Teraz jest 16 gru 2018, o 19:54


Polityka - UKRAINA

O wszystkim i o niczym
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

FRONT242

  • Posty: 652
  • Dołączył(a): 10 kwi 2014, o 20:30
  • Lokalizacja: WaTyKaN
  • Podziękował : 54 razy
    Otrzymał podziękowań: 79 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Sprinter 513
  • Firma: TRaNsTeRRoR
  • Uprawnienia: A B+E C

Polityka - UKRAINA

Post27 sie 2014, o 13:04

Tak sobie od dluzszego czasu obserwuje ten konflikt ukrainsko-ruski i sam juz nie wiem co o tym sadzic .
Wszyscy maja pretensje do zabojadow ze ruskim sprzedaja jakies tam mistrale ... Ukraincy produkuja bron i sprzedaja ruskim ... ktorzy pozniej uzywajac tej broni zabijaja ukrainskich SoLdAtOw ... gdzie tu jest sens , gdzie logika ? Dlaczego sie nic o tym nie mowi " że obecny prezydent Ukrainy Poroszenko w swoim przemówieniu z okazji święta niepodległości Ukrainy wychwalał Banderę i upowców." ????
WHAT THE FUCK ?????????????

Wyczytalem taka informacje w wyborcza.pl :
"Mimo trwającego na wschodzie Ukrainy konfliktu ukraińskie fabryki wciąż produkują sprzęt wojskowy - m.in. silniki okrętowe i lotnicze oraz części do czołgów dla rosyjskiej armii. Nowe ukraińskie władze chciałyby przerwać eksport uzbrojenia, ale nie ma na to szans. Oznaczałoby to wyrzucenie na bruk kilkudziesięciu tysięcy pracowników."

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,16500564,Ukr ... z3BaXV8iIP
"Każdy normalny człowiek ma od czasu do czasu ochotę splunąć w dłonie, zatrzeć ręce, wywiesić czarną flagę na maszcie i zacząć podrzynać gardła."
:Henry Louis Mencken:
Offline
Avatar użytkownika

Camonierro

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 59
  • Dołączył(a): 11 gru 2016, o 17:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 6 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Iveco Stralis EURO6
  • Uprawnienia: B, C, C+E, ADR, KW

Re: Polityka - UKRAINA

Post12 gru 2016, o 15:06

Bo drogi kolego ja od zawsze powtarzam, że nie zarabia się na wojnie wygranej czy przegranej a na trwającej... wszystkim chodzi o hajs... Kto był pierwszą i ostatnią osobą która zarobiła milion na książce jak zarobić milion dolarów? Ten co ją wydał. A co do samego konfliktu to nie będę się rozpisywał ale popieram działania Rosji...
Offline
Avatar użytkownika

gutekk

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 15 lis 2017, o 11:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)

Re: Polityka - UKRAINA

Post15 lis 2017, o 11:18

Myślicie, że ten konflikt kiedyś się skończy?
Offline
Avatar użytkownika

Stuczekjan

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 44
  • Dołączył(a): 17 mar 2014, o 10:19
  • Lokalizacja: Inowrocław
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Uprawnienia: B

Re: Polityka - UKRAINA

Post20 lis 2017, o 11:54

Raczej sie przeniesie...Wybuch 3 wojny swiatowej to tylko kwestia czasu.Oczywiscie polem walki bedzie nasz piekny kraj.Proponuje przeczytac ksiazke Wojtka Miloszewskoego pt.Wojna pl.Inwazja Co prawda jest to proza ale oparta na obserwacji polityczno ustojowej.Fajna ksiazka obrazujaca jak moze wygladac wybuch kolejnego globalnego konfliktu.
Offline
Avatar użytkownika

prosto

Użytkownik

Użytkownik

  • Posty: 50
  • Dołączył(a): 18 maja 2017, o 07:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Blog: Wyświetl Bloga (0)
  • Samochód: Ducato
  • Firma: Fiat
  • Uprawnienia: A, B, C, C+E

Re: Polityka - UKRAINA

Post26 gru 2017, o 12:16

Z jednej strony Ukraina jest lepsza od Rosji. Z drugiej strony, jeszcze wiele czasu minie zanim ułożymy sobie z nimi stosunki.

Powrót do HydePark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości