Przepisy dotyczące transportu drogowego do 3,5 DMC
-
STI
- Użytkownik
- Posty:189
- Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
- Samochód:DOBRY
- Uprawnienia:A,B,C
Re: KABOTAŻ FRANCJA
Post
autor: STI » 27 lis 2016, o 23:53
0liwski pisze:STI pisze: Panowie transportowcy czego za przeproszeniem qrwa nie rozumiecie?????
STI...
nie nadymaj się tak, ani nie przeklinaj tu....bo słomka z butów ci wyskoczy jeszcze.
Tylko ja panie oliwski odpowiadam na zadane pytanie,nie gdybam jak ty...bo ja i moja słoma w butach zna POSTAWOWE przepisy które obowiązują w transporcie
Przenieś się pan na forum Pudelka,bo forum branżowe to dla pana za wysokie progi.
-
0liwski
- Moderator
- Posty:322
- Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
- Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
- Uprawnienia:B, C
- Lokalizacja:POMORSKIE
Post
autor: 0liwski » 31 gru 2016, o 01:42
STI pisze:0liwski pisze:STI pisze: Panowie transportowcy czego za przeproszeniem qrwa nie rozumiecie?????
STI...
nie nadymaj się tak, ani nie przeklinaj tu....bo słomka z butów ci wyskoczy jeszcze.
Tylko ja panie oliwski odpowiadam na zadane pytanie,nie gdybam jak ty...
Chłopczyku STI.... zarówno ja jak i kolega WOLF poprosiliśmy o wykładnię prawa... nie otrzymaliśmy jej... twoje gdybania chłopczyku sa w tej materii zwykłym trollingiem... Więc jeśli twoje trollowanie nazywasz wiedzą branżową, to może faktycznie poszukam twoich postów na pudelku, skoro tak zachwalasz...
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu...
-
STI
- Użytkownik
- Posty:189
- Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
- Samochód:DOBRY
- Uprawnienia:A,B,C
Post
autor: STI » 31 gru 2016, o 09:53
To, że ty oliwski jesteś debil nie znaczy ,że Wolf też...
Jednak tumanie chcesz to masz (dziś dzień dobroci) : rozporządzenie (WE) 1071/2009 i rozporządzenie (WE) 1072/2009 z późniejszymi zmianami.
Teraz możesz poprosić kogoś mądrzejszego od siebie ( łatwizna) ,znajdzie ci co trzeba i gdzie trzeba,oraz z wielkim trudem wytłumaczy.
-
0liwski
- Moderator
- Posty:322
- Rejestracja:30 wrz 2016, o 23:23
- Samochód:KILKA...Sp.z.o.o.
- Uprawnienia:B, C
- Lokalizacja:POMORSKIE
Post
autor: 0liwski » 31 gru 2016, o 11:56
STI pisze:To, że ty oliwski jesteś debil nie znaczy ,że Wolf też...
Jednak tumanie chcesz to masz (dziś dzień dobroci) : rozporządzenie (WE) 1071/2009 i rozporządzenie (WE) 1072/2009 z późniejszymi zmianami.
Teraz możesz poprosić kogoś mądrzejszego od siebie ( łatwizna) ,znajdzie ci co trzeba i gdzie trzeba,oraz z wielkim trudem wytłumaczy.
...no chłopczyku.... za takie odzywki to ci się należy permanentny wypad z tego forum... o co zresztą teraz zawnioskuję do adminów.
A na przyszłość chłopczyku....odpowiadaj na pytania... treściwie
Kierowca międzynarodówki to...stan umysłu...
-
STI
- Użytkownik
- Posty:189
- Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
- Samochód:DOBRY
- Uprawnienia:A,B,C
Post
autor: STI » 31 gru 2016, o 12:11
-
Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Post
autor: Wolf » 31 gru 2016, o 12:41
STI pisze:To, że ty oliwski jesteś debil nie znaczy ,że Wolf też...
Jednak tumanie chcesz to masz (dziś dzień dobroci) : rozporządzenie (WE) 1071/2009 i rozporządzenie (WE) 1072/2009 z późniejszymi zmianami.
Teraz możesz poprosić kogoś mądrzejszego od siebie ( łatwizna) ,znajdzie ci co trzeba i gdzie trzeba,oraz z wielkim trudem wytłumaczy.
STI w 1072/2009 jest definicja KABOTAŻu, ale albo mam dziś mega słaby dzień i nie potrafię przeczytać treści ze zrozumieniem albo nie mogę doczytać się rozpatrywanego prze nas tutaj konkretnego przypadku, jest tylko opisany wjazd z ładunkiem którego następstwem są trzy ładunki kabotażowe w przeciągu 7 dni, wjazd bez ładunki i kabotaż w przeciągu trzech dni.
-
STI
- Użytkownik
- Posty:189
- Rejestracja:26 lut 2014, o 11:23
- Samochód:DOBRY
- Uprawnienia:A,B,C
Post
autor: STI » 31 gru 2016, o 15:23
Wolf pisze:STI pisze:To, że ty oliwski jesteś debil nie znaczy ,że Wolf też...
Jednak tumanie chcesz to masz (dziś dzień dobroci) : rozporządzenie (WE) 1071/2009 i rozporządzenie (WE) 1072/2009 z późniejszymi zmianami.
Teraz możesz poprosić kogoś mądrzejszego od siebie ( łatwizna) ,znajdzie ci co trzeba i gdzie trzeba,oraz z wielkim trudem wytłumaczy.
STI w 1072/2009 jest definicja KABOTAŻu, ale albo mam dziś mega słaby dzień i nie potrafię przeczytać treści ze zrozumieniem albo nie mogę doczytać się rozpatrywanego prze nas tutaj konkretnego przypadku, jest tylko opisany wjazd z ładunkiem którego następstwem są trzy ładunki kabotażowe w przeciągu 7 dni, wjazd bez ładunki i kabotaż w przeciągu trzech dni.
Wolf tam jest napisane (nie potrafię zacytować z pamięci) kabotaż można wykonać TYLKO po zakończeniu transportu międzynarodowego (wyjątek wjazd bez ładunku) i coś tam coś tam.Jednym słowem podjęcie ładunku transgranicznego zamyka drogę do podjęcia ładunku kabotażowego i odwrotnie. Koniec kropka. Kogoś kto twierdzi inaczej (jego prawo) prostują BAG-i i inne hycle kasując pare koła ojro.
-
Wolf
- Moderator
- Posty:1636
- Rejestracja:18 lis 2013, o 11:18
- Samochód:Fiat Ducato
- Firma:PHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Post
autor: Wolf » 31 gru 2016, o 19:22
ROZDZIAŁ III
PRZEWÓZ KABOTAŻOWY
Artykuł 8
Zasada ogólna
2.
Po dostarczeniu rzeczy w przychodzącym ruchu międzynarodowym przewoźnicy drogowi, o których mowa w ust. 1, uprawnieni są do wykonywania tym samym pojazdem lub, w przypadku zespołu pojazdów, pojazdem silnikowym tego pojazdu, do trzech przewozów kabotażowych będących następstwem transportu międzynarodowego z innego państwa członkowskiego lub państwa trzeciego do przyjmującego państwa członkowskiego. Ostatni rozładunek rzeczy w trakcie przewozu kabotażowego przed opuszczeniem przyjmującego państwa członkowskiego ma miejsce w ciągu siedmiu dni od ostatniego rozładunku w przyjmującym państwie członkowskim w ramach dostawy rzeczy w przychodzącym ruchu międzynarodowym.
W terminie, o którym mowa w akapicie pierwszym, przewoźnicy mogą wykonywać niektóre lub wszystkie przewozy kabotażowe dozwolone zgodnie z tym akapitem w którymkolwiek państwie członkowskim, pod warunkiem że są one ograniczone do jednego przewozu kabotażowego na państwo członkowskie w ciągu trzech dni od wjazdu bez ładunku na terytorium tego państwa członkowskiego.
Tutaj nic takiego nie wiedzę, kurcze, nie pozostaje nic innego jak przy okazji do krokodyla podjechać i zagadać.
-
pietyahouse
- Użytkownik
- Posty:6
- Rejestracja:18 gru 2016, o 23:55
- Samochód:ducato
Post
autor: pietyahouse » 3 sty 2017, o 15:23
Wiem że pewnie mnie schłostacie ale tak po krótce to :
Wjeżdzasz z TOWAREM do Francji-rozładunek.potem możesz zrobić dwa transporty wewnątrz Kraju.Kolejny 3 załadunek już powinien wyjeżdżać poza granice Francji?Można to zrobić w przeciągu 7 dni od dnia wjazdu na teren Francji?
Wjeżdżasz na teren Francji na PUSTO,robisz jeden transport wewnątrz kraju,następnie załadunek we Francji i rozładunek już poza granicami?
Drugie pytanko:Jak ogarnąć umowę,czy można to jakoś obejść?Wiem że przedstawicielstwo to podstawa prawna ale czy ja jako kierowca mogę jechać bez tej śmiesznej umowy?(Wieksze zarobki)
-
daastom
- Użytkownik
- Posty:7
- Rejestracja:25 sty 2017, o 01:11
- Uprawnienia:A,B,B+E
Post
autor: daastom » 26 sty 2017, o 00:05
pietyahouse pisze:
Drugie pytanko:Jak ogarnąć umowę,czy można to jakoś obejść?Wiem że przedstawicielstwo to podstawa prawna ale czy ja jako kierowca mogę jechać bez tej śmiesznej umowy?(Wieksze zarobki)
Ponawiam pytanie.