Pewnie bylo dużotematów o wypełnianiu kontrollbuchów ale nigdzie nie znalazłem dobrej odpowiedzi.
Wponiedziałek jade w pierwszą trase. Bez przyuczenia i bez wiedzy o wypisywaniu dokumentów.Moze mi ktos wytlumaczyć jak sie wypisuje ten kontrollbuch tak aby miało to ręce i nogi ? Wiadomo że nie będzie sie jeździło 4,5 h i przerwa. Proszę o pomoc.
Kontrollbuch - Pomocy !
- dawid781
- Posty:145
- Rejestracja:24 sie 2014, o 22:10
- Samochód:Citroen Jumper
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:RLE
Re: Kontrollbuch - Pomocy !
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=76
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=1218
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=1209
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=209
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=372
Poczytaj dokładnie a wszystkiego się dowiesz:)
A swoją drogą urzyj wyszukiwarki albo poświęć kilka minut na poczytanie forum, a na pewno znajdziesz wszystkie informacje
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=1218
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=1209
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=209
http://busiarze.com.pl/forum/viewtopic.php?f=50&t=372
Poczytaj dokładnie a wszystkiego się dowiesz:)
A swoją drogą urzyj wyszukiwarki albo poświęć kilka minut na poczytanie forum, a na pewno znajdziesz wszystkie informacje
Dogodzić wszystkim się nie da ale wszystkich wkurw...ć to już żaden problem.
- jedi6667
- Posty:186
- Rejestracja:25 cze 2014, o 17:01
- Samochód:Fiat Ducato 3.0 Maxi
- Uprawnienia:B
- Lokalizacja:Żyrardów
Re: Kontrollbuch - Pomocy !
Dobrze że kolega z góry już wie że nie będzie jeździł dziennie 9h tylko więcej
Pozna teorię która jest prosta, resztę sam opracuje jak rysować żeby było dobrze
Na priv mogę dać kilka wskazówek co i jak.
Pozna teorię która jest prosta, resztę sam opracuje jak rysować żeby było dobrze
Na priv mogę dać kilka wskazówek co i jak.
- 19mariusz72
- Użytkownik
- Posty:19
- Rejestracja:18 sie 2014, o 22:05
- Uprawnienia:B
Re: Kontrollbuch - Pomocy !
Spoko dasz rade,ja dałem rade to ty też dasz.Najważniejsze zaczynasz od granicy.To nie jest skomplikowane.
Re: Kontrollbuch - Pomocy !
To i ja coś od siebie dodam -Jak sama nazwa wskazuje Kontrollbuch także musisz przed każdą kontrola wciągnąć bucha i będzie oki Powodzonka i Szerokości
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZQF3FRJqID0[/youtube]
A tak na marginesie w rzeczy samej to jest Tageskontrollblatt i przy kontroli zawsze pytają o kontrollblat a jeżeli kontrollbuch to j/w
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZQF3FRJqID0[/youtube]
A tak na marginesie w rzeczy samej to jest Tageskontrollblatt i przy kontroli zawsze pytają o kontrollblat a jeżeli kontrollbuch to j/w
Prawdziwymi zwycięzcami są ci, którzy zwyciężają w walkach życia codziennego
Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości.
Człowiek może być biedny. Ale dopóki ma cel i usiłuje go osiągnąć... jest piękny
Masutatsu Ōyama
Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości.
Człowiek może być biedny. Ale dopóki ma cel i usiłuje go osiągnąć... jest piękny
Masutatsu Ōyama
- JuniorS
- Posty:98
- Rejestracja:13 lut 2014, o 18:42
- Samochód:MAN TGX 18.440
- Firma:Trans Cargo
- Uprawnienia:B,C+E
- Lokalizacja:Wrocław
Re: Kontrollbuch - Pomocy !
ROZPORZĄDZENIE (WE) nr 561/2006 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 15 marca 2006 r. dotyczy spraw harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego oraz zmieniające rozporządzenia Rady (EWG) nr 3821/85 i (WE) 2135/98 itd. w Rozdziale I art 2.1.a wskazuje wobec kogo przepisy mają zastosowanie.
Rozporządzenie ma zastosowanie do przewozu drogowego :
a) Rzeczy - Jeżeli dopuszczalna masa pojazdów łącznie z przyczepą oraz naczepą przekracza masę 3,5 tony
b) Osób - W przypadku pojazdów przystosowanych lub trwale skonstruowanych do przewozu więcej niż dziewięciu osób wliczając kierowcę.
Kolejną sprawa. Konieczność prowadzenia książki Kontrolbuch przez kierujących pojazdami typu bus o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony jest wymogiem wewnętrznym który jest sprzeczny z prawem nadrzędnym czyli z rozporządzeniami i dyrektywami UE.
Prawo jedno BAG drugie. Jak więc traktować mandat za brak pokreślonego kontrolbucha ? Chyba za bezprawny...
Swoją drogą trochę ich rozumiem. Im nie chodzi o to by nam utrudnić pracę. Wręcz dbają o to by czas pracy za kółkiem był przestrzegany tak jak Bóg przykazał. Jako jedyny kraj coś w tą stronę zrobił... Tylko że polak jest mądrzejszy i kreśli po swojemu.
Najlepsza mina jest wtedy gdy pokazujemy Niemcowi kpl kartek które wypełniamy od x czasu jak najbardziej prawidłowo i otrzymujemy mandat na 150 euro. Niemiec nie jest taki głupi. Wystarczy mu CMR a resztę to sobie sam policzy.
Jadąc z ES do NL przykładowe 3000 km czas który będzie potrzebny na pokonanie tego dystansu plus przerwy zgodnie z kontrolbuchem zazwyczaj jest ponad dobę dłuższy niż wykazujemy to w kontrolbuchu. Więc co robimy przykładowo na terenie niemiec 26 godzin wcześniej niż powinniśmy ???
No jak to co... Lecimy 2 tysiąc i 800 kilometr z jedną pauzą na wytargnięcie ADR-a z pod siedzenia
Rozporządzenie ma zastosowanie do przewozu drogowego :
a) Rzeczy - Jeżeli dopuszczalna masa pojazdów łącznie z przyczepą oraz naczepą przekracza masę 3,5 tony
b) Osób - W przypadku pojazdów przystosowanych lub trwale skonstruowanych do przewozu więcej niż dziewięciu osób wliczając kierowcę.
Kolejną sprawa. Konieczność prowadzenia książki Kontrolbuch przez kierujących pojazdami typu bus o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony jest wymogiem wewnętrznym który jest sprzeczny z prawem nadrzędnym czyli z rozporządzeniami i dyrektywami UE.
Prawo jedno BAG drugie. Jak więc traktować mandat za brak pokreślonego kontrolbucha ? Chyba za bezprawny...
Swoją drogą trochę ich rozumiem. Im nie chodzi o to by nam utrudnić pracę. Wręcz dbają o to by czas pracy za kółkiem był przestrzegany tak jak Bóg przykazał. Jako jedyny kraj coś w tą stronę zrobił... Tylko że polak jest mądrzejszy i kreśli po swojemu.
Najlepsza mina jest wtedy gdy pokazujemy Niemcowi kpl kartek które wypełniamy od x czasu jak najbardziej prawidłowo i otrzymujemy mandat na 150 euro. Niemiec nie jest taki głupi. Wystarczy mu CMR a resztę to sobie sam policzy.
Jadąc z ES do NL przykładowe 3000 km czas który będzie potrzebny na pokonanie tego dystansu plus przerwy zgodnie z kontrolbuchem zazwyczaj jest ponad dobę dłuższy niż wykazujemy to w kontrolbuchu. Więc co robimy przykładowo na terenie niemiec 26 godzin wcześniej niż powinniśmy ???
No jak to co... Lecimy 2 tysiąc i 800 kilometr z jedną pauzą na wytargnięcie ADR-a z pod siedzenia
MANIEK !