Dostawy do "dziwnych" klientów

Tutaj mozesz zadać pytanie zwiazane z transportem do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
michalbusiarz
Użytkownik
Użytkownik
Posty:26
Rejestracja:1 wrz 2016, o 22:34
Samochód:Fiat Ducato 3.0
Firma:Podwykonawca Lays
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Siedlce
Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: michalbusiarz » 25 lis 2016, o 23:23

Witam !
Zdarzało się wam robić dostawy towaru do klientów którzy wydzwaniali pytając się o wasze położenie itp. ?

Awatar użytkownika
Iglak
Użytkownik
Użytkownik
Posty:325
Rejestracja:11 lis 2014, o 19:50
Samochód:Superb
Firma:Własna
Uprawnienia:A, B
Lokalizacja:Łódź

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: Iglak » 26 lis 2016, o 07:58

Pytasz...pewnie :D jak miałem ze sobą sprzet medyczny to nie dosc ze dostali wtyczke od gps'a to dzwonili do mnie co 2-3h z zapytaniem jak mi idzie i czy wszystko aby napewno jest ok
Z każdym dniem rośnie liczba osób które mogą mnie pocałować w dupe!

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1636
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: Wolf » 26 lis 2016, o 20:40

michalbusiarz pisze:Witam !
Zdarzało się wam robić dostawy towaru do klientów którzy wydzwaniali pytając się o wasze położenie itp. ?
bardzo często mamy takie sytuacje, aczkolwiek ostatnio doszło do tego że zbeształem z błotem kobietę, mieliśmy odebrać ładunek o 16 i dostarczyć bezpośrednio najszybciej jak się da, zlecenie przyjęliśmy o godzinie 9 rano, a o 12 dostaliśmy zapytanie o położenie aut ???, gdzie jest i o której będzie na załadunku, piany dostałem, oddzwoniłem i delikatnie mówiąc przekazałem co myślę o sytuacji.

Awatar użytkownika
0liwski
Moderator
Moderator
Posty:322
Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
Uprawnienia:B, C
Lokalizacja:POMORSKIE

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: 0liwski » 27 lis 2016, o 12:56

Wolf pisze:
michalbusiarz pisze:Witam !
Zdarzało się wam robić dostawy towaru do klientów którzy wydzwaniali pytając się o wasze położenie itp. ?
bardzo często mamy takie sytuacje, aczkolwiek ostatnio doszło do tego że zbeształem z błotem kobietę, mieliśmy odebrać ładunek o 16 i dostarczyć bezpośrednio najszybciej jak się da, zlecenie przyjęliśmy o godzinie 9 rano, a o 12 dostaliśmy zapytanie o położenie aut ???, gdzie jest i o której będzie na załadunku, piany dostałem, oddzwoniłem i delikatnie mówiąc przekazałem co myślę o sytuacji.
Nie możemy sobie tak pozwalać na głowę wchodzić... jeszcze trochę to będą chcieli mieć wgląd w całą trasę transportu on-line :evil:
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu... ;)

Awatar użytkownika
wiatr w plecy
Użytkownik
Użytkownik
Posty:57
Rejestracja:22 lis 2014, o 00:45
Samochód:Master
Uprawnienia:a,b.c.t

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: wiatr w plecy » 27 lis 2016, o 13:58

..Panowie nie odbierajcie telefonów w takich sytuacjach...bo po co.. długi temat ..ale znam gościa który zawsze odpowiada po odebraniu telefonu tak ; Ksiądz Grzegorz parafia Katy Wrocławski ..w czym moge synu pomóc...zawsze rozłączają się .. drugi przykład .. Agencja towarzyska w czym pomóc .. a jak kobieta dzwoni ..Agencja męska w czym Pani pomóc..itp

Awatar użytkownika
niedzwiedz123
Użytkownik
Użytkownik
Posty:160
Rejestracja:27 lut 2016, o 12:02

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: niedzwiedz123 » 27 lis 2016, o 18:13

Klient ma prawo wiedziec co sie dzieje z jego przesylka. Koniec tematu

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1636
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Dostawy do "dziwnych" klientów

Post autor: Wolf » 27 lis 2016, o 19:45

niedzwiedz123 pisze:Klient ma prawo wiedziec co sie dzieje z jego przesylka. Koniec tematu
Ale bez przegięcia, co poniektórzy wymagają sms z odległością oraz czasem dojazdu co 30 minut, a my jako kierowcy jadąc po mieście dostajemy sms z nakazem podania lokalizacji bo jak nie to coś tam, oczywiście masz rację, ale wszytko w granicach przyzwoitości, czy DHL, UPS DPD, czy którykolwiek inny komercyjny kurier podaje swoją lokalizację co 15 minut ?, ależ oczywiście że nie, klient wie że przesyłka została odebrana od nadawcy, jest w trakcie transportu, że przesyłka została dostarczona, wg mnie to wystarczy, a nie co chwile sms "proszę o podanie odległości do rozładunku oraz czasu przyjazdu", niech zapłacą stawkę co najmniej 1e za km i wtedy niech wymyślają, anie stawka 1/3 albo 1/4 normalnej a wymogi z kosmosu.

Ps. ostatnim razem jak przewoziłem przesyłkę monitorowaną sms, na każdy sms odpisywałem że ze względu bezpieczeństwa zjechałem na najbliższy parking w celu udzielenia odpowiedzi, a przez to przesyłka nie dojedzie w wyznaczonym czasie, oczywiście ściemniałem, kiedyś z kolei jak mi kobieta wydzwaniałe za ile dojade i czemu to tak długo trwa, wysłałem jej mms ze zdjęciem zegarów na których miałem 170, i napisałem że sorry po drodze plandeką i tak szybciej juz się nie da a jako mały przewoxnik nie posiadamy dostepu do teleportera, a poźniej wogóle przestałem odbierać telefony, oczywiście po rozładunku dostali info ze towar dostarczony

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pytania i odpowiedzi”