Praca

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
oskarzzap95
Użytkownik
Użytkownik
Posty:30
Rejestracja:30 maja 2015, o 05:39
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zielona Góra, Lubuskie
Praca

Post autor: oskarzzap95 » 1 cze 2015, o 22:42

Witajcie,
Jestem nowy na tym forum, interesuje mnie praca busiarza. Jako, że skończyłem szkołę w kwietniu, i sądzę, że nacieszyłem się już czasem wolnym chciałbym rozpocząć karierę kierowcy. Na poczatek moim celem jest Bus do 3,5t. pozniej c+e.
Wysyłam CV do firm w okolicy jeśli tylko poszukują kierowcy, ale niestety odzewu zero od ponad miesiąca. Chciałbym Was zapytać jak zachęcić potencjalnego pracodawce do zwrócenia na mnie uwagi? Czym mogę go zachęcić, co mogę powiedzieć itp.
Bardzo mi zależy na takiej pracy, od zawsze chciałem jeździć, poza tym u mnie to rodzinne (dziadek, ojciec kierowcy). Jednak ja nie mam doświadczenia którego wszędzie wymagają, a jak je zdobyć jak nie przez pracę? ...
Proszę o jakieś rady,
pozdrawiam.

Awatar użytkownika
adi123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:3
Rejestracja:12 sie 2014, o 23:17
Uprawnienia:A1,B

Re: Praca

Post autor: adi123 » 4 cze 2015, o 20:36

Powiem ci kolego że ja też 10 miesięcy temu byłem w tej samej sytuacji co ty i szukałem pracy ok. 2 miesiące, dzwoniłem do różnych firm i każdy minimalne doświadczenie musi być! Ale w końcu się udało przez znajomego ojca który miał znajomego a ten znał gościa który miał kilka busików i potrzebował kierowcy na gwałt no i się udało i po dzień dzisiejszy szczęśliwie jeżdżę po EU :)
A ty pytałeś ojca albo dziadka o jakieś znajomości bo jak jeżdżą to może wiedzą coś ?
Ogólnie bez doświadczenia bardzo ciężko w tej branży :/

Awatar użytkownika
oskarzzap95
Użytkownik
Użytkownik
Posty:30
Rejestracja:30 maja 2015, o 05:39
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zielona Góra, Lubuskie

Re: Praca

Post autor: oskarzzap95 » 6 cze 2015, o 13:35