Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Witam uprzejmie
Mój szef uszczęśliwił nas dwoma nowymi Fiatami chłodniami do leków z agregatami Zanotti chłodząco grzejącymi. W obu od początku dzieją się cyrki, wywala błędy, odstawia maszynę, nie trzyma temperatury - w serwisie twierdzą, że "u nich jest ok". A nie jest, bo mój na drodze do Sofii padł całkowicie, a drugi w tym samym czasie, stojąc pod firmą na zasilaniu zewnętrznym także rzucił palenie
Czy może ktoś z Was jeździ takim nieszczęściem i ma pomysł, jak skłonić serwis do wydajniejszej pracy. ??
Miłego wieczoru !!
Mój szef uszczęśliwił nas dwoma nowymi Fiatami chłodniami do leków z agregatami Zanotti chłodząco grzejącymi. W obu od początku dzieją się cyrki, wywala błędy, odstawia maszynę, nie trzyma temperatury - w serwisie twierdzą, że "u nich jest ok". A nie jest, bo mój na drodze do Sofii padł całkowicie, a drugi w tym samym czasie, stojąc pod firmą na zasilaniu zewnętrznym także rzucił palenie
Czy może ktoś z Was jeździ takim nieszczęściem i ma pomysł, jak skłonić serwis do wydajniejszej pracy. ??
Miłego wieczoru !!
- Wolf
- Moderator
- Posty:1635
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
A macie możliwość wydruku ? jeśli nie to dołożyć i później jak nastąpi awaria z wydrukiem do serwisu.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
Tak, rejestrator mam podłączony cały czas, sęk w tym, że do rozładunku i tak muszę trzymać "właściwe" parametry,( nie wnikając, jak to robię Poza trasą ładowną tak będę robił. ale...
Draństwo wyświetla błędy "Prl" czyli niskiego ciśnienia i wyłącza agregat - widzę po spadkach napięcia, jak próbuje się włączać - i kicha. Aby było śmieszniej, po kilku - kilkunastu godzinach - jakby nigdy nic - wraca do normalnej pracy - chłodzi i grzeje. W serwisie w Rzeszowie stwierdzili, że pewnie gaz spierniczył, a oni nie mają R404. Z tym, że gdyby rzeczywiście nie było freonu, to maszyna nie wracała by do normalnej pracy... .
Nie byłoby problemu, gdyby coś zdechło jednoznacznie - padło i już. Tu jest loteria, tym bardziej wkurzająca, że ujawnia się głównie wtedy, gdy jesteśmy już w drodze...
Draństwo wyświetla błędy "Prl" czyli niskiego ciśnienia i wyłącza agregat - widzę po spadkach napięcia, jak próbuje się włączać - i kicha. Aby było śmieszniej, po kilku - kilkunastu godzinach - jakby nigdy nic - wraca do normalnej pracy - chłodzi i grzeje. W serwisie w Rzeszowie stwierdzili, że pewnie gaz spierniczył, a oni nie mają R404. Z tym, że gdyby rzeczywiście nie było freonu, to maszyna nie wracała by do normalnej pracy... .
Nie byłoby problemu, gdyby coś zdechło jednoznacznie - padło i już. Tu jest loteria, tym bardziej wkurzająca, że ujawnia się głównie wtedy, gdy jesteśmy już w drodze...
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
1. Błąd niskiego napięcia spowodowany jest zwykle uruchamianiem pojazdu przy włączonym sterowniku urządzenia. Spadek napięcia wychwytywany jest w związku z poborem prądu przez rozrusznik. Wyłączanie się urządzenia przed zgaszeniem silnika i włączanie po rozruchu powinno problem usunąć.
2.Błąd PRL mający charakter inny niż stały może wskazywać na konieczność wymiany filtra osuszacza (czynność zalecana przez producenta raz w roku). Jeżeli taka sytuacja ma miejsce wydajność chłodnicza urządzenia odbiega od parametrów fabrycznych.
W celu dokładnego omówienia sprawy proszę o kontakt telefoniczny 606774512 jestem też w stanie pomóc w znalezieniu kompetentnego serwisu w Pańskiej okolicy.
2.Błąd PRL mający charakter inny niż stały może wskazywać na konieczność wymiany filtra osuszacza (czynność zalecana przez producenta raz w roku). Jeżeli taka sytuacja ma miejsce wydajność chłodnicza urządzenia odbiega od parametrów fabrycznych.
W celu dokładnego omówienia sprawy proszę o kontakt telefoniczny 606774512 jestem też w stanie pomóc w znalezieniu kompetentnego serwisu w Pańskiej okolicy.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
Dzięki . Na razie z Zanottim się pożegnałem, teraz przy pracy Carrier Xarios... .
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
Czesc. Podepne sie pod temat. Mam zanottiego w iveco w izotermie. I chlopcy od agregatow polegli. Mianowicie przez 1h jest dobrze. Cisnienie po wysokiejbstronie w normie. Po 1h rosnie powyzej 30a i wyeala czynnik. Wymienione przewody po wysokiej stronie. Skraplacz wiateak skraplacza wiatrak parownika. Zawor rozprezny. Osuszacz. Olej wymieniony na najzadszy. Czy ktos mial cos podobnego?
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
U mnie tak było, wyrzucało PrH, okazało się, że przewody są pozatykane i taki syf w całej reszcie układu, że nie mogli spuścić gazu zaworem tylko po prostu przecięli przewody.
Ale piszesz,że u Ciebie przewody już wymienione..... qurcze,może otworzyć układ i czyścić,ile wlezie.. . Może jakieś śmieci krążą w rurkach i zatykają obieg ??
Ale piszesz,że u Ciebie przewody już wymienione..... qurcze,może otworzyć układ i czyścić,ile wlezie.. . Może jakieś śmieci krążą w rurkach i zatykają obieg ??
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
przewody nowe, skraplacz nowy, osuszacz nowy, kompresor nowy, układ płukany czysciutki na 100%
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
Elektronika?
Któryś czujnik głupieje ? Może podmienić płytę sterownika z innego egzemplarza ?
Któryś czujnik głupieje ? Może podmienić płytę sterownika z innego egzemplarza ?
Re: Agregaty Zanotti na Dukacie - problemy ??
Ludzie... nie ma co oszczędzać na agregacie. Często to co się przewozi hest droższe niż cały samochód z zabudową i agregatem. Ja od kilku lat używam tylko agregaty Thermo King serii V200 i V300. Ani razu mnie nie zawiodły! Dodatkowo mam serwis z częściami dostępnymi od ręki, a chłopaki zajmują się tylko agregatami, a nie jednocześnie np. naprawą samochodów a agregaty ot tak na doczepkę. Poza tym jakby cos sie dzialo to jest ochrona 24h na dobre 365dni w roku pod numerem thermo king assistance. Jak bedziecie kupowac agregat na busa to pamietajcie o tym... pazerny 2 razy traci.