Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Przepisy dotyczące transportu drogowego do 3,5 DMC
Awatar użytkownika
NorbiM3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:52
Samochód: Mercedes Sprinter
Uprawnienia: B

Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: NorbiM3 » 22 kwie 2016, o 22:04

Witam,
to moj pierwszy wyjazd busem (blaszakiem) i mam kilka pytań.
1. Jeśli jadę busem którego kupił moj brat (faktura zakupu) do Niemiec, to czy niemiecka policja sie tego nie czepi jak im pokaze dowod rejestracyjny (firma) i fakturę, ktora jest na mojego brata?

2. Jaka kara w Niemczech grozi za przeładowanie auta? (prawdopodobnie przekroczę DMC o jakies 1000kg wracajac)

Z góry dzięki za odpowiedzi koledzy

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia: B, C, Level D AFS,

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: orys » 22 kwie 2016, o 23:18

NorbiM3 pisze:2. Jaka kara w Niemczech grozi za przeładowanie auta? (prawdopodobnie przekroczę DMC o jakies 1000kg wracajac)
Minimum to bodajże 35 euro. Ale przy tonie za dużo raczej nikt w minimum się nie będzie bawił. Skrajny przypadek to zajęcie samochodu na poczet przyszłej kary i areszt - czego szczerze i z całego serca życzę. Skoro kolega niezdolny do samodzielnego myślenia to może w tej sposób do niego dotrze.
Obrazek

Awatar użytkownika
NorbiM3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:52
Samochód: Mercedes Sprinter
Uprawnienia: B

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: NorbiM3 » 23 kwie 2016, o 09:22

orys pisze:
NorbiM3 pisze:2. Jaka kara w Niemczech grozi za przeładowanie auta? (prawdopodobnie przekroczę DMC o jakies 1000kg wracajac)
Minimum to bodajże 35 euro. Ale przy tonie za dużo raczej nikt w minimum się nie będzie bawił. Skrajny przypadek to zajęcie samochodu na poczet przyszłej kary i areszt - czego szczerze i z całego serca życzę. Skoro kolega niezdolny do samodzielnego myślenia to może w tej sposób do niego dotrze.
Rozumiem idalistyczne i praworzadne podejscie kolegi do przepisow i norm ale prawo prawem, a rzeczywistosc rzeczywistoscia. Co do zyczenia mi skonczenia w areszcie to ja koledze zycze z calego serca rowniez, zeby sie znalazl wtakiej samej sytuacji materialno zyciowej jak ja gdzie pojawia sie szansa na zarobienie paru groszy na dostawie opon uzywanych.
Szacowany zarobek jest taki, ze jesli nie przeladuje to nie zarobie.

Awatar użytkownika
Wolf
Moderator
Moderator
Posty: 1463
Rejestracja: 18 lis 2013, o 11:18
Samochód: Fiat Ducato
Firma: PHU
Uprawnienia: B
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: Wolf » 23 kwie 2016, o 13:36

NorbiM3 pisze:
orys pisze:
NorbiM3 pisze:2. Jaka kara w Niemczech grozi za przeładowanie auta? (prawdopodobnie przekroczę DMC o jakies 1000kg wracajac)
Minimum to bodajże 35 euro. Ale przy tonie za dużo raczej nikt w minimum się nie będzie bawił. Skrajny przypadek to zajęcie samochodu na poczet przyszłej kary i areszt - czego szczerze i z całego serca życzę. Skoro kolega niezdolny do samodzielnego myślenia to może w tej sposób do niego dotrze.
Rozumiem idalistyczne i praworzadne podejscie kolegi do przepisow i norm ale prawo prawem, a rzeczywistosc rzeczywistoscia. Co do zyczenia mi skonczenia w areszcie to ja koledze zycze z calego serca rowniez, zeby sie znalazl wtakiej samej sytuacji materialno zyciowej jak ja gdzie pojawia sie szansa na zarobienie paru groszy na dostawie opon uzywanych.
Szacowany zarobek jest taki, ze jesli nie przeladuje to nie zarobie.
To jeśli zapłacisz 1000e mandatu oraz poniesiesz koszt podstawienia drugiego przewoźnika, to nadal będzie ci się opłacało to spoko działaj, natomiast popatrz na taką sytuację:

1. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 1150kg, na wadze masz za dużo o 150kg, za autopsji kończy się drobnym mandatem lub upomnieniem zazwyczaj pojedziesz dalej

2. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 1500kg, na wadze masz za dużo o 500kg, za autopsji kończy się średnim mandatem oraz przeładunkiem towaru na drugie auto - powiedzmy działanie nieświadome

3. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 200kg, na wadze masz za dużo o 1000kg, kończy się mega grzywną oraz przeładunkiem auta - działanie w pełni świadome z premedytacją.


Z autopsji jest tak że ci co konkretnie przeładowują auta maja zaplecze na potencjalne sankcje

Awatar użytkownika
NorbiM3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:52
Samochód: Mercedes Sprinter
Uprawnienia: B

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: NorbiM3 » 23 kwie 2016, o 15:56

Wolf pisze:
To jeśli zapłacisz 1000e mandatu oraz poniesiesz koszt podstawienia drugiego przewoźnika, to nadal będzie ci się opłacało to spoko działaj, natomiast popatrz na taką sytuację:

1. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 1150kg, na wadze masz za dużo o 150kg, za autopsji kończy się drobnym mandatem lub upomnieniem zazwyczaj pojedziesz dalej

2. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 1500kg, na wadze masz za dużo o 500kg, za autopsji kończy się średnim mandatem oraz przeładunkiem towaru na drugie auto - powiedzmy działanie nieświadome

3. Auto w papierach ma ładowność 1550kg, bierzesz ładunek 200kg, na wadze masz za dużo o 1000kg, kończy się mega grzywną oraz przeładunkiem auta - działanie w pełni świadome z premedytacją.


Z autopsji jest tak że ci co konkretnie przeładowują auta maja zaplecze na potencjalne sankcje
Wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo.
Dzieki Wolf
Po to pytam, zeby oszacowac ryzyko i nie wtopic sie bardziej niz jestem wtopiony.
Teraz pytanie, bus wazy 2100kg, masy zaladunkowej ma 1090kg, a ja mam zamiar zaladowac go na około 1400-1500kg, czyli mozliwe ze nie przekrocze DMC ale przekrocze zaladunek.
Czy te okolicznosci nie przekroczenia DMC moga byc lagodzace w przypadku kontroli? :)

Awatar użytkownika
STI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 189
Rejestracja: 26 lut 2014, o 11:23
Samochód: DOBRY
Uprawnienia: A,B,C

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: STI » 23 kwie 2016, o 17:57

Wolf Ty tak poważnie,czy jaja sobie z kretyna robisz :shock:

Awatar użytkownika
NorbiM3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 22 kwie 2016, o 21:52
Samochód: Mercedes Sprinter
Uprawnienia: B

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: NorbiM3 » 23 kwie 2016, o 18:27

STI pisze:Wolf Ty tak poważnie,czy jaja sobie z kretyna robisz :shock:
A to forum policyjne czy tylko ty jestes debilem?

Awatar użytkownika
Iglak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: 11 lis 2014, o 19:50
Samochód: Superb
Firma: Własna
Uprawnienia: A, B
Lokalizacja: Łódź

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: Iglak » 23 kwie 2016, o 18:40

Norbi jak jedziesz do Łodzi to podrzuć mi 4 oponki letnie 205x55x16 oki ? :D
Z każdym dniem rośnie liczba osób które mogą mnie pocałować w dupe!

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia: B, C, Level D AFS,

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: orys » 23 kwie 2016, o 19:29

NorbiM3 pisze:Szacowany zarobek jest taki, ze jesli nie przeladuje to nie zarobie.
Znaczy biznes jest nie wart zachodu.

Co dalej? "Jak nie odjadę ze stacji benzynowej bez płacenia to nie zarobię"? "Jak nie zrobię zatrudnionego kierowcy w [cenzura] to niezarobię"? "Jak nie ukradnę to nie zarobię"? "Jak nie oszukam kontrahenta to nie zarobię"?
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2016, o 19:31 przez orys, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
orys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 658
Rejestracja: 19 sie 2014, o 02:13
Uprawnienia: B, C, Level D AFS,

Re: Do Niemiec nieprzerejstrowanym sprinterem

Post autor: orys » 23 kwie 2016, o 19:29

NorbiM3 pisze:
STI pisze:Wolf Ty tak poważnie,czy jaja sobie z kretyna robisz :shock:
A to forum policyjne czy tylko ty jestes debilem?
Wygląda na to, że Ty jesteś. Można poznać po pytaniu które zadałeś w pierwszym wątku.
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przepisy prawne”