"Weekendy", jeszcze nie spotkałem sytuacji żeby auto "które pracowało wczoraj, dziś nie odpaliło"polskachiny3godziny pisze:Może trochę nie na temat ale.....
od 7-9 miesięcy robię po 300-700 km dziennie od pon-pt )5 x w tygodniu mniej niż 500km średnio wychodzi.
Dużo siedzę po parkingach i gram
Counter Strike oraz inne gry.
Nie potrzebuję drugiego akumulatora, nie przepalam auta co 30 minut.
Podłączony mam miernik poziomu pałera w akumulatorze i kiedy spadnie odpalam auto.
Spalanie średnie nie wzrasta więcej jak 0.1 w ciągu 2 dni na parkingu (zimą).
Nie rozumiem lub może nie jestem wtajemniczony co używacie w autach, że Wam tak prąd ucieka.
POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Niestety, ale ja trafiłem na kilka modeli " alarmów ", które trąbiły wtedy, kiedy napięcie i tak spadło poniżej normy. Dlatego im nie wierzę. Wolę sam pamiętać o odpaleniu co jakiś czas...
- detectivus
- Użytkownik
- Posty:164
- Rejestracja:27 lis 2016, o 14:00
- Samochód:Iveco Daily Hi-Matic
- Uprawnienia:B+E, C
- Lokalizacja:Wołomin
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Dokładnie mam takie same, może z tym budzeniem trupa to kwestia do negocjacji, ale jak najbardziej jest alarm który się słyszydetectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Ha !!!detectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Chłopie Złoty
Tego właśnie mi trzeba !!
Dzięki za linkę, w poniedziałek daję szefom do myślenia. Jak sami nie kupią, to zamówię na własny użytek.
Miłego dnia !!
- Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Jarek, tylko jeśli masz spanie u góry to musisz go tam wstawić, inaczej nie usłyszysz, a z drugiej strony masz już kable przeciągnięte, bo przecież zapalniczka jest bezpośrednio pod aku podpiętajarekvolvo pisze:Ha !!!detectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Chłopie Złoty
Tego właśnie mi trzeba !!
Dzięki za linkę, w poniedziałek daję szefom do myślenia. Jak sami nie kupią, to zamówię na własny użytek.
Miłego dnia !!
- jarekvolvo
- Moderator
- Posty:917
- Rejestracja:21 lis 2015, o 21:22
- Samochód:Transit,Master,Ducat
- Uprawnienia:AB
Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?
Z tym nie będzie problemu. I do czujnika w chłodni będzie bliżej