Chcę zacząć lecz nic nie wiem

Tutaj dowiesz się co należy zabrać ze sobą w trasę.

Awatar użytkownika
Szwagier96
Posty:2
Rejestracja:20 sie 2017, o 21:15
Chcę zacząć lecz nic nie wiem

Post autor: Szwagier96 » 20 sie 2017, o 21:31

Witam. Mam 21 lat i kat.B od 3 lat . Busem do 3.5t jeżdżę od około 5 lat lecz tylko po naszym kraju w własnym zapotrzebowaniu ( zajmuję się handlem warzywami i owocami ) . Od zawsze marzyłem o pracy jako kierowca zawodowy . Mam na oku ciekawą ofertę pracy lecz jest problem że w praktyce nie mam pojęcia co i jak . Wiem że jest coś takiego jak CMR`ka i czytałem jak się ją wypełnia lecz nie mam pojęcia co i jak z Kontrolbuch oraz odprawami celnymi . Bardzo bym prosił o jakieś rady tak abym wyruszył w trasę i bez problemowo wrócił żywy do kraju :) . Chciałbym się dowiedzieć jakie jeszcze papierki trzeba mieć/wypełniać , jakie ograniczenia w UE nas dodatkowo obowiązują i jakie problemy mogę napotkać ? Ogólnie mażę o takiej pracy lecz boję się wszystkiego co może mnie spotkać z wyjątkiem awarii bo jestem z wykształcenia mechanikiem ;) . Za każdy pomocny post będzie naprawdę bardzo wdzięczny i jeśli zły dział to bardzo przepraszam za to , jestem nowy na forum . Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Dychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty:753
Rejestracja:21 cze 2017, o 11:44
Samochód:Master Wejkama
Uprawnienia:B,C,C+E, ADR, HDS

Re: Chcę zacząć lecz nic nie wiem

Post autor: Dychu » 20 sie 2017, o 21:40

Witaj kolego,