konfrontacja z kierowcami laikami
- ROM BEX transport
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:11 lis 2017, o 06:47
- Samochód:master 3 szmata
- Firma:ROM BEX
- Uprawnienia:a,b,c,
witam poszukuje kierowców pseudo kierowców co mnie tu oczerniają chciałbym powiedzieć pare słów jestem tu nowy choć w transporcie siedze już dobrych pare lat więc czekam na odwarznych . teraz jestem niech wszyscy się dowiedzą jak wygląda praca kierowcy na busie w polsce a jak powinna wyglądać i zachęcam szczury co u mnie jezdziły i mnie oczerniają za plecami .Smorawski Michał firma ROM BEX z drogiszki koło strzegowo ja nie mam nic do ukrycia
- ROM BEX transport
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:11 lis 2017, o 06:47
- Samochód:master 3 szmata
- Firma:ROM BEX
- Uprawnienia:a,b,c,
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
no i jak tam widze że boimy się konfrontacji
- Stuczekjan
- Użytkownik
- Posty:44
- Rejestracja:17 mar 2014, o 10:19
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Inowrocław
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
Chłopie naucz się najpierw pisać po polsku.
- BoberKSG
- Posty:311
- Rejestracja:15 lis 2017, o 10:14
- Samochód:Renault Master 10EP
- Uprawnienia:A,B,C+E,ADR
- Lokalizacja:Górny Śląsk
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
Oprócz tego , również znaki interpunkcyjne są bardzo ważne. Nawet dlatego by przy czytaniu wziąść oddech
- ROM BEX transport
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:11 lis 2017, o 06:47
- Samochód:master 3 szmata
- Firma:ROM BEX
- Uprawnienia:a,b,c,
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
no to widze że standard banda idiotów nie umie mówić na temat tylko same głupoty pózniej dodam zdjęcia jak wygląda samochód po tygodniówce polskiego pseudo kierowcy trzeba zacząć robić z wami pożądek zeby ratować inne firmy przed bandą głąbów co mają prawo jazdy i wydaje im się że są kierowcami wczoraj/WYMODEROWANO /następnych dwóch laików zaraz po jednym będę naprawiał zabudowe bo debil gabarytu nie czuje i / WYMODEROWANO / aż się słupki połamały. tacy są polscy laicy transportu będą nazwiska adresy zdjęcia samochodów syfu w kabinach itd.
- piterol
- Użytkownik
- Posty:71
- Rejestracja:28 kwie 2015, o 17:47
- Samochód:Renault Master
- Firma:własna niestety
- Uprawnienia:b,c
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
Podpisuję się pod opinią KolegiBoberKSG pisze:Oprócz tego , również znaki interpunkcyjne są bardzo ważne. Nawet dlatego by przy czytaniu wziąść oddech
- BoberKSG
- Posty:311
- Rejestracja:15 lis 2017, o 10:14
- Samochód:Renault Master 10EP
- Uprawnienia:A,B,C+E,ADR
- Lokalizacja:Górny Śląsk
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
[quote="ROM BEX transport"][/quote]
W takim razie kim Ty jesteś , jeśli głąbów zatrudniasz? Jak ich tak nazywasz.
Po drugie .. masz problem ze sobą , nie z kierowcami.
Pewnie dajesz im 150 zł dniówki , bądź 130 i wymagasz by biegle władali trzema obcymi językami. No i mieli jeszcze z 5 lat doświadczenia w międzynarodówce.
Tyle ode mnie
W takim razie kim Ty jesteś , jeśli głąbów zatrudniasz? Jak ich tak nazywasz.
Po drugie .. masz problem ze sobą , nie z kierowcami.
Pewnie dajesz im 150 zł dniówki , bądź 130 i wymagasz by biegle władali trzema obcymi językami. No i mieli jeszcze z 5 lat doświadczenia w międzynarodówce.
Tyle ode mnie
- ROM BEX transport
- Użytkownik
- Posty:103
- Rejestracja:11 lis 2017, o 06:47
- Samochód:master 3 szmata
- Firma:ROM BEX
- Uprawnienia:a,b,c,
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
o jest pierwszy kierowca siema tu nie chodzi o stawke bo jaką bym nie dał to i tak robota leży i auto w stanie na złom i smnród w kabinie więc kolego nie chodzi mi o stawki bo na krajówce 130 dniówki to i tak za dużo bo połowa nie umie wrzucić plandeki na dach nie maja pojęcia jak się pasów używa że nie wspomne o spinaniu plandeki pod dach to to uż jest wogóle wymóg nie do zaakceptowania przez kierowce następna sprawa siedzenie w kabinie na zał czy rozł bo szanowny pan kierowca ą , ę, nie jest godny pomagać w zał czy rozł i będzie tak siedział pół dnia jak sierota i marnował mój czas i pieniądze to powiedz za co my szefowie firm transportowych ale tylko tacy jak ja którzy zaczynali od jednego auta i zęby zjedli na transporcie i widzą co robią pseudo kierowcy z tym zajebistym zawodem za co mamy płacić im więcej gdzie wiadomo że jak ja bym tam był nie kierowca to by już było załadowane czy rozładowane i jedziemy dalej no wiec powiec co ma stawka do tego kiedy jest zero zaangarzowania b rak mózgu nie pozwala im pojąć że to oni prowadzą firmę ja tylko już teraz klepie ładunki pilnuje stawki itd choć jak mam okazje to jade z przyjemnością w trase bo odpoczywam będąc w trasie nie widze co robią pseudo kierowcy . wczoraj już nie dałem rady wrzucic zdjęć bo mi się jeszcze 6 aut zjechało i przeładunki były plus drobne naprawy dzisiaj wrzuce jak wygląda ten bus po panie mateuszu pawlasu z gruduska a to był tylko jeden tydzień 5 dni i co zrobił z autem więc za co płacić
- BoberKSG
- Posty:311
- Rejestracja:15 lis 2017, o 10:14
- Samochód:Renault Master 10EP
- Uprawnienia:A,B,C+E,ADR
- Lokalizacja:Górny Śląsk
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
Ja nikogo nie bronie i nie jestem z tych "Twoich" kierowców. Jeżeli wiesz jak się typ nazywa i skąd jest , to spotkaj się z nim , umów.
Żale wylewane tu na forum , to poziom gimbazy
Żale wylewane tu na forum , to poziom gimbazy
- DawidBusiarz
- Użytkownik
- Posty:27
- Rejestracja:17 lis 2017, o 17:46
- Samochód:Renault Master
- Uprawnienia:B
Re: konfrontacja z kierowcami laikami
Kierowca to kierowca nie magazynier. Naszą pracą jest podjazd na załadunek otwarcie paki i pilnowanie czy dobrze ładuje magazynier oraz załatwienie dokumentów przewozowych. Kierowca to nie magazynier i nie ma obowiązku ładowania samodzielnie towaru. A 130 zł dniówki na krajówce to wcale nie tak dużo. 100 zł zarobisz pracując 8 godzin dziennie i wracając po pracy do domu a tu jednak jeździsz od poniedziałku do piątku. Zgodzę się z tym że niektórzy kierowcy mają smród bród w kabinie oraz na pace. Skoro tak pracują przez trzy tygodnie to nie chcę widzieć jak mieszkają PozdrawiamROM BEX transport pisze:o jest pierwszy kierowca siema tu nie chodzi o stawke bo jaką bym nie dał to i tak robota leży i auto w stanie na złom i smnród w kabinie więc kolego nie chodzi mi o stawki bo na krajówce 130 dniówki to i tak za dużo bo połowa nie umie wrzucić plandeki na dach nie maja pojęcia jak się pasów używa że nie wspomne o spinaniu plandeki pod dach to to uż jest wogóle wymóg nie do zaakceptowania przez kierowce następna sprawa siedzenie w kabinie na zał czy rozł bo szanowny pan kierowca ą , ę, nie jest godny pomagać w zał czy rozł i będzie tak siedział pół dnia jak sierota i marnował mój czas i pieniądze to powiedz za co my szefowie firm transportowych ale tylko tacy jak ja którzy zaczynali od jednego auta i zęby zjedli na transporcie i widzą co robią pseudo kierowcy z tym zajebistym zawodem za co mamy płacić im więcej gdzie wiadomo że jak ja bym tam był nie kierowca to by już było załadowane czy rozładowane i jedziemy dalej no wiec powiec co ma stawka do tego kiedy jest zero zaangarzowania b rak mózgu nie pozwala im pojąć że to oni prowadzą firmę ja tylko już teraz klepie ładunki pilnuje stawki itd choć jak mam okazje to jade z przyjemnością w trase bo odpoczywam będąc w trasie nie widze co robią pseudo kierowcy . wczoraj już nie dałem rady wrzucic zdjęć bo mi się jeszcze 6 aut zjechało i przeładunki były plus drobne naprawy dzisiaj wrzuce jak wygląda ten bus po panie mateuszu pawlasu z gruduska a to był tylko jeden tydzień 5 dni i co zrobił z autem więc za co płacić