Konkretny paragraf na kontrolbucha
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Rozumiem że jednak mogę wozić ze sobą cały towar, również do późniejszego rozładunku w kraju. Czy faktura sprzedaży towaru wystawiona przez producenta będzie wystarczającym dokumentem przy ewentualnej kontroli za granicą (towar na Niemcy i Polskę)?
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-
-Anne Rice-
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
Kolego tłumaczenie nic Ci nie wbija do głowy?
Przeczytaj sobie konwencję CMR, o ładunkach kabotażowych i transgranicznych i dopiero bierz się za transport...a Orys nie pierd....l ludziom głupot, bo możesz narobić komuś problemów( oczywiście tym co słuchają i stosują zasady z uniwerku parkingowego)
Przeczytaj sobie konwencję CMR, o ładunkach kabotażowych i transgranicznych i dopiero bierz się za transport...a Orys nie pierd....l ludziom głupot, bo możesz narobić komuś problemów( oczywiście tym co słuchają i stosują zasady z uniwerku parkingowego)
3D3D3D pisze:Rozumiem że jednak mogę wozić ze sobą cały towar, również do późniejszego rozładunku w kraju. Czy faktura sprzedaży towaru wystawiona przez producenta będzie wystarczającym dokumentem przy ewentualnej kontroli za granicą (towar na Niemcy i Polskę)?
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
Dziękuję za pomoc. Jak pisałem wcześniej, prowadzę swoje samochody wyłącznie w Polsce i stąd te pytania.
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-
-Anne Rice-
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
A dokładnie mógłbyś uściślić do czego się odnosisz i uargumentować dlaczego to co piszę jest błędne? Z pewnoscią pomogłoby to innych w uniknięciu problemów (ktorych ja, robiąc jak piszę, nigdy nie miałem, ale zapewne według tego co twierdzisz zawsze mogę mieć)STI pisze:a Orys nie pierd....l ludziom głupot, bo możesz narobić komuś problemów( oczywiście tym co słuchają i stosują zasady z uniwerku parkingowego)
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
W mojej sprawie dzwoniłem do Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych. Z uzyskanych informacji wynika, że nie ma żadnych przeciwwskazań do wykonania takiej usługi (przypomnę-samochód do 3.5DMC, załadunek w Polsce i rozładunki 1.PL, 2.PL, 3.Niemcy, 4.PL, 5.PL). Oczywiście na czas przekroczenia granicy musi być prowadzony rejestr czasu kierowcy i wypełnione dokumenty CMR na towar. Proszę o komentarz. Dziękuję.STI pisze:Kolego tłumaczenie nic Ci nie wbija do głowy?
Przeczytaj sobie konwencję CMR, o ładunkach kabotażowych i transgranicznych i dopiero bierz się za transport...a Orys nie pierd....l ludziom głupot, bo możesz narobić komuś problemów( oczywiście tym co słuchają i stosują zasady z uniwerku parkingowego)3D3D3D pisze:Rozumiem że jednak mogę wozić ze sobą cały towar, również do późniejszego rozładunku w kraju. Czy faktura sprzedaży towaru wystawiona przez producenta będzie wystarczającym dokumentem przy ewentualnej kontroli za granicą (towar na Niemcy i Polskę)?
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-
-Anne Rice-
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
Kużwa ładunku kabotażowego nie można łączyć z transgranicznym !!! Niech Ci ten szanowny ćwok napisze imiennego e'maila z taką interpretacją jak powiedział.
Powodzenia( bez złośliwości )
Powodzenia( bez złośliwości )
- 3D3D3D
- Użytkownik
- Posty:73
- Rejestracja:19 lip 2014, o 11:51
- Samochód:Renault Master 2.3
- Firma:FHU
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Śląsk
Re: Konkretny paragraf na kontrolbucha
Drążę temat. Dzisiaj są konsultacje ITD w Warszawie tel. (22) 220-48-45. Prawnik potwierdził tylko informacją ze Stowarzyszenia Przewoźników Drogowych. Wg niego pojazdy do 3.5DMC nie podlegają pod umowy wspólnotowe transportu. I co z tym fantem? Czy może to ktoś dokładnie wyjaśnić?
Dodatkowo: http://poradniktransportowy.pl/02/kabot ... -3-5-tony/
http://izba.maxpanel2.pl/max/staraizbai ... c6_1_1.htm
http://dokumenty.rcl.gov.pl/D2014000040901.pdf
http://www.transportoweprawo.pl/2012/od ... rzewoznika
Dodatkowo: http://poradniktransportowy.pl/02/kabot ... -3-5-tony/
http://izba.maxpanel2.pl/max/staraizbai ... c6_1_1.htm
http://dokumenty.rcl.gov.pl/D2014000040901.pdf
http://www.transportoweprawo.pl/2012/od ... rzewoznika
"Wszystko jest możliwe. Szczególnie wtedy, kiedy najmniej się tego spodziewasz."
-Anne Rice-
-Anne Rice-