POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

W tym dziale znajdziesz poradniki związane m.in z prawidłowy zabezpieczeniem ładunku, bezpieczeństwem podczas ładunku itp.
Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty: 1441
Rejestracja: 18 lis 2013, o 11:18
Samochód: Fiat Ducato
Firma: PHU
Uprawnienia: B
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: Wolf » 7 kwie 2018, o 07:48

polskachiny3godziny pisze:Może trochę nie na temat ale.....
od 7-9 miesięcy robię po 300-700 km dziennie od pon-pt )5 x w tygodniu mniej niż 500km średnio wychodzi.
Dużo siedzę po parkingach i gram :-)
Counter Strike oraz inne gry.

Nie potrzebuję drugiego akumulatora, nie przepalam auta co 30 minut.
Podłączony mam miernik poziomu pałera w akumulatorze i kiedy spadnie odpalam auto.

Spalanie średnie nie wzrasta więcej jak 0.1 w ciągu 2 dni na parkingu (zimą).

Nie rozumiem lub może nie jestem wtajemniczony co używacie w autach, że Wam tak prąd ucieka.
"Weekendy", jeszcze nie spotkałem sytuacji żeby auto "które pracowało wczoraj, dziś nie odpaliło"

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty: 779
Rejestracja: 21 lis 2015, o 21:22
Samochód: Transit,Master,Ducat
Uprawnienia: AB

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: jarekvolvo » 18 kwie 2018, o 00:21

Niestety, ale ja trafiłem na kilka modeli " alarmów ", które trąbiły wtedy, kiedy napięcie i tak spadło poniżej normy. Dlatego im nie wierzę. Wolę sam pamiętać o odpaleniu co jakiś czas...

Awatar użytkownika
detectivus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 161
Rejestracja: 27 lis 2016, o 14:00
Samochód: Iveco Daily Hi-Matic
Uprawnienia: B+E, C
Lokalizacja: Wołomin

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: detectivus » 21 kwie 2018, o 13:56

Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty: 1441
Rejestracja: 18 lis 2013, o 11:18
Samochód: Fiat Ducato
Firma: PHU
Uprawnienia: B
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: Wolf » 21 kwie 2018, o 17:01

detectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Dokładnie mam takie same, może z tym budzeniem trupa to kwestia do negocjacji, ale jak najbardziej jest alarm który się słyszy ;)

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty: 779
Rejestracja: 21 lis 2015, o 21:22
Samochód: Transit,Master,Ducat
Uprawnienia: AB

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: jarekvolvo » 21 kwie 2018, o 17:10

detectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Ha !!!
Chłopie Złoty :D :D
Tego właśnie mi trzeba !!
Dzięki za linkę, w poniedziałek daję szefom do myślenia. Jak sami nie kupią, to zamówię na własny użytek.
Miłego dnia !!

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty: 1441
Rejestracja: 18 lis 2013, o 11:18
Samochód: Fiat Ducato
Firma: PHU
Uprawnienia: B
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: Wolf » 21 kwie 2018, o 17:47

jarekvolvo pisze:
detectivus pisze:Tu i ja się wypowiem.
Jarku, Kolega ma rację, Warszawska firma JS Elektronik oferuje takie konfigurowalne woltomierze z alarmem wpinane bezpośrednio w instalacji a nie do gniazdka. Kupiłem takie cudo za ~55 zł.
Można ustawić progi napięcia min i max. Ja mam na ten przykład min na 11.7V. Alarm trupa by obudził.
O tu proszę:
http://www.jsel.pl/home/sub/PL,116,wolt ... chodo.html
Ja mam model VS2Ma.
Planuje jeszcze kupić ten z termometrem i wsadzić sondę do chłodni co bym nie musiał przy niedużej różnicy nastawy chłodnia-dwór spać zawsze na silniku.
Ha !!!
Chłopie Złoty :D :D
Tego właśnie mi trzeba !!
Dzięki za linkę, w poniedziałek daję szefom do myślenia. Jak sami nie kupią, to zamówię na własny użytek.
Miłego dnia !!
Jarek, tylko jeśli masz spanie u góry to musisz go tam wstawić, inaczej nie usłyszysz, a z drugiej strony masz już kable przeciągnięte, bo przecież zapalniczka jest bezpośrednio pod aku podpięta

Awatar użytkownika
jarekvolvo
Moderator
Moderator
Posty: 779
Rejestracja: 21 lis 2015, o 21:22
Samochód: Transit,Master,Ducat
Uprawnienia: AB

Re: POWER BANK czy kable, oto jest pytanie?

Post autor: jarekvolvo » 21 kwie 2018, o 18:00

Z tym nie będzie problemu. I do czujnika w chłodni będzie bliżej ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Poradniki”