Teraz jest 18 wrz 2018, o 17:53


Problem z Firmą

Przepisy dotyczące transportu drogowego do 3,5 DMC
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Dychu

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 11:44
  • Podziękował : 106 razy
    Otrzymał podziękowań: 89 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Master Wejkama
  • Uprawnienia: B,C,C+E, ADR, HDS

Re: Problem z Firmą

Post16 gru 2017, o 22:14

Wolf napisał(a):
Z jednej strony masz rację, ale niestety popatrz na ogólny zarys sytuacji, wszystkie busy są traktowane jako auta o ładowności 1500kg, taki jest wymóg jazdy "pod spedycją", kolejna kwestia to deklaracja załadowcy, nie raz ładunek miał wynosić 1200kg a na załadunku okazało się że 2100, kwestia stawek tutaj uważam że jest to indywidualna kwestia przewoźnika za ile chce jeździć, wiem na pewno że jazd "pod spedycją" to totalna porażka, do tej pory nie potrafię zrozumieć w jaki sposób oni liczą km, na własnym przykładzie trasa z IT do DE jechałem wg navi i miałem przejechane ponad 200 km więcej niż wg spedycji, ogólnie potrafi być różnica nawet 40%


Wolfie, spedycje płacą po mapach googla a więc 2D a my jeździmy po drogach 3D czyli wzniesieniach, górach itd., i to żadna nowość, wszyscy o tym wiedzą ale wszystkie spedycje nas w taki sposób 2D, 3D dymają i to właśnie stąd te różnice.
Offline
Avatar użytkownika

Wolf

Moderator

Moderator

  • Posty: 1301
  • Dołączył(a): 18 lis 2013, o 11:18
  • Lokalizacja: Zachodniopomorskie
  • Podziękował : 410 razy
    Otrzymał podziękowań: 217 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Fiat Ducato
  • Firma: PHU
  • Uprawnienia: B

Re: Problem z Firmą

Post17 gru 2017, o 10:31

Dychu napisał(a):
Wolf napisał(a):
Z jednej strony masz rację, ale niestety popatrz na ogólny zarys sytuacji, wszystkie busy są traktowane jako auta o ładowności 1500kg, taki jest wymóg jazdy "pod spedycją", kolejna kwestia to deklaracja załadowcy, nie raz ładunek miał wynosić 1200kg a na załadunku okazało się że 2100, kwestia stawek tutaj uważam że jest to indywidualna kwestia przewoźnika za ile chce jeździć, wiem na pewno że jazd "pod spedycją" to totalna porażka, do tej pory nie potrafię zrozumieć w jaki sposób oni liczą km, na własnym przykładzie trasa z IT do DE jechałem wg navi i miałem przejechane ponad 200 km więcej niż wg spedycji, ogólnie potrafi być różnica nawet 40%


Wolfie, spedycje płacą po mapach googla a więc 2D a my jeździmy po drogach 3D czyli wzniesieniach, górach itd., i to żadna nowość, wszyscy o tym wiedzą ale wszystkie spedycje nas w taki sposób 2D, 3D dymają i to właśnie stąd te różnice.


No popatrz, popatrz, tylko jakim cudem jak liczę trasę z map google, dla przykładu auto powinno zrobić 2000 to auto robi od 1900 do 2100,tutaj różnica bywa średni na poziomi 2,5%, a jak kierowca ogarnięty to czasami bokami turystycznie pojedzie i mniej km zrobi, jazda dla spedycji to odchyły na poziomie 15-25%
Offline
Avatar użytkownika

Dychu

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 11:44
  • Podziękował : 106 razy
    Otrzymał podziękowań: 89 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Master Wejkama
  • Uprawnienia: B,C,C+E, ADR, HDS

Re: Problem z Firmą

Post17 gru 2017, o 10:58

Nie mam pojęcia jakim cudem robisz 1.900 km jak google pokazuje 2.000 km, widocznie jesteś lepszy ode mnie i robisz to inaczej, ja takich opcji nie odkryłem a polnymi dróżkami nie mam czasu się przebijać bo wszędzie jest panika i szybko, szybko a więc polne dróżki odpadają.
Offline
Avatar użytkownika

Wolf

Moderator

Moderator

  • Posty: 1301
  • Dołączył(a): 18 lis 2013, o 11:18
  • Lokalizacja: Zachodniopomorskie
  • Podziękował : 410 razy
    Otrzymał podziękowań: 217 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Fiat Ducato
  • Firma: PHU
  • Uprawnienia: B

Re: Problem z Firmą

Post17 gru 2017, o 13:23

Dychu napisał(a):Nie mam pojęcia jakim cudem robisz 1.900 km jak google pokazuje 2.000 km, widocznie jesteś lepszy ode mnie i robisz to inaczej, ja takich opcji nie odkryłem a polnymi dróżkami nie mam czasu się przebijać bo wszędzie jest panika i szybko, szybko a więc polne dróżki odpadają.


:) Bardzo Prosta kwestia, przez ostatni miesiąc robiliśmy stałą trasę Szczecin Hamburg dzień w dzień TT wymagane 6h wg google https://goo.gl/maps/nDTzw1ERTZ92 409km 4:01h jazdy, własna trasa wg google https://goo.gl/maps/SBTReTaBcSnbokami 349km 4:55h jazdy tak z teorii, w praktyce jedna i druga trasa ok 5h jazdy, z tym że nasza bez nerwów i korków, a 60 km różnicy, i powrót na pusto teoretycznie w tygodniu 10 takich tras, czyli zamiast 4090km, robiliśmy 3490km, co dalej, autostrada fajna bo co ? bo można gonić, bo trzeba szybko bo wstyd za tirami lub żeby cię wyprzedzały, skutek 11,8l, jazda bokiem, drogi puste, ruch minimalny jazda spokojna, średnie 10,5, licząc dalej trasa "szybsza" 482,62L ON, nasz trasa 366,45L ON, co tam bagatela 116,17l - prawie zbiornik paliwa w tygodniu do przodu 4 tygodnie takiej jazdy i mamy 465 l oszczędności, co daje prawie 2000 zł w kieszeni oszczędności, to prawie rata za auto.

A do tych wszystkich co mówią że szef im paliwa nie liczy, to uwierzcie że liczy i to bardzo skrupulatnie.

Za ten post autor Wolf otrzymał podziękowanie od
jarekvolvo(17 gru 2017, o 14:59)
Ocena:5.26%
 
Offline
Avatar użytkownika

Dychu

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 756
  • Dołączył(a): 21 cze 2017, o 11:44
  • Podziękował : 106 razy
    Otrzymał podziękowań: 89 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Master Wejkama
  • Uprawnienia: B,C,C+E, ADR, HDS

Re: Problem z Firmą

Post17 gru 2017, o 17:58

Teraz Wilku wyjaśniłeś mi to w klasyczny sposób i do mnie dotarło :-). Dzięki wielkie, zaczynam pobierać nauki u Ciebie bo to pewnie przyda mi się w przyszłym roku :-).
Poprzednia strona

Powrót do Przepisy prawne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość