używam Shell i UTA. W pierwszej kolejności szukam Shella, lub stacji, gdzie mogę nim zapłacić (np. esso). Uty można użyć niemal wszędzie, ale z Shellem nie miałam żadnych problemów. Tak naprawdę, to tylko raz (podczas jednego, pierwszego kółka 4tyg) się zdarzyło, że musiałam prosić o kasę na Mastercard - w Hiszpanii. Wymagali, żeby na karcie był micro chip, którego nie ma ani na Shellce, ani na Ucie, ani na DKV nie wiem jak na innych.
Dodatkowy plus posiadania Shella jest taki, że we Francji ma się darmowy prysznic zawsze to 2e w kieszeni
- 0liwski
- Moderator
- Posty:322
- Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
- Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
- Uprawnienia:B, C
- Lokalizacja:POMORSKIE
Re: Jaka karta paliwowa na UE
To jest właśnie ta słaba strona tego rozwiązania... Można kierowcy spuścić manto jakich mało... ale z kata będzie on ofiarą...Wolf pisze:Niestety w tym przypadku czynnik ludzki za przeproszeniem "rozp...a" system, niestety znaczna część kierowców to zbyt młodzi i nie odpowiedzialni ludzie,.........................przeleje ci 200 będziesz miał na olej i na płatne................ Myślę kombinuję i w pewnym momencie olśnienie, dzwonie do kierowcy od zaliczek i pytam się gdzie jest, a on że właśnie na zakupach bo super że mu kasę przelałem,0liwski pisze:Idealnego rozwiązania nie ma, ale w firmie planujemy przetestować zwykłe karty płatnicze typu VISA czy MASTERCARD połączone z kontem formowym.
Każdy z kierowców ma wówczas dostęp do każdej niemal stacji
Jeszcze wcześniej kierowcy dostawali gotówkę, ale niestety tak samo czy dostali 100 czy 500 wracali bez firmowej kasy lub nawet po drodze Western Union musiał być wykorzystany.
Kretynów po 22 lata na karkach to ja widuję na drogach....każdy z nich to się kwalifikuje to porządnego karceru.
Wracając....idealnym byłoby mieć taką VISĘ/MASTERCARD tylko do spraw transportowych. czyli paliwo, opłaty/winiety......No chyba ze kolejnym słabym ogniwem byłoby robienie przez tych imbecylów zakupów na stacjach...
To chyba też zależy od samej propozycji banku.... Właśnie to zaczynam testować i o ile bank da subkonto z przypisaną do subkonta kartą....to środki są dostępne wyłącznie na tym subkoncie
A karty Shell nie wychodzą z UK obecnie przypadkiem..? Tak mi się coś obiło o uszy, że z kartami Shell zaczynają być problemySunka W. pisze:Co do kart, to ja używam Shell i UTA.
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu...
Re: Jaka karta paliwowa na UE
A PORT1? Mają stacje i na Francji i we Włoszech.
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Przyznam, że wziąłem EuroShella i BP Routex. O ile Shell nie sprawiał absolutnie żadnych problemów no i darmowe prysznicowe, to BP okazała się porażką - tankuje na Bp w Luxie, płacę kartą Bp odmowa - że trzy razy, zapłaciłem gotówką. Francja i Niemcy - to samo. Polska - działa. W poniedziałek telefon do BP - mimo wyraźnego życzenia, dali kartę ważna tylko na PL. Durnota!
Zamówiłem teraz AS24 i DKVkę - mam nadzieję, że będzie lepiej.
Zamówiłem teraz AS24 i DKVkę - mam nadzieję, że będzie lepiej.
- Zoltek
- Użytkownik
- Posty:77
- Rejestracja:28 paź 2016, o 17:41
- Samochód:Renault Master
- Firma:ZolTrans
- Uprawnienia:T,B,B+E,C,C+E,KK,KO
- Lokalizacja:małopolskie
- Kontakt:
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Dlatego kasa dla kierowcy to ostateczność bo niestety ale znajdą się tacy co nadużywają tego a później cierpią wszyscy inni. Ja mam DKV i jestem zadowolony chociaż w Irlandii na 2 stacjach Topaz dostałem sprzeczne info jedni mówili, że przyjmują a po zatankowaniu już co innego. W UK też są niewielkie problemy bo chyba tylko jedna sieć respektuje. Gdybym miał gonić tylko na wyspy to radzę się zaopatrzyć w karty BP czy cokolwiek innego byle na wyspach obsługiwało inne stacje niż DKV. Co do reszty europy to DKV lub UTA bo inne rozwiazania to śmiech na sali. Niedawno miałem okazję jechać w duecie z kolegą (pozdrawiam serdecznie jesli tu bywa) i miał tylko kartę Shella. Całą drogę miał problemy aby trafić na stacje na których może tankować a trasa przebiegała przez: Hiszpanię, Francję, Wielką Brytanię i Irlandię. Przy każdym tankowaniu musiał zjechać z trasy by zatankować.
DKV faktycznie ma zabezpieczenie ale nie ma sie co dziwić skoro kwoty jakimi się obraca w przypadku 1 auta to w granicach 1500€ na miesiąc. Jednak nie widzę funkcjonowania bez niej.
DKV faktycznie ma zabezpieczenie ale nie ma sie co dziwić skoro kwoty jakimi się obraca w przypadku 1 auta to w granicach 1500€ na miesiąc. Jednak nie widzę funkcjonowania bez niej.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Zoltek pisze:Dlatego kasa dla kierowcy to ostateczność bo niestety ale znajdą się tacy co nadużywają tego a później cierpią wszyscy inni. Ja mam DKV i jestem zadowolony chociaż w Irlandii na 2 stacjach Topaz dostałem sprzeczne info jedni mówili, że przyjmują a po zatankowaniu już co innego. W UK też są niewielkie problemy bo chyba tylko jedna sieć respektuje. Gdybym miał gonić tylko na wyspy to radzę się zaopatrzyć w karty BP czy cokolwiek innego byle na wyspach obsługiwało inne stacje niż DKV. Co do reszty europy to DKV lub UTA bo inne rozwiazania to śmiech na sali. Niedawno miałem okazję jechać w duecie z kolegą (pozdrawiam serdecznie jesli tu bywa) i miał tylko kartę Shella. Całą drogę miał problemy aby trafić na stacje na których może tankować a trasa przebiegała przez: Hiszpanię, Francję, Wielką Brytanię i Irlandię. Przy każdym tankowaniu musiał zjechać z trasy by zatankować.
DKV faktycznie ma zabezpieczenie ale nie ma sie co dziwić skoro kwoty jakimi się obraca w przypadku 1 auta to w granicach 1500€ na miesiąc. Jednak nie widzę funkcjonowania bez niej.
Historyjka z Shell, w Hiszpanii, podjechałem na chyba AVIA czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie, ale coś co normalnie SHELKĄ płaciłem, stanąłem pod dystrybutorem, poszedłem do kasy pokazuję SHELKĘ i pytam się czy mogę nią płacić, otrzymałem info że tak oczywiście, no to ok, zalałem sobie za ok 100, więcej nie weszło, idę zadowolony do kasy, daję kartę i czekam, a tam Hiszpana tłucze w ten terminal ogląda kartę, daje mi żeby pin wprowadził, wprowadzam, nie pyta o km, ale ok niech mu będzie, odmowa, jedna druga trzecia, mówi że nie dział, ide do auta pokazuję mu kwitki z AVIA z żaby że działa, jeszcze dwie próby i pyta się czy mam inną kartę, mówię że niestety, są ale beż środków, pyta się o gotówkę, mówię że mam, ale może z 15 góra 20e, stwierdził ze to za mało, no to mówię że nich kombinuje, a ten że wzywa Policje bo nie chcę zapłacić, odpowiadam że spoko, nie ma problemu, tylko że zanim zacząłem się tankować byłem, pokazałem kartę i się pytałem czy jest taka możliwość, odpuścił, pyta się czy mogę sprawdzić czy mam więcej gotówki, mówię że sprawdzić zawsze możemy, ale wiem że nie mam, bo to ostatnie dni i już kończę trasę. Suma sumarum zapytał czy mu dam to co mam, wydłubałem z kieszeni coś ok 19e dostałem paragon na ok 100e za ponad 100l , pół godziny szarpania, ale jaka przy tym promocja
- aaddaammsskk
- Użytkownik
- Posty:38
- Rejestracja:31 sie 2014, o 14:30
- Lokalizacja:Gliwice
Re: Jaka karta paliwowa na UE
osobiscie polecam karty shella,trzeba tylko wiedziec jak z niej z glowa korzystac.a to strona shella,wpisujemy skad ruszamy i gdzie,mozemy wpisywac dowolna ilosc pkt posrednich i mamy jak na tacy podana cala trase ze wszystkimi stacjami na ktorych mozemy placic shellka..tak na marginesie w hiszpanii shelka placimy tylko na shellach.a to link na stronke
http://www.shell.pl/klienci-biznesowi/k ... VsPW9mZg==
http://www.shell.pl/klienci-biznesowi/k ... VsPW9mZg==
- Zoltek
- Użytkownik
- Posty:77
- Rejestracja:28 paź 2016, o 17:41
- Samochód:Renault Master
- Firma:ZolTrans
- Uprawnienia:T,B,B+E,C,C+E,KK,KO
- Lokalizacja:małopolskie
- Kontakt:
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Ja nie mówię, że shell jest zly tylko twierdzę, że w niektórych krajach i na niektórych trasach stacji jest bardzo mało i trzeba robić dodatkowe km aby zatankować. Dla mnie idealnym rozwiazaniem jest np DKV + Shell. A sama DKV też nie jest idealna bo są stacje które podaja na szyldach DKV jako obsługiwaną karte a w kasie albo od razu powiedzą, że jest inaczej albo dopiero po zatankowaniu. Do tego dochodzą jeszcze problemy po stronie terminala gdzie ani DKV ani karta płatnicza nie chcą przejść (karta płatnicza sprawdzona w UE i na innych stacjach działa).
- jacek
- Użytkownik
- Posty:21
- Rejestracja:14 wrz 2016, o 11:01
- Samochód:sprint-er
- Firma:yesc-o
- Uprawnienia:b
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Wolf, zatrudnij mnie, chętnie przygarnę kilka zaliczek
ps. w zyciu nie wzialem zaliczki w żadnej pracy
ps. w zyciu nie wzialem zaliczki w żadnej pracy
- papay69
- Użytkownik
- Posty:3
- Rejestracja:6 sty 2017, o 19:46
- Samochód:Master
- Firma:Ranczo
- Uprawnienia:A,B,C,C+E
Re: Jaka karta paliwowa na UE
Witam,
mam dwa auta i jak wiadomo zużycie na dwóch busach nie jest jakieś imponujące jeżeli chodzi o rozmowy w sprawie kart flotowych, poczytałem troche opinii użytkowników kart różnych operatorów, przeanalizowałem większość ofert, w tej chwili czekam na ofertę Lotos Biznes. Używam ich w kraju i mimo małej ilości stacji jestem generalnie zadowolony tzn. zbiorcza FV, rabat. Jeżeli chodzi o Europę (wstępnie podobnie zobaczymy jak dostanę konkretną ofertę) tzn. rabat + zbiorcza FV + zwrot zapłaconego VAT-u. Stąd moje pytanie:
ma ktoś, jakieś doświadczenia z kartami lotos-esso kard?
mam dwa auta i jak wiadomo zużycie na dwóch busach nie jest jakieś imponujące jeżeli chodzi o rozmowy w sprawie kart flotowych, poczytałem troche opinii użytkowników kart różnych operatorów, przeanalizowałem większość ofert, w tej chwili czekam na ofertę Lotos Biznes. Używam ich w kraju i mimo małej ilości stacji jestem generalnie zadowolony tzn. zbiorcza FV, rabat. Jeżeli chodzi o Europę (wstępnie podobnie zobaczymy jak dostanę konkretną ofertę) tzn. rabat + zbiorcza FV + zwrot zapłaconego VAT-u. Stąd moje pytanie:
ma ktoś, jakieś doświadczenia z kartami lotos-esso kard?