Wynagrodzenie

Przepisy dotyczące transportu drogowego do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
speed_cars
Użytkownik
Użytkownik
Posty:4
Rejestracja:12 mar 2014, o 10:41
Samochód:Renault Master
Uprawnienia:B, C, C+E
Wynagrodzenie

Post autor: speed_cars » 30 kwie 2014, o 14:51

Witam, mam pytanie, czy to jest zgodnie z prawem jeżeli pracodawca płaci od kilometra ? Wiem że jeżeli jestem zatrudniony jako kierowca który jeździ zagranicą to przysługują mi diety.

Awatar użytkownika
adikson1
Użytkownik
Użytkownik
Posty:12
Rejestracja:26 kwie 2014, o 23:04
Samochód:Fiat Ducato 3.0
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Chorzów

Re: Wynagrodzenie

Post autor: adikson1 » 3 maja 2014, o 13:02

pracodawca Ci powie, że dietę masz wliczoną w kilometrówkę, pytanie jeszcze czy ktoś płaci postojowe, bo to też różnie bywa

Awatar użytkownika
morus312
Posty:18
Rejestracja:6 gru 2013, o 17:19
Samochód:Renault Master
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Bielawa

Re: Wynagrodzenie

Post autor: morus312 » 3 maja 2014, o 18:25

No nie wiem czy może być dieta wliczona w kilometrówkę... ponieważ pracujesz na akord, a wysokość diety jest z góry założona, ale nie jestem pewny tego. Ale dieta powinna Ciebie obowiązywać i w ruchu międzynarodowym to nawet fajna sumka. Ale czekaj na odpowiedź kogoś bardziej obeznanego w kruczkach prawniczych :D Pzdr!

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty:1635
Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
Samochód:Fiat Ducato
Firma:PHU
Uprawnienia:B
Lokalizacja:Zachodniopomorskie

Re: Wynagrodzenie

Post autor: Wolf » 3 maja 2014, o 21:41

A czy świadectwo kwalifikacji, badania i kartę kierowcy posiadasz że żądasz takich praw jak zawodowi kierowcy którzy na swoje uprawnienia wydali po minimum 12tyś i co pięć lat wydają 5tyś a ty jednorazowo 2tyś, szacun dla tego kto z busiarzy ma dietę, jak do tej pory nie spotkałem ani jednego. My jak psy bez snu robimy po 2tyś km na dobę licząc przejechane km.

Awatar użytkownika
adikson1
Użytkownik
Użytkownik
Posty:12
Rejestracja:26 kwie 2014, o 23:04