Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

W tym dziale znajdziesz poradniki związane m.in z prawidłowy zabezpieczeniem ładunku, bezpieczeństwem podczas ładunku itp.
Awatar użytkownika
mario535
Użytkownik
Użytkownik
Posty:3
Rejestracja:1 cze 2014, o 18:59
Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: mario535 » 17 lis 2014, o 17:05

W bardzo prosty sposób można pozbyć się automatycznego wyłączenia gniazd elektrycznych które znajdują się w kabinie masterki.
Wystarczy wyjąc duży przekaźnik i zmostkować dwa duże piny. Przekaźnik znajduje się w kabinie kierowcy tam gdzie są bezpieczniki. Chodzi o przekaźnik który jest na samej górze.
Rozwiązanie te ma wadę polegającą na pozostawieniu zasilania na wentylatorze w kabinie.

Awatar użytkownika
mateusz16
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:21 wrz 2014, o 20:10
Samochód:Renault Master
Uprawnienia:B

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: mateusz16 » 17 lis 2014, o 21:34

Kolego, możesz dać zdjęcia gdzie, który dokładnie trzeba zmostkować?

Awatar użytkownika
piurko
Użytkownik
Użytkownik
Posty:95
Rejestracja:5 sty 2014, o 00:20
Samochód:Master III
Uprawnienia:A,B

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: piurko » 28 lis 2014, o 21:32

Jeśli poradzisz sobie z mostkowaniem nóżek przekaźnika , to czy nie lepiej podłączyć dodatkowe gniazda bezpośrednio z akumulatora ?

Awatar użytkownika
dawid781
Posty:145
Rejestracja:24 sie 2014, o 22:10
Samochód:Citroen Jumper
Uprawnienia:B
Lokalizacja:RLE

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: dawid781 » 28 lis 2014, o 22:54

piurko pisze:Jeśli poradzisz sobie z mostkowaniem nóżek przekaźnika , to czy nie lepiej podłączyć dodatkowe gniazda bezpośrednio z akumulatora ?
Nie zapominając rzecz jasna o bezpieczniku ;)
Obrazek

Dogodzić wszystkim się nie da ale wszystkich wkurw...ć to już żaden problem.

Awatar użytkownika
piurko
Użytkownik
Użytkownik
Posty:95
Rejestracja:5 sty 2014, o 00:20
Samochód:Master III
Uprawnienia:A,B

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: piurko » 29 lis 2014, o 00:10

Oczywista oczywistość , myślałem o podwójnym gnieździe razem z bezpiecznikiem 10A- chyba ,

Awatar użytkownika
kajos
Użytkownik
Użytkownik
Posty:86
Rejestracja:21 lut 2015, o 00:06
Samochód:Pastuch
Firma:ujowa
Uprawnienia:wszystkie
Lokalizacja:Chodzież

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: kajos » 18 cze 2015, o 11:34

troche odgrzewam kotleta ale...
kolega nie wspomnial w 1 poscie ze jak sie zmostkuje ten przekaznik to dmuchawe trzeba wylaczac bo bedzie pracowac caly czas
a majac wlaczona na 1 biegu nie slychac jej,a przez to zostawiajac na noc tak wlaczona wydoi ako
zdarzylo mi sie nie raz jak jechalem nie swoim autem a bylo wlasnie ta zmostowane :evil:

Awatar użytkownika
BUŻKA
Użytkownik
Użytkownik
Posty:1
Rejestracja:8 sie 2015, o 22:36
Samochód:OPEL MOVANO
Uprawnienia:A,B,C,C+E
Lokalizacja:Sadoleś/Sadowne

Re: Zasilanie gniazd- Wyłączenie trybu ekonomicznego Master

Post autor: BUŻKA » 8 sie 2015, o 23:00

koledzy ten sam sposób można zastosować w OPLU MOVANO....?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”