W bardzo prosty sposób można pozbyć się automatycznego wyłączenia gniazd elektrycznych które znajdują się w kabinie masterki.
Wystarczy wyjąc duży przekaźnik i zmostkować dwa duże piny. Przekaźnik znajduje się w kabinie kierowcy tam gdzie są bezpieczniki. Chodzi o przekaźnik który jest na samej górze.
Rozwiązanie te ma wadę polegającą na pozostawieniu zasilania na wentylatorze w kabinie.
Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
Kolego, możesz dać zdjęcia gdzie, który dokładnie trzeba zmostkować?
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
Jeśli poradzisz sobie z mostkowaniem nóżek przekaźnika , to czy nie lepiej podłączyć dodatkowe gniazda bezpośrednio z akumulatora ?
- dawid781
- Posty:145
- Rejestracja:24 sie 2014, o 22:10
- Samochód:Citroen Jumper
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:RLE
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
Nie zapominając rzecz jasna o bezpiecznikupiurko pisze:Jeśli poradzisz sobie z mostkowaniem nóżek przekaźnika , to czy nie lepiej podłączyć dodatkowe gniazda bezpośrednio z akumulatora ?
Dogodzić wszystkim się nie da ale wszystkich wkurw...ć to już żaden problem.
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
Oczywista oczywistość , myślałem o podwójnym gnieździe razem z bezpiecznikiem 10A- chyba ,
- kajos
- Użytkownik
- Posty:86
- Rejestracja:21 lut 2015, o 00:06
- Samochód:Pastuch
- Firma:ujowa
- Uprawnienia:wszystkie
- Lokalizacja:Chodzież
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
troche odgrzewam kotleta ale...
kolega nie wspomnial w 1 poscie ze jak sie zmostkuje ten przekaznik to dmuchawe trzeba wylaczac bo bedzie pracowac caly czas
a majac wlaczona na 1 biegu nie slychac jej,a przez to zostawiajac na noc tak wlaczona wydoi ako
zdarzylo mi sie nie raz jak jechalem nie swoim autem a bylo wlasnie ta zmostowane
kolega nie wspomnial w 1 poscie ze jak sie zmostkuje ten przekaznik to dmuchawe trzeba wylaczac bo bedzie pracowac caly czas
a majac wlaczona na 1 biegu nie slychac jej,a przez to zostawiajac na noc tak wlaczona wydoi ako
zdarzylo mi sie nie raz jak jechalem nie swoim autem a bylo wlasnie ta zmostowane
- BUŻKA
- Użytkownik
- Posty:1
- Rejestracja:8 sie 2015, o 22:36
- Samochód:OPEL MOVANO
- Uprawnienia:A,B,C,C+E
- Lokalizacja:Sadoleś/Sadowne
Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master
koledzy ten sam sposób można zastosować w OPLU MOVANO....?