Teraz jest 27 cze 2017, o 05:31


Czas pracy w UE - KONTROLLBUCH

W tym dziale znajdziesz poradniki związane m.in z prawidłowy zabezpieczeniem ładunku, bezpieczeństwem podczas ładunku itp.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Zoltek

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): 28 paź 2016, o 17:41
  • Lokalizacja: małopolskie
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Renault Master
  • Firma: ZolTrans
  • Uprawnienia: T,B,B+E,C,C+E,KK,KO

Re: Czas pracy w UE - KONTROLLBUCH

Post26 sty 2017, o 15:59

Nie ma w przepisie mowy o 11 godzinach jazdy. Dwa razy w tygodniu możesz wydłużyć do 10 godzin jazdy czyli: 4.5 godziny jazdy, 45 minut pauza, 4.5 godziny jazdy, 45 minut pauza, 1 godzina jazdy. Natomiast wszystko powyżej jest niezgodne z przepisami. Wiadomo na dużych jest tachograf to tam dochodzą jeszcze inne istotne rzeczy, których na busie raczej nie wykorzystasz.
Offline
Avatar użytkownika

orys

  • Posty: 604
  • Dołączył(a): 19 sie 2014, o 02:13
  • Podziękował : 138 razy
    Otrzymał podziękowań: 107 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B, C, Level D AFS,

Re: Czas pracy w UE - KONTROLLBUCH

Post31 sty 2017, o 23:48

0liwski napisał(a):Twój trolling kończy się tym, że raz piszesz o prawie niemieckim w Belgii w 1944 a innym razem w 1945... Więc zdecyduj się.
Bo internetowych e-fighterów mamy nadpodaż...


Sorry, jakbym wiedział, że będziesz latał po internecie i porównywał czy za każdym razem opowiedziałem tą historię identycznie, to bym sobie nagrał tą rozmowę i transkrypt zrobił :)

Do tego jak będziesz tak romantycznie podskakiwał w dyskusjach z niemieckimi służbami... to licz się z aresztem 12 h...i wtedy dalej pisz takie banialuki po forach.


Ale Ty wiesz, że ja mam absolutnie w dupie to, że Ty mi nie wierzysz? :-) Wiem jak było.

A co do kontaktów z Niemieckimi służbami, podbnie jak z Brytyjskimi to ja mam jeną zasadę:
- uprzejmie, konkretnie i prawdziwie.
Jeśli mam za uszami - to uczciwie mówię, bo nie bedę robił z siebie wariata idąc w zapartę.
Jesli jestem pewien swojego - to uprzejmie i konkretnie tłumaczę dlaczego.
A jeśli da się okrasić humorem, to tylko lepiej.

Skutek? 10 lat zawodowej jazdy po UK + jakieś 3 lata busem po całej Europie - ZERO mandatów za jakiekolwiek rzeczy inne niż prędkość, czyste konto.

I nie trudź się z odpowiadaniem i udowadnianiem mi że zmyślam, bo, jak już pisałem, mam w dupie czy mi uwierzysz czy nie, a i tak mi nie udowodnisz, bo ja Tam byłem wtedy a Ty nie.

jak nie masz ostatnich 28 dni... to masz mieć "urlopówkę" od firmy że w 28 dniach poprzedzających wyjazd nie jeździłeś. Jeśli firma ci nie da tych 28 poprzednich....pokazujesz im swoje plecy i odchodzisz


Życzę powodzenia w otrzymaniu urlopówki od firmy brytyjskiej :)

Oczywiście dobrze jest mieć jakieś potwierdzenie, bo Niemcy próbują tego wymagać, ale jeśli nie jeździłeś po Niemczech od miesiąca, to nie mają prawa. Dlatego mi zawsze wystarczał list od firmy - na papierze firmowym, mówiący że rozpocząłem pracę wtedy a wtedy po minimum 48h okresie odpoczynku. I NIGDY nikt w firmie nie miał żadnych problemów kiedy legitymizował się tym listem.
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

salcesonzjajkiem

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 lut 2017, o 21:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B

Re: Czas pracy w UE - KONTROLLBUCH

Post25 lut 2017, o 17:56

Witam. Ile przerwy jest wymagane po 9h jazdy przez niemcy?
Na zaladunku/rozladunku zaznaczam lozko czy kwadracik?
Poprzednia strona

Powrót do Poradniki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron